To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-06
Rzeszów: Usługa prania bielizny zakaźnej i innego asortymentu.
Numer ogłoszenia: 113132 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85234 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie, ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, faks 017 861 14 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny zakaźnej i innego asortymentu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny zakaźnej i innego asortymentu tj. poszwy, poszewki, prześcieradła, serwety, kołdry, koce, poduszki, parawany, odzież szpitalną - pidżamy, koszule itp., odzież ochronną personelu - fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie, spódnice, a także ręczniki, ścierki, obrusy, firanki, zasłony. Wykonawca dostarcza czystą odzież ochronną personelu poskładaną w mocnych workach w kolorze białym, oddzielnie dla każdego oddziału (ze względu na brak pomieszczeń do przechowywania, zamawiający nie dopuszcza odzieży na wieszakach). Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w poniedziałki, środy, piątki w godzinach od 0900 do 11 00 (średnio w miesiącu 2 500 kg) . Wykonawca zapewni własny transport. Dodatkowo odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Przerwa w odbiorze - dostawie nie może być dłuższa niż 72 godziny (np. przerwy świąteczne, długie weekendy) Środki transportu powinny posiadać: a) tak podzieloną komorę załadunkową, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną; b) dopuszczenie do przewozu bielizny szpitalnej wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego Ubrania i fartuchy mają być prane zgodnie z opisem na metce (fartuchy i ubrania wykonane są z różnych tkanin i wymagają stosownego do tego sposobu prania), jeżeli bielizna w czasie prania ulegnie zniszczeniu to Wykonawca ponosi koszty za zniszczoną bieliznę. Wykonawca odpowiada za oddany do prania asortyment od momentu odebrania z magazynu bielizny brudnej do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu bielizny czystej. Wykonawca musi świadczyć usługę w pralni posiadającej pełną barierę higieniczną. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał/dysponował pralnią, w której będą świadczone usługi, a pralnia ta posiadała pozytywną, aktualną opinię, zaświadczenie lub równoważny dokument Stacji Sanitarna - Epidemiologicznej o dopuszczeniu jej do świadczenia usług pralniczych dla szpitala, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał/dysponował środkami transportu, potrzebnymi do wykonania usługi, dopuszczonymi do transportu przedmiotów zamówienia przez Stację Sanitarna - Epidemiologiczną Środki piorące używane przy wykonywaniu usługi muszą posiadać atesty PZH lub innej uprawnionej jednostki opiniującej i /lub badającej w kraju producenta. Środki dezynfekujące i piorące stosowane w procesie prania muszą posiadać spektrum działania: bakteriobójcze, bratobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze oraz są dopuszczone do prania bielizny szpitalnej i spełniają wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami. W razie awarii urządzeń wykonawca winien zabezpieczyć wykonanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie i na własny koszt za zgodą i wiedzą Zamawiającego. Osoba odbierająca i dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy strój - fartuch ochronny i rękawice ochronne. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego związanych z realizacją zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania zapotrzebowania ilościowego określonego w przedmiocie zamówienia w ilości 20 procent..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa PERFEKT S.C. Justyna Pabisiak, Maria Pabisiak, ul. Hetmańska 35, 35-045 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225000,00
Oferta z najniższą ceną: 225000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 225000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.