To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Szamotuły: DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH, PRODUKTÓW DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO I DOJELITOWEGO, ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
Numer ogłoszenia: 11293 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258508 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH, PRODUKTÓW DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO I DOJELITOWEGO, ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, produktów do żywienia pozajelitowegi i dojelitowego, środków kontrastowych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w pakietach : Pakiet nr 1 - płyny infuzyjne: dekstran, glukoza z chlorkiem sodu, glukoza, hydroksyetyloskrobia, mannitol, metronidazol, Ringer, theophylina, wyrównawczy, woda, chlorek sodu, urządzenia do mieszania i pobierania leków. Pakiet nr 2 - produkty do żywienia poza- i do-jelitowego: zestawy witamin, aminokwasów, emulsje tłuszczowe, produkty dietetyczne specjalistyczne, zestawy do podawania produktów. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Wielkość dostaw realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie zapotrzebowań w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie składanych telefonicznie lub faxem przez Zamawiającego, niezbędnych dla zabezpieczenia ciągłości zaopatrzenia oddziałów szpitalnych. 4.Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji dostaw na dwa dni robocze od chwili przyjęcia przez Wykonawcę telefonicznego lub faxowego zgłoszenia zapotrzebowania. 5.Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji dostaw PILNYCH na 24 godziny od chwili przyjęcia przez Wykonawcę telefonicznego lub faxowego zgłoszenia zapotrzebowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00 - 24.49.25.00 24.49.22.00 - 24.49.22.00 24.49.60.00 - 24.49.60.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 239785.63 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp.z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 239785.63
- Oferta z najniższą ceną: 239785.63 oferta z najwyższą ceną: 239785.63
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.