Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Łódź: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji
Numer ogłoszenia: 112950 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie , ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji na potrzeby Zamawiającego w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.08.2014r. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Każda z części dotyczy całego przedmiotu zamówienia, obejmującego: - wykonywanie czynności kancelaryjnych polegających na adresowaniu przesyłki i rejestrowaniu jako korespondencji wychodzącej w podsystemie BIBLIOTEKA AKT, - segregowanie korespondencji przychodzącej do poszczególnych rejonów organu egzekucyjnego, - przygotowanie książki nadawczej i korespondencji do wysłania, - układanie dokumentów pod układ rejonu organu egzekucyjnego, - przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do dokonywania spisów inwentarza, masy spadkowej, - wprowadzanie i obsługę migrowanych do podsystemu EGAPOLTAX tytułów wykonawczych. Każdą z tych części wykonywać będzie tylko jedna osoba. Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie przez każdego z Wykonawców po 752 godzin..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie o ukończeniu co najmniej szkoły średniej i wymaganym doświadczeniu w realizacji usług polegających na obsłudze programów: EGAPOLTAX lub BIBLIOTEKA AKT przez łączny okres nie krótszy niż 1 miesiąc w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, 2. Oświadczenie o znajomości obsługi odpowiednich programów : EGAPOLTAX lub BIBLIOTEKA AKT
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawcą jest uczeń, student, składa on oświadczenie o niepodleganiu obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, 2. W przypadku osoby reprezentującej Wykonawcę - dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 60
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: magdalena.galant@ld.mofnet.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie w Łodzi ul. 6 Sierpnia 84/86 pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie 752 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie zawodowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie 752 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie zawodowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie przez każdego z Wykonawców po 752 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie zawodowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie 752 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie zawodowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie 752 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie zawodowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu danych do systemów komputerowych: EGAPOLTAX, BIBLITOEKA AKT i obsługa korespondencji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie 752 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie zawodowe - 60
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.