Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Gdańsk: Dostawa sprzętu stomatologicznego w 14 pakietach GUMed/ KAP- 10/ A/ 09
Numer ogłoszenia: 113213 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15, 3491740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu stomatologicznego w 14 pakietach GUMed/ KAP- 10/ A/ 09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu stomatologicznego w 14 pakietach: Pakiet 1 - Urządzenie czyszcząco-konserwujące (33126000-9) - szt. 1 Pakiet 2 - Endometr stomatologiczny cyfrowy (33130000-0) - szt. 3 Pakiet 3 - Stanowisko stomatologiczne z wyposażeniem (33192400-6) - szt. 2 Pakiet 4 - Turbiny, kątnice i szybkozłączk (33131100-8) - szt. 60 Pakiet 5 - Silnik pneumatyczny (33130000-0) - szt. 6 Pakiet 6 - Prostnica (33130000-0) - szt. 4 Pakiet 7 - Lampa polimeryzacyjna (33130000-0) - szt. 2 Pakiet 8 - Końcówki do skalera i rękojeś ć (33131000-7) - szt. 20+10+5 Pakiet 9 - Aparat do pomiaru żywotności miazgi 33130000-0) - szt. 1 Pakiet 10 - Fotelik lekarski (33130000-0) - szt. 8 Pakiet 11 - Taboret lekarski (33130000-0) - szt. 4 Pakiet 12 - Piaskarka ręczna (33131000-0) - szt. 1 Pakiet 13 - I -Aparat RTG do zdjęć wewnątrzustnych z demontażem (33111500-6) - szt. 1 II -RTG cyfrowy (33111500-6) - szt. 1 Pakiet 14 - Ssak chirurgiczny 33131100-8) - szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi złożyć: 1. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22,24 Pzp.). A. oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt.1) Pzp. , potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1) i 4) Pzp: 1. Celem potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty musi złożyć każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B. oświadczenia lub dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2), potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego: a) certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymagań zamawiającego poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gumed.edu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a w Dziale ds. Aparatury, w pawilonie nr 3, 80-210 Gdańsk..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Urządzenie czyszcząco-konserwujące - szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Urządzenie czyszcząco-konserwujące (33126000-9) - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Endometr stomatologiczny cyfrowy - szt. 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Endometr stomatologiczny cyfrowy (33130000-0) - szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Stanowisko stomatologiczne z wyposażeniem - szt. 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Stanowisko stomatologiczne z wyposażeniem (33192400-6) - szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Turbiny, kątnice i szybkozłączk - szt. 60.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Turbiny, kątnice i szybkozłączk (33131100-8) - szt. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Silnik pneumatyczny - szt. 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Silnik pneumatyczny (33130000-0) - szt. 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Prostnica - szt. 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Prostnica (33130000-0) - szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Lampa polimeryzacyjna - szt. 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Lampa polimeryzacyjna (33130000-0) - szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Końcówki do skalera i rękojeść - szt. 20+10+5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Końcówki do skalera i rękojeść (33131000-7) - szt. 20+10+5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Aparat do pomiaru żywotności miazgi - szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - Aparat do pomiaru żywotności miazgi (33130000-0) - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Fotelik lekarski - szt. 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Fotelik lekarski (33130000-0) - szt. 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Taboret lekarski - szt. 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Taboret lekarski (33130000-0) - szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Piaskarka ręczna - szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - Piaskarka ręczna (33131000-0) - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - I -Aparat RTG do zdjęć wewnątrzustnych z demontażem - szt. 1 II -RTG cyfrowy - szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - I -Aparat RTG do zdjęć wewnątrzustnych z demontażem (33111500-6) - szt. 1 II -RTG cyfrowy (33111500-6) - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.15.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 - Ssak chirurgiczny - szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - Ssak chirurgiczny (33131100-8) - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych i wierteł stomatologicznych dla potrzeb SZPZLO Warszawa - Mokotów przez okres 12 miesięcy w podziale na zadania
więcej: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.