eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Sukcesywna dostawa i montaż do dnia 30.11.2007 roku nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi z PCV w lokalach mieszkalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Grodzisk Mazowiecki: Sukcesywna dostawa i montaż do dnia 30.11.2007 roku nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi z PCV w lokalach mieszkalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29
Numer ogłoszenia: 112988 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 02 27552012, fax 022 7556812.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimgrodzisk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa i montaż do dnia 30.11.2007 roku nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi z PCV w lokalach mieszkalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż do 30.11.2007 roku nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi z PCV w lokalach mieszkalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29 na warunkach umowy, której treść stanowi załącznik Nr 3 do formularza ofertowego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku Nr 2. Wymagania dla zamawianej stolarki: 1. Stolarka okienna zespolona dwuszybowa musi posiadać skuteczny system mikrowentylacji tj możliwość zapewnienia wymiany powietrza w lokalu przy zamkniętym oknie 2.Skrzydła uchylno-rozwierane dla okien wg rysunku stanowiącego załącznik Nr 5 Profile PCV trzykomorowe 3. Porofile muszą posiadać skuteczny system odprowadzania wody opadowej spomiędzy ram okiennych, tak , aby uniknąć przecekania wody do wewnątrz 4.Współczynnik przenikania ciepła dla szyb k = 1,1 W/(m²·K) 5.Okna i drzwi balkonowe muszą mieć możliwość otwierania się do wewnątrz. 6.Uszczelki okienne - wykonane ze specjalnego nie starzejącego się i zachowującego kształt materiału 7.Okucia okienne zabezpieczone antykorozyjnie 8.Stolarka i parapety w kolorze białym z wyjątkiem stolarki w lokalach Nr 3a i 5 w budynku przy ulicy Kościuszki 34, którą od strony zewnętrznej należy wykonać w kolorze brązowym. W trakcie prac przewiduje się demontaż starej istniejącej nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej i montaż nowej z ewentualną wymianą parapetów wewnętrznych z PCV w zależności od decyzji lokatora. Po osadzeniu stolarki należy wypełnić szczeliny pianką montażową, uzupełnić tynki wynikłe po demontażu okien oraz wyrównać powierzchnię ościeży gipsem zatartym na gładko. Zamocowaną stolarkę należy uszczelnić pod względem termicznym przez wypełnienie szczeliny między ościeżem i ościeżnicą materiałem izolacyjnym. Wielkość dostaw oraz terminy będą każdorazowo określane przez zamawiającego zgodnie z postępowaniem zawartym w umowie. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia na wymianę stolarki od zamawiającego ustali dokładny termin jej wymiany z użytkownikiem lokalu mieszkalnego oraz sprawdzi podane przez zamawiającego wymiary stolarki ( cena za 1,0 m2 zamontowanej stolarki).Miejsce dostawy i montażu: adresy podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. W ofercie prosimy o podanie ceny jednostkowej za: a)montaż 1,0 metra bieżącego stolarki ( po obwodzie) b)montaż parapetu wewnętrznego za 1,0 m2 jego powierzchni. W cenie oferty należy ująć całość kosztów związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej łącznie z kosztami transportu, wywozu materiałów z rozbiórki na legalne, dostępne wykonawcy wysypisko odpadów, koszty nadzoru technicznego - kierownika budowy nad wykonaniem prac, koszty wykonania zabezpieczenia i oznakowania całego terenu prac. Miejsce dostawy i montażu: adresy podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.21.00 - Okna Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie ma wymogu wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Pzp, - wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. oświadczenie w trybie art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych - dotyczy podmiotów objętych tym przepisem, oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wypełnioną tabelę asortymentowo-cenową (załącznik nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) podpisane oświadczenie o możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne (załącznik nr 4 do SIWZ) dokumenty potwierdzające nośność i zakres stosowania zaproponowanych przez Wykonawcę profili, do wykonania stolarki i dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami Polskimi Normami lub Normami Europejskimi (aprobaty techniczne ITB) 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oprócz - dokumentów potwierdzających uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkimgrodzisk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGKIM Gminy Grodzisk Mazowiecki ul. Sportowa 29 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 09:00, miejsce: sekretariat ZGKIM Gminy Grodzisk Mazowiecki ul. Sportowa 29 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.08.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.