Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Stalowa Wola: Dostawa i wdrożenie oprogramowania informatycznego dla zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Stalowa Wola
Numer ogłoszenia: 113189 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania informatycznego dla zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Stalowa Wola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Stalowa Wola. 2. Przedmiotowy System informatyczny powinien obejmować wszystkie zagadnienia związane z zadaniami i obowiązkami gminy w zakresie zarządzania gospodarką odpadami komunalnymi wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) oraz: 1) Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 t.j.); 2) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024); 3) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 czerwca 1998 roku w sprawie określenia podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 1998 r. Nr 80, poz. 521); 4) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 października 2001 roku zmieniające Rozporządzenie w sprawie określenia podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 121, poz. 1306); 5) Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204); 3. Warunki ogólne: 1) Zespół wdrożeniowy i konsultacyjny Wykonawcy musi posiadać wiedzę i doświadczenie z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, 2) System musi być oparty na zintegrowanej bazie danych (MS SQL, Firebird, MysQL (Serwer Linux) - Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia bazy w oparciu o zasoby posiadane przez Zamawiającego. 3) Funkcjonalność systemu musi zapewnić gromadzenie informacji kompletnej z punktu widzenia: a) prawidłowej obsługi, tj. stworzenie bazy danych, integrację z systemem ewidencji ludności, opracowanie techniczne deklaracji, naliczenie opłaty, rozliczenie i windykacja należności, sprawozdawczość ustawowa i zarządcza, b) współpracę z systemem ewidencji ludności posiadanym przez Zamawiającego na warunkach z nim uzgodnionych, c) wystawiania z systemu dokumentów operacyjnych, d) automatycznego generowania raportów, zestawień i sprawozdań w zakresie sprawozdawczości wewnętrznej i ustawowej, 4) System musi umożliwiać efektywne zarządzanie użytkownikami w zakresie autoryzacji i uprawnień użytkowników (tzn. pozwalać na precyzyjne definiowanie dostępu do funkcji systemu oraz praw do manipulacji danymi), tj.: a) autoryzacji w systemie (unikalny login i hasło użytkownika); b) uprawnień (tzn. możliwość precyzyjnego udostępniania funkcji systemu oraz operacji możliwych do wykonania na danych: przeglądanie, edycja, usuwanie), c) widoczności dokonywanych zmian przez użytkowników dla użytkownika z określonymi uprawnieniami. 5) System zostanie zainstalowany na serwerze Zamawiającego. 4. Warunki dotyczące funkcjonalności systemowych w poszczególnych obszarach: 1) Rozrachunki i windykacja - system mus i umożliwiać : a) prowadzenie ewidencji decyzji podatkowych (decyzje w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi /art. 6o Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) / oraz decyzje w sprawie wysokości zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi /art. 6p Ustawy UCiPWG/. b) ręczne wprowadzanie wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji wyciągów bankowych. c) zarachowywanie wpłat zaległych zgodnie z przepisami ustawy ordynacja podatkowa, d) efektywną bieżącą analizę i kontrolę stanu rozrachunków w oparciu o wprowadzone dokumenty (w tym bez konieczności ich zaksięgowania), w tym przeglądanie dokumentów wg: - stanu rozliczenia - nierozliczony, częściowo rozliczony, rozliczony, - zobowiązanego/podatnika, - dat (powstanie obowiązku podatkowego, terminu zapłaty, daty rozrachunku), - okresu zalegania, e) analizę zaległych należności podatkowych w okresach. f) bieżące wyliczanie salda rozrachunków dla poszczególnych podatników. g) realne wsparcie realizacji procesu windykacji w następującym zakresie: - automatyczne naliczanie odsetek od nieterminowo regulowanych należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami dla poszczególnych podatników, - generowanie i emisja z systemu dokumentów windykacyjnych (w tym decyzji w sprawie wysokości zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi /art. 6p Ustawy UCiPWG/ oraz upomnień, - wydruk tytułów wykonawczych, szczegółowa ewidencja tytułów wykonawczych, - automatyzację w/w czynności - masowe generowanie dokumentów, - analizę postępu dokonywanych czynności, - wystawianie/generowanie postanowień o zarachowaniu wpłaty, - generowanie dokumentów związanych z potwierdzeniem salda. 