eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzempińBudowa chodnika ul. Gruszkowa w Czempiniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Czempiń: Budowa chodnika ul. Gruszkowa w Czempiniu
Numer ogłoszenia: 112935 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czempiń, ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 061 2826703, fax 061 282 63 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika ul. Gruszkowa w Czempiniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oraz wykonanie robót budowlanych związanych z utrwaleniem ul. Gruszkowej w Czempiniu od km 0+000,00 do km 0+370,50 tj 370,50 m (budowa chodnika). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projekt Techniczny oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -prowadzą działalność gospodarczą upoważniającą do wykonywania robót w zakresie objętym zamówieniem (drogowe roboty budowlane), -spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, -w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert wykonali co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem była budowa analogicznych do przedmiotu zamówienia obiektów. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. UWAGA: Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych kryteriów w oparciu o przedłożone zaświadczenia i referencje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu (wzór - załącznik nr 4 SIWZ). Poza w/w oświadczeniem od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów : a)właściwie wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem, b)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót, których przedmiotem była budowa lub przebudowa dróg, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane należycie (referencje), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, d)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, f)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.czempin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Czempiniu, ul. 24 Stycznia 25 64-020 Czempiń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.