To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113086 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Toruń: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK w ramach projektu pn. Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.4 Wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 9.4.2 Koordynacja sektora ekonomii społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim" w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.4 Wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 9.4.2 Koordynacja sektora ekonomii społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513147-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 87139-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny
36150201200000, ul.
ul. Słowackiego
114,
87100
Toruń, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, faks
0-56 657 14 61, e-mail
ropstor@to.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://rops.torun.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK w ramach projektu pn. Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.4 Wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 9.4.2 Koordynacja sektora ekonomii społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DO.2721.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji i przeprowadzenia TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK w ramach projektu "Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim" w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.4 Wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 9.4.2 Koordynacja sektora ekonomii społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w podziale na części: CZĘŚĆ NR 1: na terenie subregionu 1 obejmującego powiaty: tucholski, nakielski, sępoleński, bydgoski, m. Bydgoszcz: seminarium (spotkanie lokalne) oraz prezentacja oferty podmiotów ekonomii społecznej. CZĘŚĆ NR 2: na terenie subregionu 2 obejmującego powiaty: chełmiński, toruński, m. Toruń, aleksandrowski, lipnowski: seminarium (spotkanie lokalne) oraz prezentacja oferty podmiotów ekonomii społecznej. CZĘŚĆ NR 3: na terenie subregionu 3 obejmującego powiaty: świecki, grudziądzki, m. Grudziądz, wąbrzeski, brodnicki, golubsko-dobrzyński, rypiński: seminarium (spotkanie lokalne) oraz prezentacja oferty podmiotów ekonomii społecznej. CZĘŚĆ NR 4: na terenie subregionu 4 obejmującego powiaty: żniński, mogileński, inowrocławski, radziejowski, włocławski, m. Włocławek: seminarium (spotkanie lokalne) oraz prezentacja oferty podmiotów ekonomii społecznej. Celem TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK jest: 1) promowanie dobrych praktyk w obszarze realizacji przez podmioty ekonomii społecznej usług użyteczności publicznej, 2) upowszechnianie idei ekonomii społecznej w regionie, jako jednego z narzędzi w zakresie integracji społecznej i zawodowej grup defaworyzowanych na rynku pracy, 3) prezentacja produktów i usług świadczonych przez podmioty ekonomii społecznej z naszego regionu. TARGI DOBRYCH PRAKTYK adresowane są do przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej, jednostek samorządu terytorialnego, ośrodków wsparcia ekonomii społecznej z województwa kujawsko-pomorskiego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia według opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający ustanawia dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia w formie klauzuli społecznej. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była jedna osoba: 1) bezrobotna lub młodociana w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub 2) niepełnosprawna, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub 3) inna niż określona powyżej, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym - lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, do dnia rozliczenia końcowego realizacji Targów Dobrych Praktyk (włącznie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK w ramach projektu Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim na terenie subregionu 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 22500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK w ramach projektu Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim na terenie subregionu 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK w ramach projektu Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim na terenie subregionu 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie TARGÓW DOBRYCH PRAKTYK w ramach projektu Koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie kujawsko-pomorskim na terenie subregionu 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek Optistar Elite (Zadanie Nr 1) i Spectris Solaris EP (Zadanie Nr 2).
- Dostawa punktów dostępowych do bezprzewodowego Internetu.
- Przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie w formie wkładki w prasie regionalnej (w wydaniu piątkowym lub sobotnim) publikacji informacyjno-promocyjnej
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.