eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Remont ul. Kapitulnej w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113005 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Tarnów: Remont ul. Kapitulnej w Tarnowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529752-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Gmina Miasta Tarnowa - Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, REGON 122680121, Anna Spodzieja, tel. 14/6883116, a.spodzieja@zdik.tarnow.pl 2. Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, REGON 850305520, Bogusław Ból, tel. 146235359, bol@tw.tarnow.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 122680121, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 6883100, faks 14 6883115, e-mail zdik@zdik.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zdik.tarnow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania w całości (dokonanie wszelkich czynności w postępowaniu) oraz za udzielenie zamówienia odpowiada Gmina Miasta Tarnowa - Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie; zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz Tarnowskich Wodociągów Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ul. Kapitulnej w Tarnowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDiK.DZ.271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Remont ul. Kapitulnej w Tarnowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Nowe przestrzenie zdarzeń - Odnowienie zabytkowego centrum miasta - Remont pl. Kazimierza oraz ulic Katedralnej, Krótkiej i Kapitulnej w Tarnowie", który obejmuje wykonanie remontu istniejącej zabytkowej nawierzchni z łupanego kamienia bazaltowego ul. Kapitulnej pomiędzy Placem Katedralnym a Placem Rybnym. Zadanie polegać będzie między innymi na: 1. W zakresie branży drogowej: a) wymianie istniejącej podbudowy oraz wykonaniu nawierzchni z łupanego kamienia bazaltowego częściowo uzyskanego z rozbiórki, częściowo z nowej kostki bazaltowej surowo-łupanej nieregularnej koloru ciemnoszarego o fakturze zbliżonej do istniejącego zabytkowego kamienia bazaltowego, z zachowaniem dotychczasowego układu bloków, b) odtworzeniu istniejącego ścieku z 2 rzędów oczyszczonej i ponownie ułożonej kostki granitowej, c) montażu słupków żeliwnych odgradzających po stronie lewej, przy krawędzi chodnika d) wykonaniu remontu nawierzchni chodników oraz zjazdów indywidualnych poprzez wymianę ich nawierzchni na nawierzchnię z chodnikowych płyt z piaskowca, e) regulacji pionowej studzienek telefonicznych, f) wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizację w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb, UWAGA: nie dopuszcza się jednoczesnego całkowitego zamknięcia ul. Kapitulnej i odcinka ul. Krakowskiej - skrzyżowanie z ul. Wałową i ul. Targową w związku z prowadzonym remontem ul. Krakowskiej. Zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego harmonogramem robót dotyczących remontu ul. Krakowskiej w zakresie odcinka ulic Krakowskiej - skrzyżowanie z ul. Wałową i ul. Targową, planowane jest wykonanie robót na tym skrzyżowaniu w terminie od lipca do połowy sierpnia 2017 r. g) odtworzenie po zakończeniu robót oznakowania pionowego i poziomego, 2. W zakresie branży instalacyjnej: przebudowie sieci wodociągowej z użyciem rur i kształtek z żeliwa sferoidalnego wraz z przyłączami z rur polietylenowych, 3. W zakresie sieci elektroenergetycznej: zabezpieczeniu rurami ochronnymi dwudzielnymi kabli istniejących linii kablowych nN, krzyżujących się z jezdnią oraz na wjazdach, 4. Dodatkowo: a) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej - papierowej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, b) wykonaniu robót porządkowych. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania prac w zakresie branży teletechnicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45112500-0, 45231220-3, 45231300-8, 45232210-7, 45233142-6, 45233161-5, 45233220-7, 45233292-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT762009.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa WOL-GAZ Andrzej Kuta, biuro@wolgaz.pl, Wola Rzędzińska 233b, 33-150 , Wola Rzędzińska, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1129281.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1106723.47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1129281.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.