Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Łask: Założenie ewidencji budynków i lokali w obrębie 19 i 20 miasta Łask, w obrębie Ostrów i Wola Łaska gm. Łask i aktualizacja użytków gruntowych w obrębach wiejskich
Numer ogłoszenia: 113059 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łasku, ul. Południowa 1, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6756800, fax 043 6756809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali w obrębie 19 i 20 miasta Łask, w obrębie Ostrów i Wola Łaska gm. Łask i aktualizacja użytków gruntowych w obrębach wiejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: ZADANIE NR 1: Założenie ewidencji budynków i lokali w obrębie 19 i 20 miasta Łask, Zakłada się do opracowania ok.1320 budynków i 200 lokali. WARUNKI TECHNICZNE do zadania 1 1. Cel i zakres ewidencji gruntów i budynków. Celem pracy jest założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów 19, 20 miasta Łask położonego w woj.łódzkim. Zakłada się do opracowania ok. 1320 budynków i 200 lokali. Prace będą oparte na przepisach wymienionych w punkcie 2 warunków. Zakres prac modernizacji obejmował będzie: - pozyskanie danych źródłowych ewidencji budynków, - pozyskanie danych źródłowych ewidencji lokali, - zakładanie zbiorów ewidencji budynków i lokali w zakresie danych opisowych - EWOPIS WINDOWS 3.17, - utworzenie zintegrowanej bazy danych ewidencji budynków - obiekty w EWMAPA WINDOWS 8.05, - opracowanie operatu, - wyłożenie operatu opisowo - kartograficznego dotyczącego ewidencji budynków i lokali, - udział wykonawcy przy rozpatrywaniu skarg i uwag do projektu, - wykonanie badań hipotecznych budynków i lokali. 2. Przepisy prawne. - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity Dz.U. z 2005 roku Nr 240 poz.2027 z późn. zmianami ), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 z 2001 roku ), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17.07.2001 roku w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali znajdujących się na terenach zamkniętych ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 z 2001 roku), - Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 23.04.1964 roku - Kodeks cywilny - Ustawa - Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156 poz. 1118), - Instrukcja G-5 - Zarządzenie nr 16 Głównego Geodety Kraju w sprawie wytycznych techniczno - organizacyjnych dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków. 3. Materiały do wykorzystania - Mapa numeryczna ewidencji gruntów i budynków w systemie EWMAPA Windows 8.05, - Część opisowa ewidencji gruntów w systemie EWOPIS Windows 3.17, w zakresie bieżącej aktualizacji bazy ewidencją budynków, - Mapa zasadnicza m. Łask, - Operaty jednostkowe z pomiarów uzupełniających, - Osnowa pozioma m. Łask . 4. Realizacja prac - Dokonanie wywiadu terenowego w zakresie ewidencji budynków oraz wykreślenie z treści mapy ewidencji gruntów i budynków obiektów budowlanych nie będących budynkami na podstawie w/w mapy, - Określenie funkcji i obrysu budynków, zanumerowanie budynków w obrębie każdej działki, określenie liczby kondygnacji, - Wykonanie pomiaru uzupełniającego, - Wykonanie badań hipotecznych dla budynków i lokali stanowiących odrębny przedmiot własności, - Uzgodnienie numeracji porządkowej oraz nazw ulic, - Wykonanie kartoteki budynków i lokali, - Arkusze spisowe odnośnie budynków i lokali oprócz części obligatoryjnej określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków, zostaną rozbudowane o podłączenia domowe ( sieci miejskie i przyłącza lokalne ), - Uzupełnienie mapy analogowej zasadniczej oraz numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, wynikami pomiaru uzupełniającego w zakresie budynków, - Utworzenie obiektowej bazy budynków, - Skompletowanie projektu operatu: - część opisowa w systemie EWOPIS Windows 3.17 - uzupełnienie jednostek rejestrowych, założenie nowych dla budynków będących odrębnym przedmiotem własności, założenie kartoteki wraz z opisem. - część graficzna w systemie EWMAPA Windows 8.05, jako aktualizacja istniejącej bazy. - Przygotowanie dokumentów dla Starosty celem wyłożenia zainteresowanym operatu, - Udział Wykonawcy przy wyłożeniu operatu oraz rozpatrywaniu skarg i uwag do projektu. 5. Materiały dla Zamawiającego Zamawiający otrzyma: - operat techniczny z częścią pomiarowo - obliczeniową, - operat techniczny z częścią prawną zawierającą: - rejestr gruntów i budynków, - rejestr lokali, - rejestr budynków ( dla budynków stanowiących odrębny przedmiot własności ), - kartotekę budynków, - kartoteka lokali, - badania hipoteczne, - uzupełnioną mapę numeryczną na płycie CD w programie EWMAPA Windows 8.05, wraz z obiektowością budynków, - wyploty z w/w mapy w skali 1:1000 w kroju sekcyjnym. ZADANIE NR 2: Założenie ewidencji budynków i lokali w obrębie Ostrów i Wola Łaska gm. Łask i aktualizacja użytków gruntowych w obrębach wiejskich. Zakłada się do opracowania ok.650 budynków i 50 lokali i sporządzenie dokumentacji z aktualizacji użytków gruntowych. WARUNKI Techniczne do zadania nr 2 1. Cel i zakres ewidencji gruntów i budynków. Celem pracy jest założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów wiejskich Ostrów i Wola Łaska gm. Łask oraz aktualizacja użytków gruntowych. Zakłada się do opracowania ok. 650 budynków i 50 lokali. Prace będą oparte na przepisach wymienionych w punkcie 2 warunków. Zakres prac modernizacji obejmował będzie: - pozyskanie danych źródłowych ewidencji budynków, - pozyskanie danych źródłowych ewidencji lokali, - zakładanie zbiorów ewidencji budynków i lokali w zakresie danych opisowych - EWOPIS WINDOWS 3.17, - utworzenie zintegrowanej bazy danych ewidencji budynków - obiekty w EWMAPA WINDOWS 8.05, - opracowanie operatu, - sporządzenie wykazów zmian gruntowych z aktualizacji użytków gruntowych, - wyłożenie operatu opisowo - kartograficznego dotyczącego ewidencji budynków i lokali, - udział wykonawcy przy rozpatrywaniu skarg i uwag do projektu, - wykonanie badań hipotecznych budynków i lokali. 