eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikRemont odcinka drogi powiatowej 5613S ul. ks. Pojdy w Leszczynach, od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do zameczka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113003 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Rybnik: Remont odcinka drogi powiatowej 5613S ul. ks. Pojdy w Leszczynach, od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do zameczka.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527612-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 27628565500000, ul. ul. Jankowicka 49, 44200 Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 4227478, 4227874, faks 324 227 479, e-mail ZDP@POWIATRYBNICKI.PL
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont odcinka drogi powiatowej 5613S ul. ks. Pojdy w Leszczynach, od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do zameczka.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-SD/12DP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont odcinka drogi powiatowej 5613S ul. ks. Pojdy w Leszczynach, od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do zameczka , długości 0,402 km tj. od krawędzi jezdni ulicy Armii Krajowej (km roboczy 0+000) do początku chodnika po stronie prawej (km roboczy 0+402). Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: a) na jezdni na odcinku od km 0+000÷0+402: - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości i długości na średnią głębokość 10 cm; rozbiórkę ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej; - wyrównanie podbudowy na całej szerokości i długości odcinka jezdni grubości średnio 3 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W; - zabezpieczenie nawierzchni geosiatką przed spękaniami odbitymi; - ułożenie dwóch warstw nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej przy zastosowaniu asfaltu modyfikowanego polimerami w warstwie dolnej grubości 5 cm z AC16W i górnej grubości 4 cm z AC11S; b)na prawostronnym ciągu dla pieszych: - wykonanie koryta pod krawężnik, deptak i obrzeże o szerokości od 1,88÷2,23 m i głębokości od 0,31÷0,45 m; - wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej grubości 20 cm z kruszywa 0/31,5 mm; - obramowanie chodnika od strony jezdni krawężnikiem ulicznym kamiennym 15x30 cm posadowionym na ławie betonowej z betonu C12/15 o wydatku Vbet = 0,086÷0,160 m3/mb, przy krawężniku najazdowym 15x22 cm i skośnym 15x22÷30 cm na ławie o wydatku Vbet = 0,074÷0,148 średnio 0,080 m3/mb a od zewnętrznej strony obrzeżem betonowym 8x30 cm posadowionym na ławie betonowej C12/15 o wydatku 0,066 m3/mb a na wjazdach krawężnikiem betonowym wtopionym 12x25 cm lub 15x30 na "płask" na ławie o wydatku 0,060 m3/mb; - wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości deptaka 1,50 m, z kostki brukowej betonowej szarej z dodatkiem kolorowej o wysokości 8 cm a na przejazdach przez chodnik z kostki brukowej kolorowej, grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:8 c) na zjazdach przez chodnik - dostosowanie wysokościowe wjazdów indywidualnych i publicznych do zmienionej niwelety krawędzi jezdni lub chodnika, poprzez przebrukowanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej, przełożenie płyt żelbetowych, w przypadku nawierzchni bitumicznej wyrównaniu i ułożeniu nowej warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, a dla wjazdów gruntowych i utwardzonych różnego rodzaju kruszywami - wykonanie koryta i utwardzenie destruktem pochodzącym z frezowania nawierzchni. Dla zabezpieczenia wjazdów wykonanych z prefabrykatów projektuje się umocnić krawędź na granicy pasa drogowego krawężnikiem betonowym wtopionym, zaś krawędzie boczne wjazdów umocnić obrzeżem betonowym posadowionym na ławie betonowej. d) odwodnienie : - remont i uzupełnienie istniejącego systemu odprowadzania wód opadowych kanalizacją deszczową poprzez rozbiórkę 2 szt studzienek ściekowych, regulację wysokościową dalszych 4 szt, montażu kolejnych 8 szt, wraz z przykanalikami o łącznej długości 63 m; e) dla organizacji ruchu : - odnowę i uzupełnienie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 141 m2, przestawienie 15 szt znaków pionowych i ustawienie 10 szt nowych. 2. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy (stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a także przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45233300-2, 45233142-6, 45233222-1, 45233253-7, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT504639.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROVIA POLSKA S.A., , Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040, Kobierzyce, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 636493,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 636493,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 641062,06
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.