2) Obsługa obrotów - funkcjonalność rozwiązania mus i umożliwić : a) obsługę księgową wpłat, zwrotów i przeksięgowań, b) kontrolę operacji księgowych, c) prowadzenia dziennika obrotów, d) tworzenie, edytowanie dokumentu księgowego, odkładanie do dalszego uzupełnienia, przywołanie powtórne oraz księgowanie jako całości, e) dokonanie poprawy już zaksięgowanego dokumentu. 3) Wydruk i i zestawienia - funkcjonalność rozwiązania mus i umożliwić generowanie : a) wydruku planu kont, b) dziennika obrotów, c) stanu i obrotów na kontach, d) wydruku dokumentów księgowych, e) zbiorczego zestawienia zaległości, f) szczegółowego i sumarycznego rejestru przypisów/odpisów, g) zestawień powyższych danych na potrzeby użytkownika. 4) Ewidencja - ewidencja danych systemowych - funkcjonalność ro związania mus i umożliwiać: a) słownikowanie często wykorzystywanych informacji, b) nadawanie numeru automatycznie przez system, c) nadawanie numeru ręcznie przez użytkownika, d) ostrzeganie o dublowaniu wpisu o takim samym numerze NIP lub PESEL, e) prowadzenie ewidencji dla wielu typów podmiotów, f) wprowadzanie dowolnej liczby adresów dla danego właściciela nieruchomości (wraz z pełną historią zamian), g) rejestrację historii kontaktów z podmiotami, h) blokowanie podmiotów w systemie, i) zapamiętanie historii podmiotów, j) podpięcie do podmiotu dowolnej ilości dokumentów zewnętrznych, 5) Ewidencja deklaracji - funkcjonalność rozwiązania mus i umożliwiać : a) słownikowanie często wykorzystywanych informacji, b) definiowanie dowolnej ilości typów deklaracji - możliwość dodawania typu deklaracji przez pracownika z odpowiednimi uprawnieniami (w toku, złożona, brak, decyzja z urzędu), c) rejestracji deklaracji w następujących etapach: - wskazanie wcześniej zarejestrowanego właściciela nieruchomości, - wpisanie numeru ewidencyjnego deklaracji, - określenie daty podpisania, - wybór typu deklaracji, - określenie terminu płatności, - wprowadzenie ewentualnych uwag, d) podpięcie dowolnej ilości dokumentów zewnętrznych do deklaracji, e) wydruk deklaracji, deklaracji zmieniającej lub innego dokumentu do pliku wg wcześniej zdefiniowanego wzorca, f) prowadzenie historii wydruku dokumentów z systemu dla każdej deklaracji, (wraz z możliwością szybkiego podglądu raz już wydrukowanego dokumentu). g) eksportu pojedynczej deklaracji lub zbioru deklaracji wybranych wg wcześniej zdefiniowanych parametrów do pliku CSV lub XML. h) przypisania /właścicielowi nieruchomości/ umorzenie opłat. 6) Ewidencja nieruchomości - funkcjonalność rozwiązania mus i udostępniać możliwość: a) słownikowania często wykorzystywanych informacji. b) ewidencjonowania następującego zakresu danych dotyczących nieruchomości: - adresu punktu wywozu nieczystości, - adresu nieruchomości, danych pochodzących z pozycjonowania satelitarnego GPS, - rodzaju nieruchomości (zamieszkała, niezamieszkała), - rodzaju podstawy opodatkowania, - danych pochodzących z identyfikacji transponderów oraz kodów paskowych umieszczonych na pojemnikach w których są gromadzone odpady, - częstości obsługiwania danego punktu wywozu nieczystości, - rodzaju i liczby pojemników przyporządkowanych do nieruchomości, - ilości odbieranych odpadów komunalnych, - rodzaju odpadów komunalnych odbieranych z posesji, c) danych z deklaracji, w tym stawki opłaty, d) prowadzenia pełnej historii zmian dotyczących nieruchomości, e) określania sezonów obsługi nieruchomości, zgodnie z wymaganiami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stalowa Wola, f) masowej zmiany danych w zakresie wybranych nieruchomości, g) ewidencji osób zamieszkałych i zameldowanych w powiązaniu z ilością osób zadeklarowanych, 7) Ewidencja i obsługa wywozów - funkcjonalność rozwiązania mus i udostępniać