To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112949 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Tuszyn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Tuszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532911-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, krajowy numer identyfikacyjny
590648304, ul.
ul. Piotrkowska
2/4,
95-080
Tuszyn, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6143325, faks
42 6143069, e-mail
inwestycje@tuszyn.info.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Tuszynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TI.2710.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Tuszynie, na podstawie dokumentacji projektowej. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych poprawiających charakterystykę energetyczną budynku, obejmujących między innymi: 1/ ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr.10 cm, metodą lekką mokrą w systemie renowacji istniejącego ocieplenia, położenie tynku mineralnego cienkowarstwowego 1,5 mm, malowanie, 2/ ocieplenie ścian w gruncie styropianem ekstrudowanym gr. 15 cm, cokół - tynk mozaikowy z naturalnym kruszywem, 3/ ocieplenie stropodachów płytami styropianowymi gr.18 cm, przymocowanymi na powierzchni stropodachów wraz z wykonaniem nowego pokrycia stropodachów papą termozgrzewalną, 4/ wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe ( 1 szt.), 5/ wymiana starych okien na nowe( 2 szt.), 6/ wykonanie prac towarzyszących dociepleniu jak m.in. obróbek blacharskich, odwodnienia dachu, instalacji odgromowej, remont kominów, opaski wokół budynku. Wykonanie innych, niezbędnych robót budowlano - montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej ( jest zalecana ). 4. Ponadto dla realizacji każdej z części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów 4) Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracy szkoły. 5) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 6) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentacji projektowej wraz z poniesieniem kosztów i opłat z niej wynikających. 7) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 8) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 9) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 10) Sporządzenie planu BIOZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45113000-2,
45321000-3,
45324000-4,
45260000-7,
45111000-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT773590.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 814911.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.