Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Radom: Zakup, dostawa , montaż drobnego wyposażenia dla potrzeb wyposażenia nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 113172 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa , montaż drobnego wyposażenia dla potrzeb wyposażenia nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa , montaż drobnego wyposażenia dla potrzeb wyposażenia nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: Lp. Nazwa towaru Ilość szt. 1 Dozownik do mydła w płynie i płynów dezynfekcyjnych - wraz z dodatkowym wkładem wewnętrznym do wlewania mydła lub płynu - wykonany z tworzywa ABS - z przyciskiem - pojemność zbiornika 500 -800ml - na mydło uzupełniane z kanistra - zamykany na kluczyk - okienko do kontroli poziomu mydła - możliwość mycia i dezynfekcji wewnętrznego pojemnika na mydło i płyn-86 szt. 2Dystrybutor mydła w płynie pod prysznic : -pojem,170 ml -kolor biały -zamykany na kluczyk-3 szt. 3 Dozownik na mydło w płynie i płyny dezynfekcyjne łokciowy - podajnik do chirurgicznego mycia rąk - wykonany ze stali kwasoodpornej - pojemność zbiornika 1000 ml - płyny uzupełniane z kanistra -mechanizm dozujący wykonany ze stali kwasoodpornej, - łatwy w demontażu - możliwość pełnej sterylizacji - do wszystkich rodzajów płynów dezynfekcyjnych i mydła w płynie - uruchamiany przyciskiem łokciowym -12 szt. 4 Dozownik płynów dezynfekcyjnych : a) uruchamiany przyciskiem łokciowym - wykonany z tworzywa ABS - pojemność zbiornika 500 -800ml - płyny uzupełniane z kanistra - zamykany na kluczyk - okienko do kontroli poziomu mydła - kolor biały - 80szt. b) podajnik do chirurgicznego mycia rąk - wykonany ze stali kwasoodpornej - pojemność zbiornika 500 ml - płyny uzupełniane z kanistra -mechanizm dozujący wykonany ze stali kwasoodpornej, - łatwy w demontażu - możliwość pełnej sterylizacji - do wszystkich rodzajów płynów dezynfekcyjnych i mydła w płynie - uruchamiany przyciskiem łokciowym- 4 szt. 5 Dozownik mydła w płynie : a) uruchamiany przyciskiem łokciowym - wykonany z tworzywa ABS - pojemność zbiornika 500 -800ml - na mydło uzupełniane z kanistra - zamykany na kluczyk - okienko do kontroli poziomu mydła - kolor biały 86szt. b) podajnik do chirurgicznego mycia rąk - wykonany ze stali kwasoodpornej - pojemność zbiornika 500 ml - płyny uzupełniane z kanistra -mechanizm dozujący wykonany ze stali kwasoodpornej, - łatwy w demontażu - możliwość pełnej sterylizacji - do wszystkich rodzajów płynów dezynfekcyjnych i mydła w płynie - uruchamiany przyciskiem łokciowym - 4 szt. 6 Pojemnik na jednorazowe ręczniki składane - wykonany z tworzywa ABS - pojemność do 250 szt. ręczników - zamykany na kluczyk - okienko do kontroli ilości ręczników -168 szt. 7 Podajnik ręczników papierowych składanych - wykonany ze stali kwasoodpornej -pojem.500 szt. ręczników: - zamykany na kluczyk -7 szt. 8 Pojemnik na ręczniki jednorazowe - do rączników na rolce - ręcznik na rolce o rozm.wys.20cm, średnica 20 cm - sposób rozwijania ręcznika - od środka rolki- 4 szt. 9 Stojak łazienkowy na papier i szczotkę klozetową -62 szt. 10 Lustro nad umywalkę - śruby mocujące (wkręcane do ściany przez lustro) - bez ramy - szlifowane - rozmiar :400mmx600mm- 114 szt. 11 Wieszak ścienny - przykręcany do ściany -srebrny - satynowy - punktowy -189 szt. 12 Wieszak ścienny - przykręcany do ściany -srebrny - satynowy - 2-punktowy -7 szt. 13 Wieszak ścienny - przykręcany do ściany -srebrny - satynowy - 3- punktowy -19 szt. 14 Wieszak ścienny - przykręcany do ściany -srebrny - satynowy - 4- punktowy -40 szt. 15 Wieszak stojący - konstrukcja metalowa chromowana -1 szt. 16 Kosz na odpady otwierany przyciskiem pedałowym - z wkładem - prostokątny - z tworzywa sztucznego , - poj.15 - 16 litrów - kolor biały- 198 szt. 17 Kosz na odpady otwierany przyciskiem pedałowym, - z wkładem nierdzewnym - prostokątny - z tworzywa sztucznego , - poj.20- 25 litrów - kolor biały -49 szt. 18 Kosz na śmieci - stelaż druciany na worek foliowy - pokrywa z tworzywa sztucznego - poj.15-16 litrów - kolor biały - 3 19 Kosz na śmieci biurowy 15l - z uchylną pokrywą - z tworzywa sztucznego - poj.15-16 litrów - kolor biały -6 szt. 20 Kosz na odpady otwierany przyciskiem pedałowym - ze stali nierdzewnej - z wyjmowanym wkładem - prostokątny - poj.15-20 litrów - kolor biały - 23 szt. 21 Pojemnik na odpadki - plastikowy - pojemność ok.5 litrów - zdejmowana pokrywa - 5 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.22.43.40 - Kosze 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostawy oferowanego towaru na kwotę min: 67.532,00 PLN Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. lekarska 4 piętro III pokój 308
26-610 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. lekarska 4 piętro III pokój 308 lub 313 26-610 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Wymiana pokrycia dachowego - modernizacja dachu budynku nr 15 i 16 przy ul. Suchej 15
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Dostawa i wdrożenie elementów systemu do monitorowania incydentów związanych z cyberbezpieczeństwem Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MEBLI DLA CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka oraz mikromierza talerzykowego
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
więcej: Wieszaki na odzież »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.