eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa wraz montażem dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym oraz wykonanie obudowy szybu szkłem bezpiecznym w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Poznań: Dostawa wraz montażem dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym oraz wykonanie obudowy szybu szkłem bezpiecznym w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy
Numer ogłoszenia: 113036 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Remontowo-Budowlany przy Areszcie Śledczym w Poznaniu, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8524198, fax 061 8524198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpzrb.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowsci prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz montażem dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym oraz wykonanie obudowy szybu szkłem bezpiecznym w budynku Sądu Rejonowego w Legnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: polegająca na : Dostawie i montażu dźwigu osobowego z napędem hydraulicznym spełniającego wymagania dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, łącznie z odbiorem dozorowym (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu), wykonanie obudowy szybu dźwigowego ze szkła bezpiecznego. Zamawiający informuje, że szyb dźwigowy jest wykonany w części podszybia i nadszybia, w części pomiędzy parterem, a III piętrem Zamawiający wykona konstrukcję stalową. Dostawa i montaż obudowy szybu jest po stronie Wykonawcy. Wszelkie adaptacje niezbędne do właściwego montażu dźwigu Zamawiający wykona pod nadzorem Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje się od wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki w art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy akceptują wzór -umowy zawartej w SIWZ 3. Wykonawca posiada wiedzę i potwierdzi ją min 3 zrealizowanymi zamówieniami podobnych swym charakterem i wartością (załącznik nr 4) wraz z referencjami lub protokołem odbioru -(dowód należycie wykonanego zamrowienia 4. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dostawcy biorący udział w postępowaniu winni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Oświadczenie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o uprawnieniu do ubiegania się o udzielenie zamówienia, oraz oświadczenie w trybie art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 3. Wzór Umowy - parafowaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Dostawcy- załącznik nr 2 4. Wypełnione przez Oferenta załączniki -załączniki od A - do C 5. Wykonawca posiada wiedzę i potwierdzi ją min 3 zrealizowanymi zamówieniami podobnych swym charakterem i wartością (załącznik nr 4) wraz z referencjami lub protokołem odbioru -(dowód należycie wykonanego zamrowienia) 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony, bądź potwierdzony za zgodność ze stanem aktualnym przez uprawnionego urzędnika, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 7. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 8. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpzrb.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Remontowo Budowlany przy Areszcie Śledczym w Poznaniu, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego : w sekretariacie IIp. pokój 209 Termin składania nie później niż do dnia 24.07.2007 r do godz.11,00 Termin otwarcia ofert: dnia 24.07.2007 r o godz. 11.30 pok. 209.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.