To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113168 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Wrocław: REMONT BUDYNKU 47 - MAGAZYN UZBROJENIA SPRZĘTU WOJSKOWEGO W POLSKIEJ NOWEJ WSI - ZADANIE 21817
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522943-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97252-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
93010390600000, ul.
ul. Obornicka
126,
50-984
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
261 65 68 01, faks
261 65 68 02, e-mail
rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT BUDYNKU 47 - MAGAZYN UZBROJENIA SPRZĘTU WOJSKOWEGO W POLSKIEJ NOWEJ WSI - ZADANIE 21817
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):27/VII/WB/17/R
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 47 - magazyn uzbrojenia i sprzętu wojskowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót, zadanie 21817. W ramach zadania należy wykonać remont hali głównej budynku nr 47 zlokalizowanego na terenie kompleksu koszarowego 2348 w Polskiej Nowej Wsi koło Komprachcic wraz z przyległymi do niej przybudówkami wraz z przystosowaniem poszczególnych pomieszczeń do obowiązujących przepisów oraz wymagań użytkownika obiektu. Zadanie nie wymaga usunięcia istniejących drzew. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: HALA GŁÓWNA - powierzchnia użytkowa - 1 410,41 m2 - kubatura - 13 377,92 m3 PRZYBUDÓWKA "A" - lewa strona - powierzchnia użytkowa - 258,56 m2 - kubatura - 879,10 m3 PRZYBUDÓWKA "B" - prawa strona - powierzchnia użytkowa - 261,52 m2 - kubatura - 889,20 m3 Zadanie nie wymaga usunięcia istniejących drzew. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania 21817. BRANŻA BUDOWLANA 1. Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu. 2. Roboty ziemne. 3. Roboty betonowe. 4. Roboty murowe. 5. Dach. 6. Konstrukcje stalowe. 7. Izolacje. 8. Tynki wewnętrzne i okładziny. 9. Posadzki. 10. Stolarka. 11. Prace malarskie. 12. Elewacja. 13. Przebudowa chodnika. BRANŻA SANITARNA. 1. Instalacja wodociągowa. 2. Kanalizacja sanitarna. 3. Instalacja c.o. 4. Instalacja wentylacji. 5. Przyłącze wodociągowe. 6. Przyłącze kanalizacji sanitarnej. 7. Przyłącze kanalizacji deszczowej. BRANŻA ELEKTRYCZNA. 1. Roboty zewnętrzne kablowe. 2. GLZ i rozdzielnia główna. 3. WLZ-y i rozdzielnia TR. 4. Tablice warsztatowe stacjonarne. 5. Zasilanie sterownic systemu odciągu spalin. 6. Zasilanie sterownic systemu dynamicznego osuszania. 7. Zasilanie wentylatorów wyciągowych na hali. 8. Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych. 9. Połączenia wyrównawcze. 10. Instalacja odgromowa. 11. Pomiary.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45324000-4
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45421000-4,
45331000-6,
45231000-5,
45311000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6176377.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 6072792.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.