To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113198 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Wałbrzych: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych" realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa wiaduktu na ul. De Gaulle'a wraz z przebudową newralgicznych skrzyżowań umożliwiających poprawę płynności ruchu drogowego na drodze krajowej nr 35 w Wałbrzychu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRPDS.03.04-04-02-0014/16-00 (decyzja z dnia 30 czerwca 2017 r.).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542393-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny
89105084100000, ul.
ul. Matejki
1,
58300
Wałbrzych, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
74 6414400, 6414408, faks
746 414 404, e-mail
mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdkium.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych" realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa wiaduktu na ul. De Gaulle'a wraz z przebudową newralgicznych skrzyżowań umożliwiających poprawę płynności ruchu drogowego na drodze krajowej nr 35 w Wałbrzychu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP/65/PN/28/2017/DR
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych" realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa wiaduktu na ul. De Gaulle'a wraz z przebudową newralgicznych skrzyżowań umożliwiających poprawę płynności ruchu drogowego na drodze krajowej nr 35 w Wałbrzychu" Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestycyjnego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z "Przebudową wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych". Zamówienie (roboty budowlane) realizowane będzie na podstawie pozwolenia na budowę nr I - D - 50/16 z dnia 08.03.2016 r., w ramach którego wykonane zostaną następujące roboty: - przebudowa wiaduktu wzdłuż ulicy Ch. De Gaulle'a, - wymiana pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni, - budowa, przebudowa i remont nawierzchni chodnika i ciągu pieszo-rowerowego, - przebudowa i remont zjazdów, - budowa konstrukcji oporowych, - budowa nowej kanalizacji deszczowej i przebudowa istniejącej, - wymiana kabla zasilającego istniejącego systemu oświetlenia, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/ przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego, - opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wdrożenie i utrzymywanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem na czas prowadzenia robót. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim "Prawem budowlanym", 2) współpraca z nadzorem autorskim, 3) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej (rzeczowo-finansowej), 4) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, 5) wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 6) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, współudział w przejmowaniu przez Wykonawcę obiektów podlegających rozbiórce oraz terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 7) współpraca z wykonawcami oraz osobami sprawującymi nadzór nad pozostałymi robotami branżowymi zadań realizowanych przez inwestorów obcych w rejonie objętym projektem w okresie związania umową. Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do koordynacji, kontroli i odbioru, elementów prac realizowanych przez inwestorów obcych mających wpływ na prawidłowość robót realizowanych w ramach niniejszego zadania, np. poprawności zasypki uzbrojenia układanego w wykopach, sprawdzenia właściwego zagęszczenia gruntu, odbudowy nawierzchni itp. Wykonawca nie jest zobowiązany do nadzorowania i odbioru poprawności technicznego wykonania prac realizowanych przez inwestorów obcych, 8) protokolarne przekazanie użytkownikom, po zakończeniu robót, terenów przejętych na okres czasowy, 9) protokolarne przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych głównych punktów geodezyjnych, a po zakończeniu robót protokolarne przekazanie tych punktów przedstawicielowi służb geodezyjnych, 10) w okresie realizacji robót budowlanych stała, całodzienna obecność na terenie budowy inspektora nadzoru robót drogowych - koordynatora zespołu inspektorów, a w przypadku jego nieobecności wyznaczonego inspektora nadzoru - koordynatora zespołu inspektorów, 11) obecność inspektorów nadzoru na terenie budowy, w okresie trwania robót branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru, ponadto na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji koncepcji rozwiązań problemów technicznych wraz z analizą finansową, 13) akceptacja ubezpieczeń, 14) opiniowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzania szczegółowych harmonogramów robót, 15) monitorowanie postępu robót poprzez porównywanie postępu faktycznego z zatwierdzonym harmonogramem robót, 16) potwierdzenie przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz, że roboty budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 17) wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 18) wyegzekwowanie przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 19) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i dokonanie niezbędnych korekt tych rysunków, 20) sprawdzenie i zaopiniowanie przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 21) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 22) opracowanie wniosków na roboty dodatkowe/zamienne, łącznie z dokumentacją umożliwiającą dokonanie zapłaty za nie przez Zamawiającego, oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 23) kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających kwalifikacje personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 24) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 25) sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, 26) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót, 27) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej obowiązujących standardów, 28) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 29) dokonywanie potwierdzenia prawidłowości i ilości wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 30) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie i terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 31) sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 32) zorganizowanie, raz w tygodniu, rady budowy dotyczącej postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i całego Zespołu Inwestora Zastępczego oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 33) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 34) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych, 35) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 36) weryfikacja przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę, 37) zorganizowanie oraz przeprowadzenie odbiorów: częściowych i ostatecznego, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia tych odbiorów, 38) w okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku, a w przypadku ujawnienia się wad, na każde wezwanie Zamawiającego dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Wykonawca będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokona odbioru po ich usunięciu, 39) rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 40) przygotowanie dokumentów potwierdzających całkowite wykonanie robót (świadectwo wykonania i przejęcia), 41) uzyskanie od Zamawiającego wszelkich upoważnień i pełnomocnictw niezbędnych dla prawidłowej i terminowej realizacji i rozliczenia kontraktu, 42) po zakończeniu robót dokonanie zgłoszenia ich zakończenia, przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. W przypadku niekompletności wniosku niezwłoczne uzupełnienie brakujących dokumentów, 43) sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych, 44) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 45) po zakończeniu kontraktu przygotowanie scalonego, odrębnego wykazu finansowo-rzeczowego wykonanych głównych elementów robót (niezbędnego dla sporządzenia dokumentów przyjęcia środka trwałego OT), 46) wypełnianie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 47) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 48) prowadzenie bieżącej analizy rozliczeń rzeczowo-finansowych zadania głównego i ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych niezbędnych dla prawidłowego postępu prac. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o możliwej zmianie kosztów inwestycji i uzyskanie akceptacji Zamawiającego na taką zmianę, 49) sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, 50) zaopiniowania wniosków Wykonawcy robót budowlanych o zatrudnieniu podwykonawców robót, w szczególności stwierdzenie zgodności umów podwykonawczych z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 51) zatwierdzenie harmonogramu robót, planu BiOZ, Programu Zapewnienia Jakości, 52) przeprowadzenie koniecznych pomiarów sprawdzających łącznie z pomiarami geodezyjnymi oraz sprawdzających badań laboratoryjnych wykonanych przez zaakceptowane przez Zamawiającego, niezależne od Wykonawcy robót laboratorium drogowe obejmujące badania wymienione w STWWiORB. Liczba i metody wykonanych pomiarów i pobranych próbek winny umożliwić jednoznaczną ocenę prawidłowości wykonania robót, 53) znajomość i przestrzeganie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, w szczególności w zakresie terminów przeprowadzania odbiorów robót - wzór umowy z wykonawcą robót budowlanych jest dostępny na stronie internetowej: http://bip.zdkium.walbrzych.pl/public/?id=115366. 54) W celu ujednolicenia rodzaju i barwy warstwy ścieralnej jezdni, Wykonawca wyegzekwuje od Wykonawcy robót budowlanych przygotowanie i zaopiniuje receptę na warstwę ścieralną jezdni na bazie kruszywa gabro odpowiadającego strukturą i barwą przylegającym odcinkom ul. Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz STWiORB dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.zdkium.walbrzych.pl - przetargi pod numerem RZP/65/PN/25/2017/DR (ogłoszenie 527975-N-2017). Od Wykonawcy wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających z Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego. Na odcinkach objętych zamówieniem wykonywane będą równolegle prace przy modernizacji sieci uzbrojenia urządzeń nie związanych z funkcją drogi. Przebudowywana będzie sieć gazowa oraz wodno-kanalizacyjna. Inwestorami tych robót będą odpowiednio: PSG i WPWiK w Wałbrzychu. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest zapewnić skoordynowanie działań na etapie prowadzonych robót z wykonawcami obcymi. - Wykonawcą sieci gazowej będzie Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu Zakład w Wałbrzychu. - Przebudowa sieci sanitarno-wodociągowej - sieci te wykona we własnym zakresie Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Wałbrzychu. Przewiduje się realizację modernizacji sieci uzbrojenia urządzeń nie związanych z funkcją drogi w przedziałach czasowych odpowiednio: - sieć gazowa ok. 10 dni, - sieć sanitarno wodociągowa ok. 14 dni. Powyższe terminy nie uwzględniają niestandardowych sytuacji (przestojów) mogących zaistnieć na etapie budowy, niezależnych od wykonawców przebudowy sieci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71540000-5
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71630000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 179990,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
- "Remont dachów budynków przy ul. Niepodległości 94 i Andersa 15a w Wałbrzychu - zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 6
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.