To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112926 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Myślenice: Doposażenie pracowni w specjalistyczny sprzęt do prowadzenia zajęć edukacyjnych w branży mechanicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPodniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej i górniczo-hutniczej (M) przy Zespole Szkół Techniczno- Ekonomicznych w Myślenicach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517515-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91268-2017 i 93153-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Ekonomicznych im. Mikołaja Reja, krajowy numer identyfikacyjny
18277400000, ul.
ul. Stefana Żeromskiego
17,
32400
Myślenice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
123 720 040,41, faks
122 743 925, e-mail
zste@myslenice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zste.myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pracowni w specjalistyczny sprzęt do prowadzenia zajęć edukacyjnych w branży mechanicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):17/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w specjalistyczny sprzęt do prowadzenia zajęć edukacyjnych w branży mechanicznej zgodnie z załączonym opisem szczegółowym poszczególnych części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
31610000-5
Dodatkowe kody CPV:
34324100-5,
34328100-3,
44510000-8,
34300000-0,
42413300-7,
48987000-0,
34410000-4,
30213000-5,
30213100-6,
30232000-4,
42670000-3,
38120000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: urządzenie do geometrii kół z wyposażeniem i montażem oraz uruchomieniem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90655 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 90655 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: wózek narzędziowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3650 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3650 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: stanowisko testowania pomp i wtrysków w systemie COMONRAIL z montażem i uruchomieniem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT68900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 68900 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: podnośnik pneumatyczny - przenośny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ze względu na fakt, iż na w/w część nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1, pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: tester diagnostyczny pojazdów z możliwością napraw w czasie rzeczywistym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21850 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: mobilny tester diagnostyczny pojazdów samochodowych (wersja edukacyjna) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: oprogramowanie do diagnozy sterowników samochodowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2150 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2150 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: diagnoskop pojazdów grupy VW VAG wraz z oprogramowaniem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ze względu na fakt, iż na w/w część nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1, pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: motocykl do nauki jazdy + ochraniacze + system łączności bezprzewodowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ze względu na fakt, iż na w/w część nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1, pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa i przepisów ruchu drogowego (fantom - 1szt, program edukacyjny do nauki w zakresie kat. B - 1szt, tyczki z podstawą gumową - 20szt) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23891 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23891 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: wyposażenie elektroniczne i informatyczne (urządzenie wielofunkcyjne - 4szt, tablica interaktywna - 3szt, notebook - 1szt, zestaw komputerowy - 1szt, projektor multimedialny - 1szt, oprogramowanie graficzne - 1szt, drukarka 3D - 1szt, telewizor - 1szt) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33737.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33737.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: wyposażenie obrabiarek CNC cz.1 (oprawki VDI - 7szt, oprawka VDI 40 Form E40 (wyciągacz prętów) - 1szt, zestawy tulejek z kluczami - 5kpl) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12270.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12270.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: wyposażenie pracowni metrologii (profilometr - 1szt, mikroskop metalograficzny - 1szt, komplet płytek wzorcowych - 1szt, komplet płytek wzorcowych chropowatości - 1szt, czujnik zegarowy z uchwytami magnetycznymi - 7szt) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28669 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28669 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: wyposażenie pracowni mechanicznej (urządzenie do pomiaru twardości metodą Rockwella - 1szt, Młot Charpy´ego - 1szt, Zestaw płytek wzorcowych - 1szt, Wzorce chropowatości - 1szt, zestaw suwmiarek - 10szt, zestaw suwmiarek cyfrowych - 4szt, zestaw suwmiarek modułowych - 2szt, mikrometr zewnętrzy - 5szt, mikrometr wewnętrzny - 5szt, czujnik zegarowy -2szt, narzędzia kontrolno-pomiarowe - 1kpl) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1, pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na: 1)fakt, iż Firma PowerTech s.c. ul. Beskidzka 23, 32-615 Grojec, składająca ofertę nr 9, w dniu 22.06.2017 r. korespondencyjnie poinformowała Zamawiającego o rezygnacji z dostawy części nr 14 i nie złożyła we wskazanym terminie wymaganego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z fotografiami lub rysunkami potwierdzający zgodność z opisem zamówienia 2) fakt, iż Firma TESLAB Sp. Z o.o. Sp. k. ul. Lutosławskiego 8, 01-649 Warszawa składająca ofertę nr 7, przekroczyła o 24.914,12zł netto (tj. 134,70%) kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: wyposażenie obrabiarek CNC cz.2 (noże tokarskie - 10szt, płytki do noży SDJCL - 10szt, płytki do noży PCLNL - 10szt) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5769.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5769.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: wyposażenie obrabiarek CNC cz.3 (sonda OMP60 z oprzyrządowaniem, montażem, kalibracją i uruchomieniem - 1kpl, sonda TS27R z oprzyrządowaniem, montażem, kalibracją i uruchomieniem - 1kpl) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Ze względu na fakt, iż na w/w część nie złożono żadnej oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1, pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa lampy operacyjnej z osprzętem
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
- Przebudowa drogi powiatowej K1935 Myślenice - Bysina - Sułkowice w km od 6+420,00 do km 7+370,00 w miejscowości Bysina i Jasienica, Powiat Myślenicki
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.