2. Przepisy prawne. - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005 roku Nr 240 poz.2027 z późn. zmianami ), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 z 2001 roku ), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17.07.2001 roku w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali znajdujących się na terenach zamkniętych ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 z 2001 roku ), - Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 23.04.1964 roku - Kodeks cywilny - Ustawa - Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156 poz. 1118), - Instrukcja G-5 - Zarządzenie nr 16 Głównego Geodety Kraju w sprawie wytycznych techniczno - organizacyjnych dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków. - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz.U. Nr 19, poz. 97 z późn. zmianami), 3. Materiały do wykorzystania - Wektorowa mapa numeryczna ewidencji gruntów i budynków w systemie EWMAPA Windows 8.05 i ortofotomapa, - Część opisowa ewidencji gruntów w systemie EWOPIS Windows 3.17, w zakresie bieżącej aktualizacji bazy ewidencją budynków, - Mapa sytuacyjno-wysokościowa, - Operaty jednostkowe z pomiarów uzupełniających, - Osnowa pozioma w zakresie opracowania. 4. Realizacja prac - Dokonanie wywiadu terenowego w zakresie ewidencji budynków oraz wykreślenie z treści mapy ewidencji gruntów i budynków obiektów budowlanych nie będących budynkami na podstawie w/w mapy, - Określenie funkcji i obrysu budynków, zanumerowanie budynków w obrębie każdej działki, określenie liczby kondygnacji, - Wykonanie pomiaru uzupełniającego, - Wykonanie badań hipotecznych dla budynków i lokali stanowiących odrębny przedmiot własności, - Uzgodnienie numeracji porządkowej oraz nazw ulic, - Wykonanie kartoteki budynków i lokali, - Arkusze spisowe odnośnie budynków i lokali oprócz części obligatoryjnej określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków, zostaną rozbudowane o podłączenia domowe ( sieci miejskie i przyłącza lokalne ), - kontrolę terenową i sporządzenie dokumentacji z aktualizacji użytków dla terenów osiedlowych w/w obrębach ewidencyjnych, - Uzupełnienie mapy analogowej sytuacyjno - wysokościowej oraz numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, wynikami pomiaru uzupełniającego w zakresie budynków i użytków gruntowych, - Utworzenie obiektowej bazy budynków, - Skompletowanie projektu operatu: 1) część opisowa w systemie EWOPIS Windows 3.17 - uzupełnienie jednostek rejestrowych, założenie nowych dla budynków będących odrębnym przedmiotem własności, założenie kartoteki wraz z opisem. 2) część graficzna w systemie EWMAPA Windows 8.05, jako aktualizacja istniejącej bazy. - Przygotowanie dokumentów dla Starosty celem wyłożenia zainteresowanym operatu, - Udział Wykonawcy przy wyłożeniu operatu oraz rozpatrywaniu skarg i uwag do projektu. 5. Materiały dla Zamawiającego Zamawiający otrzyma: - operat techniczny z częścią pomiarowo - obliczeniową, - operat techniczny z częścią prawną zawierającą: - rejestr gruntów i budynków, - rejestr lokali, - rejestr budynków ( dla budynków stanowiących odrębny przedmiot własności ), - kartotekę budynków, - kartoteka lokali, - badania hipoteczne, - wykazy zmian gruntowych z aktualizacji użytków, - uzupełnioną mapę numeryczną na płycie CD w programie EWMAPA Windows 8.05, wraz z obiektowością budynków
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.83.16.00 - Usługi w zakresie klasyfikowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.56.00.00 - Usługi w zakresie klasyfikowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne prawne, bądź jednostki nie posiadające osobowości prawnej, które spełniają warunki określone w § 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie są wykluczeni na podstawie § 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 1.2. Zrealizowali w poprzednich 3 latach co najmniej 3 prace o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (brutto) o zakresie porównywalnym z zadaniem będącym przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Niezbędne oświadczenia (dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy): 1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm): 1) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i wyciąg z aktu rejestracji firmy, potwierdzający profil działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia; 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości; wykonania decyzji właściwego organu. 2. Wymagane dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie dyplomów, uprawnień); 2) wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łasku ul. Południowa 1 98-100 Łask pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.