Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Kolbuszowa: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kolbuszowa
Numer ogłoszenia: 112925 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, fax 017 2272939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kolbuszowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja, która obejmuje wymianę okien i drzwi, docieplenie ścian zewnętrznych, stropów strychowych i stropodachów w następujących bu-dynkach użyteczności publicznej w Gminie Kolbuszowa: 1. Zespół Szkół nr 2 w Kolbuszowej - budynek dydaktyczny Gimnazjum 2. Zespół Szkół nr 2 w Kolbuszowej - sala gimnastyczna 3. Przedszkole Nr 1 w Kolbuszowej 4. Przedszkole Nr 3 w Kolbuszowej 5. Szkoła Podstawowa w Kolbuszowej Dolnej 6. Szkoła Podstawowa w Zarębkach 7. Szkoła Podstawowa w Bukowcu 8. Szkoła Podstawowa w Przedborzu 9. Szkoła Podstawowa w Widełce 10. Zespół Szkół Nr 1 w Kolbuszowej 11. Urząd Miejski w Kolbuszowej 12. Budynek Wielofunkcyjny w Przedborzu Zakres robót termomodernizacyjnych: 1. Wymiana okien - 916,0 m2 2. Wymiana drzwi zewnętrznych - 35,0 m2 3. Ocieplenie ścian zewnętrznych - 10 467,0 m2 4. Ocieplenie stropów strychowych i dachów- 2 053,0 m2 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w przedmiarach robót i w pro-jektach budowlanych, które wraz z niniejszą SIWZ tworzą dokumentację przetargową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 25 000,00 zł. słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto bankowe Budżetu Gminy pn. Urząd Miejski w Kolbuszowej, prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej pod numerem: 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć Skarbnikowi Kolbuszowej (Urząd Miejski w Kolbuszowej, pok. 28), kserokopię dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ wg reguły: spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi: a. wykazać realizację jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budow-lanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł (netto - bez podatku VAT) Uwaga: należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy wykonawca wykonał z należytą starannością zamówienia o wartości minimum 2 500 000,00 zł netto, o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, czyli roboty termomodernizacyjne związane z ocieplaniem ścian, stropów i dachów oraz z wymianą (montażem) stolarki drzwiowej i okiennej. b. przedstawić dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, c. wykazać odpowiednio wykwalifikowany personel, d. przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz że zostały wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego, e. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f. maksymalna wartość robót, która może zostać zlecona podwykonawcom wynosi 50 %. 5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia: a. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, b. oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: - oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące określonych okoliczności w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy, - oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum, - oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświadczenie w wykonywaniu prac podobnych, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, - pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do zamawiającego, - wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. Uwaga: Okoliczności uzasadniające wykluczenie z mocy przepisów art. 24 prawa zamówień publicznych, zachodzące choćby względem jednego współwykonawcy dyskwalifikuje całą grupę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP - wzór załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ, f) dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia w zakresie każdej z występujących w zamówieniu branż, oraz dokument stwierdzający przynależność kierownika/ów budowy (robót) do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, j) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawca ma dostarczyć także: a) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (jeżeli Wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia) - max 50% wartości całego zadania, b) Kosztorys ofertowy uproszczony oraz wykaz stawek, cen i narzutów. Uwaga:- wykonawca wybrany w drodze przetargu dostarczy dodatkowy egzemplarz kosztorysu ofertowego, c) Dokument - wadium, d) Formularz Cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. Uwaga: - w przypadku gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia konieczne jest udokumentowanie przez poszczególnych wykonawców okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które informacje nie mogą zostać udostępniane, gdyż stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; brak zastrzeżeń oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez wykonawcę informację są jawne i mogą być udostępniane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. nr 23 w wersji elektronicznej (nieopdpłatnie)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nier dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 pok. nr 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego w Zarębkach - cz. II Zadanie nr 2: Dobudowa oświetlenia ulicznego w Widełce - Majdan cz. III
- Wymiana poszycia frontowej połaci dachowej - Chałupa z Budziwoja, Chałupa z Brzózy Stadnickiej.
- Dostawa lekkich pojemników jednorazowego użytku do gromadzenia zużytego sprzętu medycznego
- "Zakup wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół Agrotechniczno - Ekonomicznych w Weryni".
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: W. Górskiego 4 m. 2 część nr 2: A. Sulkiewicza 10 m. 12 część nr 3: Szwoleżerów 5B m. 17 (w podziale na 3 części)
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Przebudowa budynku szkoły w celu dostosowania do aktualnych przepisów ppoż. w ramach zadania pn. "Oddymianie w Szkole Podstawowej nr 386 przy ul. Grenady 16" w Warszawie - nr. postęp: 35/ZP/25.
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.