możliwość: a) słownikowania często wykorzystywanych informacji, b) uruchamiania procesu generowania wywozów na dowolny okres czasu, c) wielokrotne powtarzanie operacji generowania dla uwzględnienia bieżących zmian w nieruchomościach i kalendarzach, d) edycji danych wywozów, e) przeniesienia danych o wywozach na inny termin, (obsługa dni świątecznych), f) rejestrowanie zleceń jednorazowych na oddzielnej liście, g) ewidencję ilości odpadów dostarczonych do instalacji w ramach danego dnia - nazwa instalacji, masa odpadów, h) podglądu archiwum wywozów z poprzednich lat. Archiwum powinno być dostępne z poziomu operacyjnego systemu ale z wyraźnym oddzieleniem danych archiwalnych od danych z bieżącego roku służących do bieżącej obsługi nieruchomości. i) import raportów sprawozdawczych od firm świadczących usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy, stworzenie wzorcowego formularza możliwego do wypełnienia na stronie www (format i sposób obsługi formularza uzgodniony będzie z Zamawiającym w trakcie wdrożenia). 8) Ewidencja decyzji podatkowych - funkcjonalność rozwiązania mus i udostępniać możliwość: b) automatycznego zbiorczego generowania decyzji podatkowych, c) zawężenie zbioru danych do generowania decyzji. Ponowne uruchomienie procesu automatycznego tworzenia decyzji nie powinno wpływać na decyzje wystawione. d) ręczne wystawienie decyzji zarówno dla danej nieruchomości jak i dla właściciela nieruchomości, e) numerowania decyzji w ramach symbolu dokumentu oraz roku, f) przygotowania odpowiedniego wzoru wydruku decyzji w zależności od ustalonego sposobu płatności, g) przeglądania historii wydruku każdej decyzji, h) podglądu, wydruku oraz korygowania decyzji archiwalnych z poprzednich lat. 9) Ewidencja odpadów w Gminie - funkcjonalność rozwiązania mus i udostępniać możliwość: a) analizy struktury rodzajowej, ilościowej (wagowej) odpadów w powiązaniu z danymi adresowymi i lokalizacją punktów odbioru w systemie GPS, b) uzyskania informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, c) uzyskania informacji o masie odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji: - przekazanych do składowania na składowisku odpadów; - nieprzekazanych do składowania i sposobie ich zagospodarowania, d) uzyskania informacji o liczbie właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, e) uzyskanie informacji o właścicielach nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne niezgodnie z regulaminem. f) wygenerowania sprawozdań w zakresie sprawozdawczości ustawowej. 10) Warunki dodatkowe : a) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokona migracji danych z istniejących po stronie Zamawiającego systemów informatycznych do nowo tworzonej bazy danych. b) Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dokonać integracji wdrażanego systemu z systemami mającymi istotny wpływ na realizację projektu. c) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum dwuletniej gwarancji na dostarczony system oraz na prace wykonane w ramach wdrożenia. W ramach gwarancji Wykonawca musi zobowiązać się do usunięcia zgłaszanych błędów, usterek i innych zakłóceń uniemożliwiających Zamawiającemu świadczenie podstawowych usług w ciągu 8 godzin. d) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bezpłatnych aktualizacji oprogramowania oraz współpracy z Zamawiającym w celu wdrażania nowych funkcjonalności systemu przez okres objęcia gwarancją. e) Wykonawca po realizacji przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą obejmującą: - instrukcję obsługi systemu, - strukturę bazy danych, - opis programowych zasad ochrony danych, metod zabezpieczeń dostępu do danych. f) Program musi w pełni współpracować z urządzeniami służącymi do odczytu transponderów oraz kodów kreskowych umożliwiających rejestrację przyjętych odpadów. Urządzenia obsługiwane muszą umożliwić lokowanie odczytów z wykorzystaniem technologii GPS. g) Wykonawca musi posiadać zdolność wdrożenia aplikacji dla urządzeń mobilnych dzięki, której wyłoniona przez Zamawiającego firma będzie mogła przesłać do systemu informacje o miejscu i ilości odbieranych odpadów. h) Do zadań Wykonawcy należeć będzie dostarczenie