Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Bydgoszcz: Wykonanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych z nieruchomości zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 112994 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych z nieruchomości zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych z nieruchomości zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ZADANIE 1 - nieruchomości stanowiące własność Wspólnot Mieszkaniowych ZADANIE 2 - pozostałe budynki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; posiadają odpowiednie pozwolenia na wykonywanie prac w zakresie usuwania i odbioru ciekłych i stałych odpadów; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol¬nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykażą co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na wykonaniu usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych (np. referencje); b) posiadają min. 1 samochód wyposażony w wąż o długości do 15m i min. 1 samochód wyposażony w wąż o długości powyżej 15m; c) dysponują min. 2 pracownikami do wykonania zamówienia (odpowiednio dla każdego zadania). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły (spełnia - nie spełnia) tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1. 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta złożona wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ - odpowiednio dla zadań, 2) Podział ceny na składniki - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego odpowiednio: załącznik nr 2 a do SIWZ - zadanie 1 załącznik nr 2 b do SIWZ - zadanie 2 Ceny powinny być obliczone wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w załączniku nr 8 do SIWZ. 3) Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załączniki nr 4 A; 5) Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ - odpowiednio dla każdego zadania; 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktu¬alne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działal¬ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wyma¬gają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (należy przedstawić w w zakresie okresie od złożenia oferty do momentu zawarcia umowy z Zamawiającym) 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika. 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności. 11) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada min. 1 samochód wyposażony w wąż o długości do 15m i min. 1 samochód wyposażony w wąż o długości powyżej 15m. 12) Decyzja Prezydenta Miasta Bydgoszczy na prowadzenie działalności w zakresie usuwania ciekłych i stałych odpadów; 13) Umowa zawarta z odbiorcą na dostarczanie nieczystości do punktu zlewnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie firmy Bydgoszcz 85-011 ul. Śniadeckich 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba firmy Bydgoszcz 85-011 ul. Śniadeckich 1 KANCELARIA pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.08.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych z nieruchomości zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ZADANIE 1 - nieruchomości stanowiące własność Wspólnot Mieszkaniowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych z nieruchomości zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ZADANIE 2 - pozostałe budynki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618
- Sukcesywne dostawy bielizny jednorazowej i obłożeń
- Dostawa etykiet termicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.