eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikPrzebudowa dróg gminnych - ul. Okulickiego i ul. Wojska Polskiego w Rudniku nad Sanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Rudnik: Przebudowa dróg gminnych - ul. Okulickiego i ul. Wojska Polskiego w Rudniku nad Sanem
Numer ogłoszenia: 113217 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem , Rynek 40, 37-420 Rudnik, woj. podkarpackie, tel. 015 8761002, 8761069, faks 015 8761119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - ul. Okulickiego i ul. Wojska Polskiego w Rudniku nad Sanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych - ul. Okulickiego i ul. Wojska Polskiego w Rudniku nad Sanem. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102748 R ul. Okulickiego: Odcinek 1: od km 0+000,00 do 0+122,00 o długości 122 mb. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna) dla kategorii ruchu KR 1. Budowa chodników z lewej i prawej strony, z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm - 192,54 m2, zjazdów z prawej i lewej strony (7 szt.) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm - 48,30 m2. Wykonanie robót wykończeniowych i innych wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Odcinek 2: od km 0+000,00 do 0+264,17 o długości 264 mb. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, od km 0+071,86 do 0+264,17 na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1. Budowa chodników z lewej i prawej strony, z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm - 131,58 m2, zjazdów z prawej i lewej strony (8 szt.) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm - 84,00 m2. Wykonanie robót wykończeniowych i innych wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Odcinek 3: od km 0+000,00 do 0+224,08 (+20,37 m) o długości 244,45 mb. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1. Wykonanie robót wykończeniowych i innych wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 2) Przebudowę drogi gminnej klasy L nr 102735 R ul. Wojska Polskiego, od km 0+000,00 do 0+209,00 o długości 209 mb. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1. Wykonanie robót wykończeniowych i innych wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, Specyfikacjami technicznymi i uzgodnieniami z inwestorem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniósł wadium w wysokości 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 600 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają Kierownika Budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej (w zakresie drogowym) z min. 5 - letnim doświadczeniem zawodowym (data uzyskania uprawnień), przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p 2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 600 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru z Załącznika nr 3; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dla Kierownika Budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej (w zakresie drogowym) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - wg wzoru z Załącznika nr 4; 4. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 7 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.