eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont pokoi gościnnych i kuchni w DPS Zacisze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Katowice: Remont pokoi gościnnych i kuchni w DPS Zacisze
Numer ogłoszenia: 113172 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE, ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2025432, fax 0-32 2524860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi gościnnych i kuchni w DPS Zacisze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia W zakresie robót remontowych kuchni w budynku DPS Zacisze wymiana wykładziny ściennej z płytek wymiana płytek ceramicznych podłogowych wykonanie gładzi gipsowej na ścianach wymiana przewodów elektrycznych podtynkowych wymiana punktów oświetleniowych, puszek i wyłączników malowanie ścian i sufitów W zakresie robót remontowych pokoi gościnnych DPS Zacisze wymiana wykładziny ściennej z płytek wymiana płytek ceramicznych podłogowych wykonanie gładzi gipsowej na ścianach wymiana przewodów elektrycznych podtynkowych wymiana punktów oświetleniowych, puszek i wyłączników malowanie ścian i sufitów wymiana wykładzin podłogowych z warstwą izolacyjną wymiana baterii łazienkowej i kuchennej oraz sanitariatów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 zł słownie dwatysiące zł 00100 1.1. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 18.06.2008r o godz. 9.00 . 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice 02 1050 1214 1000 0022 9013 2824 Uwaga. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej, uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego, lub przedstawienie oryginału potwierdzenia o wpłacie wadium na konto Zamawiającego. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli 2.1. Upłynął termin związania ofertą, 2.2. Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 2.3 zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 2.1.1 Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2.1.2 Który został wykluczony z postępowania, 2.1.3 Którego oferta została odrzucona. 2.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2.1 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 2.4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 3 rozdz. IX SIWZ. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych na budynkach mieszkalnych, bądź zamieszkania zbiorowego, bądź w budynkach użyteczności publicznej w budynkach. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 rozdz. IX SIWZ. b Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 rozdz. IX SIWZ c Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 7 rozdz. IX SIWZ. 3. Wykonawca musi wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z artykułem 22 ust 1 ustawy na załączniku nr 2. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz dokumenty wymienione w pkt 3 rozdz. IX SIWZ. Uwaga. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Wykonawcy rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A .Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty np. referencje, oświadczenia, opinie potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności dot. osób posiadających wymagane uprawnienia - rozdz. VIII pkt 2. lit b - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp. poświadczone za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wraz z opłatą skarbową. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty załącznik nr 1. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej. Uwaga. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Gwarancja - 5
  • 3. Doświadczenie - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Zacisze 40- 695 Katowice ul. Traktorzystów 42.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zacisze 40- 695 Katowice ul. Traktorzystów 42 pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.