do siedziby Zamawiającego mobilnego odbiornika GPS z czytnikiem kodów kreskowych kompatybilnego z oferowanym oprogramowaniem. i) Zamawiający wymaga aby oferowane oprogramowanie posiadało możliwość modyfikacji programu w zakresie obsługi i przetwarzania danych po chodzących z systemu wagowego używanego przez podmiot realizujący usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych. j) Program musi w pełni współpracować z drukarkami etykiet, które obsługują technologię termotransferową. k) Dostawca zobowiązuje się udostępnić, w dodatkowym module, możliwość automatycznego rozliczania przelewów dokonywanych na indywidualne konta mieszkańców Gminy. l) Program musi posiadać moduł internetowej obsługi mieszkańców, dający im możliwość wglądu przez internet po zalogowaniu w zadeklarowane podstawy opodatkowania, dane osobowe i kontaktowe, salda konta podatkowego, a także wygenerowane i wysłane dokumenty. Moduł musi umożliwiać składanie deklaracji drogą elektroniczną. Wymagane jest aby moduł został zainstalowany na serwerze Zamawiającego. m) System musi umożliwić zautomatyzowane przesyłanie podatnikom w formie elektronicznej (SMS lub e-mail) informacji o wygenerowaniu dokumentów m.in. wezwań, decyzji, postanowień, upomnień, tytułów wykonawczych. Strumień wiadomości email/sms powinien też umożliwiać wysyłanie dowolnego rodzaju powiadomień, tj. posiadać tworzenia grup odbiorców wiadomości oraz dowolnej ilości szablonów generowanych powiadomień. 3. Program musi generować na podstawie zgromadzonych danych kwartalne sprawozdania, umożliwiające rozliczanie się z Urzędami Marszałkowskimi, zgodnie z zapisami ustawy dotyczącymi sprawozdawczości. 4. Program musi oferować możliwość monitorowania innych usług komunalnych, takich jak ewidencja wody, ścieków, usług cmentarnych, porządkowania zieleni i podobnych. 5. Program musi umożliwiać jego integrację i współpracę z oprogramowaniem firm wywozowych korzystających z kodów paskowych transponderów lub systemu etykiet RFID, wykorzystywanych do rejestracji zbiórki selektywnej oraz ewidencją ilości i wagi przyjętych odpadów. 6. Program musi być kompatybilny z systemami operacyjnymi Windows XP, Vista 7,8, 32 i 64 bit lub równoważnymi. 7. Program musi umożliwiać wydruk w formacie A4 na drukarkach laserowych. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia odrębnego porozumienia z Zamawiającym w sprawie udostępnienia danych osobowych będących przedmiotem migracji do nowotworzonej bazy danych. Porozumienie powinno być zgodne z przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych. 9. Okres pełnej opieki posprzedażnej na oprogramowanie informatyczne dla zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Stalowa Wola musi wynosić minimum 24 miesiące liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca może zaproponować okres opieki posprzedażnej dłuższy niż wymagany. Oferty z okresem opieki dłuższym niż 60 miesięcy będą traktowane przy ocenie ofert jakby zapewniały 60 miesięcy opieki posprzedażnej. 10.Przez opiekę posprzedażną Zamawiający rozumie wszelką pomoc techniczną i merytoryczną w eksploatacji systemu poprzez wsparcie techniczne i merytoryczne (zdalnie online, telefonicznie), monitorowanie poprawności działania systemu, analiza zgłoszeń użytkowników systemu, aktualizację systemu. 11.Warunki dotyczące wdrożenia programu: 1) Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, zobowiązuje się zainstalować oprogramowanie na sprzęcie komputerowym wskazanym przez Zamawiającego - docelowo na 8 stanowiskach. Zainstalowane oprogramowanie musi spełniać wymogi funkcjonalności określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokona przeniesienia danych z istniejących po stronie Zamawiającego systemów informatycznych do nowotworzonej bazy danych, z bezwzględnym dotrzymaniem wszystkich obowiązujących standardów i przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. 2) Zamawiający oceni spełnienie kryterium funkcjonalności programu i przyjmie techniczną instalację programu na podstawie testów oprogramowania zainstalowanego na sprzęcie komputerowym Zamawiającego. Testy techniczne zostaną przeprowadzone przez przedstawicieli Wykonawcy w obecności Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty instalacji. 