To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113005 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Tarnów: Remont ul. Kapitulnej w Tarnowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529752-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Gmina Miasta Tarnowa - Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, REGON 122680121, Anna Spodzieja, tel. 14/6883116, a.spodzieja@zdik.tarnow.pl
2. Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, REGON 850305520, Bogusław Ból, tel. 146235359, bol@tw.tarnow.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny
122680121, ul.
Bernardyńska
24,
33-100
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 6883100, faks
14 6883115, e-mail
zdik@zdik.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zdik.tarnow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania w całości (dokonanie wszelkich czynności w postępowaniu) oraz za udzielenie zamówienia odpowiada Gmina Miasta Tarnowa - Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie; zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz Tarnowskich Wodociągów Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Kapitulnej w Tarnowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDiK.DZ.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Remont ul. Kapitulnej w Tarnowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe przestrzenie zdarzeń - Odnowienie zabytkowego centrum miasta - Remont pl. Kazimierza oraz ulic Katedralnej, Krótkiej i Kapitulnej w Tarnowie", który obejmuje wykonanie remontu istniejącej zabytkowej nawierzchni z łupanego kamienia bazaltowego ul. Kapitulnej pomiędzy Placem Katedralnym a Placem Rybnym. Zadanie polegać będzie między innymi na: 1. W zakresie branży drogowej: a) wymianie istniejącej podbudowy oraz wykonaniu nawierzchni z łupanego kamienia bazaltowego częściowo uzyskanego z rozbiórki, częściowo z nowej kostki bazaltowej surowo-łupanej nieregularnej koloru ciemnoszarego o fakturze zbliżonej do istniejącego zabytkowego kamienia bazaltowego, z zachowaniem dotychczasowego układu bloków, b) odtworzeniu istniejącego ścieku z 2 rzędów oczyszczonej i ponownie ułożonej kostki granitowej, c) montażu słupków żeliwnych odgradzających po stronie lewej, przy krawędzi chodnika d) wykonaniu remontu nawierzchni chodników oraz zjazdów indywidualnych poprzez wymianę ich nawierzchni na nawierzchnię z chodnikowych płyt z piaskowca, e) regulacji pionowej studzienek telefonicznych, f) wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizację w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb, UWAGA: nie dopuszcza się jednoczesnego całkowitego zamknięcia ul. Kapitulnej i odcinka ul. Krakowskiej - skrzyżowanie z ul. Wałową i ul. Targową w związku z prowadzonym remontem ul. Krakowskiej. Zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego harmonogramem robót dotyczących remontu ul. Krakowskiej w zakresie odcinka ulic Krakowskiej - skrzyżowanie z ul. Wałową i ul. Targową, planowane jest wykonanie robót na tym skrzyżowaniu w terminie od lipca do połowy sierpnia 2017 r. g) odtworzenie po zakończeniu robót oznakowania pionowego i poziomego, 2. W zakresie branży instalacyjnej: przebudowie sieci wodociągowej z użyciem rur i kształtek z żeliwa sferoidalnego wraz z przyłączami z rur polietylenowych, 3. W zakresie sieci elektroenergetycznej: zabezpieczeniu rurami ochronnymi dwudzielnymi kabli istniejących linii kablowych nN, krzyżujących się z jezdnią oraz na wjazdach, 4. Dodatkowo: a) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej - papierowej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, b) wykonaniu robót porządkowych. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania prac w zakresie branży teletechnicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111300-1,
45112500-0,
45231220-3,
45231300-8,
45232210-7,
45233142-6,
45233161-5,
45233220-7,
45233292-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT762009.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1129281.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Remont lokalu mieszkalnego - pustostanu znajdującego się w Tarnowie zarządzanego przez MZB
- Dostawy artykułów medycznych (igły do biopsji, przyrządy do żywienia dojelitowego, zestawy do kaniulacji).
- Dostawy: ręczników papierowych składanych "ZZ" i w roli, papieru toaletowego, pojemników na ręczniki i papier toaletowy, worków na odpady
- Elektroniczne znakowanie, sterylizacja i kastracja psów i kotów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.