eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaSprzedaż i dostarczenie odzieży ochronnej i roboczej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu " Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113089 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Stalowa Wola: Sprzedaż i dostarczenie odzieży ochronnej i roboczej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu " Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców" Nr WND-RPPK.09.04.00-18-0057/16, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,Priorytet IX- "Jakość edukacji i kompetencji regionie", Działanie 9.4. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego" ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533258-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w imieniu i na rzecz: Powiatu Stalowowolskiego ul. Podleśna 15 37-450 Stalowa Wola

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli, krajowy numer identyfikacyjny 24158300000, ul. ul. 1 Sierpnia 26, 37450 Stalowa Wola, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 420 640, faks 158 422 691, e-mail zs2stalowawola@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2
Adres profilu: http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż i dostarczenie odzieży ochronnej i roboczej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu " Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSP2BPPSSZ.26.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu " Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców". 2. Dostarczana odzież winna być fabrycznie nowa, wolna od wad fizycznych. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania obowiązujących norm PN-EN-ISO oraz posiadał znak zgodności z normami europejskimi CE. 4. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości odzieży oraz bezwzględnej terminowości zleceń. 5. Dostarczana odzież ochronna oraz robocza winna być oznakowana haftem - logiem zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości lub niezgodne z ustalonymi rozmiarami. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na oferowany towar. Faktyczny okres udzielanej gwarancji na dostarczaną odzież winien wynikać z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Okres udzielanej gwarancji na dostarczaną odzież stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 8. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania dla dostarczanej odzieży tabeli wymiarów i rozmiarów. 9. Dostawa odzieży ochronnej i roboczej realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z każdorazowym zleceniem Zamawiającego, w ciągu maksimum 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, pisemnie za pośrednictwem faxu lub elektronicznie) określającego szczegółowy asortyment i rozmiary. Faktyczny termin dostawy odzieży ochronnej i roboczej wynikać będzie z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Termin dostawy odzieży stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 10. Dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, w godz. od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku. 11. Każdorazowo po dostawie odzieży sporządzany będzie protokół odbioru częściowego/końcowego dostawy, stanowiący podstawę wystawienia faktury oraz obliczenia okresu gwarancji na dostarczony asortyment. 12. Dowóz zamawianej odzieży do siedziby Zamawiającego odbywał się będzie na koszt Wykonawcy. 13. Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianej odzieży zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy. 14. Liczba poszczególnego asortymentu odzieży ochronnej i roboczej wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy ma wymiar szacunkowy i służy jedynie wyłonieniu najkorzystniejszego wykonawcy. 15. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo - cenowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo - cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 16. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 17. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 2 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 18. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy odzież będącą przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 19. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. 20. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzu rzeczowo - cenowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18130000-9, 35113400-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzedaż i dostarczenie odzieży ochronnej i roboczej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu " Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT110265.24
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Spółka Jawna, , ul. Słowicza 17, 02-170, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114759.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114759.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114759.55
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.