3) W przypadku niepomyślnego wyniku testów oprogramowania, Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od daty wykrycia nieprawidłowości dokona stosownych poprawek instalacji oprogramowania i przedstawi Zamawiającemu poprawioną instalację do przyjęcia. 4) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od daty instalacji oprogramowania zobowiązuje się do przeprowadzenia w oferowanej cenie szkoleń pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. 5) Tematyka szkoleń obejmować będzie zagadnienia funkcjonowania, obsługi, użytkowania, administrowania i utrzymania zamawianego oprogramowania. Szkolenia pracowników Zamawiającego będą prowadzone w siedzibie Zamawiającego przez specjalistów Wykonawcy, posiadających niezbędną wiedzę fachową w zakresie tematyki szkoleń. Czas trwania szkoleń min. 2 dni robocze. 6) W przypadku pomyślnego wyniku merytorycznych testów oprogramowania, Strony podpiszą protokół odbioru licencji na oprogramowanie. 7) Dwukrotne nie przyjęcie przez Zamawiającego poprawionych wersji oprogramowania będzie skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy. 12.Warunki dotyczące Gwarancji: 1) Gwarancja jest udzielana Zamawiającemu bezpłatnie na 24 miesiące począwszy od dnia przyjęcia protokołów odbioru oraz obejmuje: nośniki pierwszej instalacji i dane na nich zawarte oraz kolejne nośniki i zawarte na nich dane służące do aktualizacji zainstalowanego oprogramowania. 2) Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest do: a) niezwłocznego dostarczania Zamawiającemu nowych, uaktualnionych wersji oprogramowania, uwzględniającego wszystkie zmiany w obowiązujących przepisach prawa w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązywanie się z obowiązków nałożonych przez przepisy prawa. b) świadczenia pomocy hot-line, c) natychmiastowej reakcji w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki systemu przez Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii lub usterki w godzinach pracy 4 godziny. d) usunięcia błędów zamawianego oprogramowania. Za błąd uważa się funkcjonowanie oprogramowania niezgodnie z dokumentacją. Zamawiający i Wykonawca będą ustalać termin zgłoszonych błędów. e) Naprawy dla awarii programowej (traktowanej w przypadku jej stwierdzenia jako usunięcie wad oprogramowania, naprawę zawartości baz danych w zakresie spójności i integralności danych, rekonfigurację wadliwych ustawień) 2) Jeżeli w okresie obowiązywania umowy zostanie stwierdzona wadliwość nośników, Wykonawca zobowiązuje się wymienić wadliwy nośnik na nośnik wolny od wad. 3) Zamawiający określa maksymalny czas naprawy w zależności od wystąpienia a) Awarii krytycznej (uniemożliwiającej Zamawiającemu świadczenie podstawowych usług) - 8 godziny; b) Awarii niekrytycznej (nie uniemożliwiająca świadczenia przez Zamawiającego podstawowych usług, jednakże mająca negatywny wpływ na funkcjonalność i wydajność systemu) - 7 dni; c) Usterki systemu (nie wpływającej na funkcjonalność systemu, jednakże powodującą stan niezgodny z zapisami umowy) - 14 dni..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizowali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, iż realizuje) w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzy dostawy systemów gospodarowania odpadami dla gmin liczących co najmniej 50 000 mieszkańców każda, co winni potwierdzić dowodami o ich należytym wykonaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 25.000,00 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę- Załącznik nr 1; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 2; 3) Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 3; 4) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4; 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 5; 6) Wykaz zamówienia powierzony podwykonawcom - Załącznik nr 6; 7) Informacja zgodnie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp - Załącznik nr 8;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - opieka posprzedażna - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargicmPokaz- 1203
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.