Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-21
Łódź: Wykonanie prac ogrodniczych na terenach administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ
Numer ogłoszenia: 113102 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew , Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, faks 042 6385343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac ogrodniczych na terenach administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace ogrodnicze obejmujące cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów oraz wykonanie nowych nasadzeń na terenach niezabudowanych administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ a także wykonanie trawników w Parku 3-go Maja. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: a) część 1 - cięcia pielęgnacyjne drzew na terenach niezabudowanych, b) część 2 - rekultywacja trawników w Parku 3-go Maja. Przedmiot zamówienia ( dla części 1 ) obejmuje cięcia sanitarne drzew i krzewów, usuwanie odrostów i suszu, prześwietlanie i obniżanie korony, wycinanie drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń młodych drzew. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, a po zakończeniu prac zobowiązany jest do wywiezienia odpadów organicznych do kompostowni oraz do uporządkowania terenu w ciągu 48 godzin. Prognozowane wielkości: -100 drzew do cięcia, -30 drzew do wycięcia ( bez frezowania i karczowania pni ), -10 nasadzeń młodych drzew - klony kuliste. -przycięcie i wycięcie krzewów ( 500 m2 ) Przedmiotem zamówienia ( dla części 2 ) jest założenie trawnika od strony wejścia z ul. Małachowskiego na wysokości alejki brukowej i asfaltowej, w pasie zieleni porośniętym krzewami i drzewami o łącznej pow. 1035,50 m2: a)część 1 - 4,5 m x 19 m = 85,5 m2 b)część 2 - 7 m x 19 m = 133 m2 c)część 3 - 43 m x 19 m = 817 m2 Zakres prac obejmuje: a)wyfrezowanie trzech pni o średnicy 1,10 m , 1,20 m i 1,34 m do głębokości 30cm; b)wyplantowanie terenu wraz z ręcznym kultywatorowaniem i ręcznym oczyszczeniem terenu z drobnych korzeni i chwastów; c)dowóz i rozścielenie humusu, warstwą 5 cm tj. 51,78 m3; d)założenie trawnika wraz z uwałowaniem obejmujące wysianie trawy w ilości 2dkg/m2 wraz z nawozem wieloskładnikowym w ilości 5dkg/m2 . e)skoszenie trawnika..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupelniające dla części 1 w maksymalnej wielkości przewidzianej w art. 67.1.6 ustawy pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysonował : - dla części 1 - wymagane minimum: jedną osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i leczenia drzew ozdobnych II stopnia, która będzie bezpośrednio uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, - dla części 2 - wymagane minimum: jedną osobą ze średnim wykształceniem ogrodniczym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać opłacone w dniu składania ofert ubezpieczonie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 50 000,-zł.-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 2. aktualny wypis z odpowiedniego rejestru ( KRS bądź ewidencja działalności gospodarczej ) celem ustalenia zasad reprezentacji Wykonawcy, 3. W przypadku podpisywania oferty lub jej załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, należy do oferty dołączyć stosowne oryginalne pełnomocnictwo lub kopię notarialnie potwierdzoną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź - Widzew, 92 -326 Łódź, al. J. Piłsudskiego 100, Referat Komunalny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 09:45, miejsce: UMŁ Delegatura Łódź - Widzew, 92-326 Łódź, al. J. Pilsudskiego 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cięcia pielęgnacyjne drzew na terenach niezabudowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje cięcia sanitarne drzew i krzewów, usuwanie odrostów i suszu, prześwietlanie i obniżanie korony, wycinanie drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń młodych drzew. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, a po zakończeniu prac zobowiązany jest do wywiezienia odpadów organicznych do kompostowni oraz do uporządkowania terenu w ciągu 48 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekultywacja trawników w Parku 3-go Maja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie trawnika od strony wejścia z ul. Małachowskiego na wysokości alejki brukowej i asfaltowej, w pasie zieleni porośniętym krzewami i drzewami o łącznej pow. 1035,50 m2:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Koszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2025 roku
- Zad. 1: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Ogrodu Botanicznego Zad. 2: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Arboretum Wojsławice
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.