Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Sieradz: Dostawa opon i akumulatorów w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 112972 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551 , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8261688, faks 43 8261466.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opon i akumulatorów w 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon i akumulatorów w 2011 r.: część 1 - opony; część 2 - akumulatory. 2.Wymagania zasadnicze dla części 1 - opony i części 2 - akumulatory: 1)Ogumienie i akumulatory musza być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, pochodzić z bieżącej produkcji tj 2011 roku i być dostarczone w I gatunku oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 2)Dostarczone ogumienie i akumulatory muszą posiadać, co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji. 3.Wymagania zasadnicze dla części 1 - opony 1) Minimalne parametry techniczne opon zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, (dopuszcza się możliwość zaproponowania opon o wyższych parametrach niż podane - dla całości asortymentu, tzn. symbolu prędkości oraz nośności w zależności od rodzaju pojazdu). 2)Dostarczone ogumienie musi być: a)fabrycznie nowe, b)nieużywane, c)nieregenerowane, d)kategorii gatunku I, e)spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. 3)Dostarczone ogumienie musi posiadać taką samą rzeźbę bieżnika w danym asortymencie. 4)Ogumienie musi być dostarczone wraz z deklaracją zgodności wystawioną zgodnie z: a) PN-EN ISO IEC 17050-1:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne ; b) PN-EN ISO IEC 17050-2:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 2: Dokumentacja wspomagająca. 5)Ogumienie podlega odbiorowi ilościowo-jakościowemu przez wskazane Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW), wyznaczone przez Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych MON, pod kątem: a)zgodności parametrów technicznych oraz ilości z określonymi w umowie; b)jakości i poprawności jego wykonania zgodnie z PN-57-C-94300/002 Ogumienie oględziny zewnętrzne. 6)Ogumienie musi posiadać aktualną homologację (tzn. ważną na 2011 rok) wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 i 54. 4.Wymagania zasadnicze dla części 2 - akumulator: 1)Minimalne parametry techniczne akumulatorów zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Dostarczone akumulatory muszą być: a)fabrycznie nowe, b)nieużywane, c)nieregenerowane, d)kategorii gatunku I, e)spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. 3)Akumulatory muszą być dostarczone wraz z deklaracją zgodności wystawioną zgodnie z: a) PN-EN ISO IEC 17050-1:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne ; b) PN-EN ISO IEC 17050-2:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 2: Dokumentacja wspomagająca. 4)Akumulatory podlega odbiorowi ilościowo-jakościowemu przez wskazane Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW), wyznaczone przez Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych MON, pod kątem: a)zgodności parametrów technicznych oraz ilości z określonymi w umowie; b)jakości i poprawności jego wykonania zgodnie z PN-EN 50342-1:2006 (U) Akumulatory ołowiowo rozruchowe. Część 1: Wymagania ogólne i metody badań pkt 5.9 oraz pkt 5.10. 5)Wymagane dokumenty oraz dodatkowe informacje:: a)warunki gwarancji i instrukcji obsługi akumulatorów objętych zamówieniem; b)umieszczenie daty produkcji na każdym egzemplarzu akumulatora (wymagany rok produkcji 2011); c)oznaczenie akumulatorów znakiem CE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0, 34.35.11.00-3, 31.43.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej części oddzielnie w wysokości Część 1 - 8000,00 zł.(słownie: osiem tysięcy), Część 2 - 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Pionie Głównego Księgowego (budynek nr 9, parter, pokój nr 13) a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46ust 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Łodzi: 13 1010 1371 0017 2013 9120 0001, a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu załączyć do oferty. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zaleca się, aby wadium wskazywało numer części, której dotyczy. W przypadku braku wskazania numeru części, której wadium dotyczy(przy jednoczesnym wniesieniu niższej od wymaganej łącznej wysokości wadium) oraz niemożności jednoznacznego przypisania wysokości wadium do poszczególnych części, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania we wszystkich częściach na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2.W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 1. oraz pkt 3. ppkt 2), składa każdy z Wykonawców oddzielnie a pozostałe składane są wspólnie. 3.Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu bądź SIWZ, tj. w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji z tym że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1551 Sieradz
ul. Wojska Polskiego 78
98-200 Sieradz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostka Wojskowa Nr 1551 Sieradz ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymagania zasadnicze dla opon: 1)Ogumienie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, pochodzić z bieżącej produkcji tj 2011 roku i być dostarczone w I gatunku oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 2)Dostarczone ogumienie muszą posiadać, co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji. 2.Wymagania zasadnicze dla części 1 - opony 1) Minimalne parametry techniczne opon zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, (dopuszcza się możliwość zaproponowania opon o wyższych parametrach niż podane - dla całości asortymentu, tzn. symbolu prędkości oraz nośności w zależności od rodzaju pojazdu). 2)Dostarczone ogumienie musi być: a)fabrycznie nowe, b)nieużywane, c)nieregenerowane, d)kategorii/gatunku I, e)spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. 3)Dostarczone ogumienie musi posiadać taką samą rzeźbę bieżnika w danym asortymencie. 4)Ogumienie musi być dostarczone wraz z deklaracją zgodności wystawioną zgodnie z: a) PN-EN ISO IEC 17050-1:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne ; b) PN-EN ISO IEC 17050-2:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 2: Dokumentacja wspomagająca. 5)Ogumienie podlega odbiorowi ilościowo-jakościowemu przez wskazane Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW), wyznaczone przez Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych MON, pod kątem: a)zgodności parametrów technicznych oraz ilości z określonymi w umowie; b)jakości i poprawności jego wykonania zgodnie z PN-57-C-94300 002 Ogumienie oględziny zewnętrzne. 6)Ogumienie musi posiadać aktualną homologację (tzn. ważną na 2011 rok) wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 i 54..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0, 34.35.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: akumulatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymagania zasadnicze dla akumulatorów: 1)Akumulatory musza być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, pochodzić z bieżącej produkcji tj 2011 roku i być dostarczone w I gatunku oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 2)Dostarczone akumulatory muszą posiadać, co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji. 2.Wymagania zasadnicze dla części 2 - akumulator: 1)Minimalne parametry techniczne akumulatorów zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Dostarczone akumulatory muszą być: a)fabrycznie nowe, b)nieużywane, c)nieregenerowane, d)kategorii/gatunku I, e)spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. 3)Akumulatory muszą być dostarczone wraz z deklaracją zgodności wystawioną zgodnie z: a) PN-EN ISO IEC 17050-1:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne; b) PN-EN ISO IEC 17050-2:2005 Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 2: Dokumentacja wspomagająca. 4)Akumulatory podlega odbiorowi ilościowo-jakościowemu przez wskazane Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW), wyznaczone przez Departament Zaopatrywania Sił Zbrojnych MON, pod kątem: a)zgodności parametrów technicznych oraz ilości z określonymi w umowie; b)jakości i poprawności jego wykonania zgodnie z PN-EN 50342-1:2006 (U) Akumulatory ołowiowo rozruchowe. Część 1: Wymagania ogólne i metody badań pkt 5.9 oraz pkt 5.10. 5)Wymagane dokumenty oraz dodatkowe informacje:: a)warunki gwarancji i instrukcji obsługi akumulatorów objętych zamówieniem; b)umieszczenie daty produkcji na każdym egzemplarzu akumulatora (wymagany rok produkcji 2011); c)oznaczenie akumulatorów znakiem CE..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Usługa edukacyjna korepetycje , w ramach projektu "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla łódzkiego 2021 - 2027
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
- Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sieradz
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.