Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Warszawa: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 113013 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, ul. Chodecka 2, 03-332 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6752810, fax 022 6752810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ops-targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych. Usługi świadczone będą dla klientów OPS na terenie dzielnicy Targówek , w mieszkaniach klientów . Usługi będące przedmiotem zamówienia wchodzą w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz.U.Nr 64 poz.593 z póź.zm) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189,poz.1598) . Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części : Część nr 1: usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze a) Usługi opiekuńcze świadczone w dni powszednie , w szacunkowym wymiarze w okresie trwania umowy ok.15000 godzin , oraz ok. 500 godzin usług świadczonych w soboty , niedziele i święta. b) Usługi opiekuńcze specjalistyczne świadczone w dni powszednie w szacunkowym wymiarze w okresie trwania umowy w ilości ok. 5000 godzin, oraz ok. 200 godzin świadczonych w soboty, niedziele i święta w całym okresie trwania umowy . Część nr 2 : usługi opiekuńcze o charakterze gospodarczo - porządkowym,świadczone w mieszkaniach klientów Zamawiajacego , w szacunkowym wymiarze 2500 godzin w okresie trwania umowy. Część nr 3 : specjalistyczne usługi opiekuńcze o charakterze rehabilitacyjnym świadczone będą w mieszkaniach klientów Zamawiającego , w szacunkowym łącznym wymiarze ok. 800 godzin w okresie trwania umowy .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych, tj . : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności : 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust.1 i 2 Ustawy, powinien złożyć oświadczenie , że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ . W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy , stosownie do postanowień art. 26 oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605), Wykonawcy powinni złożyć ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesję , zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: wykaz świadczonych usług ( na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ ) w 2006 roku - odpowiadających swoim rodzajem i wymiarem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w części , na którą Wykonawca składa ofertę z podaniem dat wykonywana i odbiorców , ilości godzin, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Zadania wymienione w wykazie Wykonawca potwierdzi należytym wykonaniem tych zadań, w przeciwnym wypadku Zamawiający uzna niepotwierdzone zadanie za brak doświadczenia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wymiarem, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych ( część Nr 1) , usług opiekuńczych o charakterze gospodarczo- porządkowym ( część nr 2) , a także usług rehabilitacyjnych (część nr 3) w rozumieniu art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz.U.Nr 64 poz.593 z póź.zm) oraz określonych w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189,poz.1598). Wykonawca spełni ten warunek wówczas, jeżeli wykaże , że świadczył w 2006 roku usługi będące przedmiotem zamówienia części , na którą składa ofertę, oraz wykonał te usługi w następującym łącznym wymiarze : część nr 1: usługi opiekuńcze - 36000 godzin oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze - 12000 godzin; część nr 2: usługi opiekuńcze o charakterze gospodarczo - porządkowym - 2500 godzin; część nr 3 : usługi rehabilitacyjne - 2000 godzin; oraz dołączy potwierdzenie należytego wykonania tych usług. Oznacza to, że Wykonawca spełni ten warunek , jeżeli wykaże , składając ofertę : - dla części nr 1, że wykonywał w 2006 roku usługi opiekuńcze w ilości co najmniej 36000 godzin , specjalistyczne usługi opiekuńcze w 2006 roku w ilości co najmniej 12000 godzin ; - składając ofertę dla części nr 2 , że wykonywał w 2006 roku usługi opiekuńcze o charakterze gospodarczo - porządkowym w ilości co najmniej 2500 godzin; - składając ofertę dla części nr 3 , że w 2006 roku wykonywał usługi rehabilitacyjne w ilości co najmniej 2000 godzin. - Dołączy do oferty potwierdzenie należytego wykonania usług z wykazu. Jeżeli z dokumentów potwierdzających ich wykonanie będzie wynikało, że którekolwiek zadanie nie zostało wykonane należycie, lub jeżeli do oferty nie zostanie załączone potwierdzenie należytego wykonania zadania Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ops-targowek.waw.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=4&mode=thread&order
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chodecka 2, 03-332 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Chodecka 2; 03-332 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługi opiekuńcze świadczone w dni powszednie , w szacunkowym wymiarze w okresie trwania umowy ok.15000 godzin , oraz ok. 500 godzin usług świadczonych w soboty , niedziele i święta. b) Usługi opiekuńcze specjalistyczne świadczone w dni powszednie w szacunkowym wymiarze w okresie trwania umowy w ilości ok. 5000 godzin, oraz ok. 200 godzin świadczonych w soboty, niedziele i święta w całym okresie trwania umowy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi opiekuńcze o charakterze gospodarczo - porządkowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi opiekuńcze o charakterze gospodarczo - porządkowym świadczone w mieszkaniach klientów OPS w szacunkowym wymiarze 2500 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4, 95.14.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi rehabilitacyjne specjalistyczne usługi opiekuńcze o charakterze rehabilitacyjnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi rehabilitacyjne specjalistyczne usługi opiekuńcze o charakterze rehabilitacyjnym świadczone w mieszkaniach klientów OPS w szacunkowym łącznym wymiarze 800 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2025 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Damasławek
- Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy dla kadry i pracowników wojska Komendy Portu Wojennego w Świnoujściu oraz jednostek będących na ich zaopatrzeniu - z podziałem na części
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.