To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113048 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Wrocław: Przebudowa i rozbudowa budynku magazynowego o dodatkowe zaplecze biurowo - socjalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520924-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92041-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Firma Produkcyjno Usługowo Handlowa Mieczysław Kruszelnicki, krajowy numer identyfikacyjny
930545722, ul.
Chorwacka
45,
51-107
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+48(71)3726036, faks
+48(71)3726036, e-mail
kruszelnicki@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kruszelnicki.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: prywatny przedsiębiorca
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku magazynowego o dodatkowe zaplecze biurowo - socjalne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Z/PN/1/PR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie: Przebudowa wraz z rozbudową budynku magazynowego o dodatkowe zaplecze biurowo - socjalne zlokalizowanego w Obręb Szymanów ul. Ogrodnicza 21, działka nr 70/2 AM 1: - powierzchnia łączna zabudowy budynku po rozbudowie i przebudowie 899,00 m^2, - powierzchnia zabudowy istniejącego obiektu przed rozbudową 680,00 m^2, - powierzchnie całkowite kondygnacji; a) 1 kondygnacja nadziemna K+1 892,00 m^2 b) 2 kondygnacja nadziemna K+2 203,75 m^2 - łączna powierzchnia całkowita 1 095,75 m^2, - powierzchnia użytkowa razem 1 006,50 m^2 - kubatura brutto budynku 4 356 m^3 Obiekt: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową wraz z rozbudową istniejącego obiektu magazynowego z zapleczem biurowo - socjalnym, usytuowanego przy ul. Ogrodniczej 21 Obręb Szymanów, na działce ewidencyjnej nr 70/2 AM 1. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się następujący zakres: 1.Wykonanie sieci infrastrukturalnych. 1.1 przebudowa sieci energetycznych, 1.2 przebudowa przyłącza gazowego, 2. Wykonanie zagospodarowania terenu. 2.1 wykonanie ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych, 2.2 wykonanie miejsc postojowych, 2.3 wykonanie elementów małej architektury, 2.4 zagospodarowanie terenów zielonych, 2.5 niwelacja terenu, wykonanie murków oporowych według potrzeb. 3.Wykonanie budynku. 3.1 Roboty budowlane, 3.1.1 roboty rozbiórkowe, 3.1.2 roboty demontażowe na wysokości, 3.1.3 roboty ziemne i zabezpieczające wykopy, 3.1.4 roboty zbrojarskie, 3.1.5 roboty ciesielskie, 3.1.6 roboty betoniarskie, 3.1.7 roboty murarskie, 3.1.8 roboty tynkarskie, 3.1.9 roboty dekarskie, 3.1.10 roboty posadzkarskie, 3.1.11 roboty montażowe, 3.1.12 roboty stolarskie, 3.1.13 roboty spawalnicze, 3.1.14 roboty kowalskie, 3.1.15 roboty elewacyjne, 3.1.16 roboty kamieniarskie, 3.1.17 roboty malarskie, 3.2 Roboty instalacyjne 3.2.1 instalacji wodnej zimnej i ciepłej, 3.2.2 instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, 3.2.3 instalacji wentylacyjnej 3.2.4 instalacji elektrycznej wewnętrznej i piorunowej, 3.2.5 instalacji niskoprądowej strukturalnej,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
53330000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1730683.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2499893.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.