eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Modernizacja danych numerycznej mapy zasadniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Lublin: Modernizacja danych numerycznej mapy zasadniczej
Numer ogłoszenia: 113223 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja danych numerycznej mapy zasadniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a)weryfikację zgodności treści bazy danych numerycznej mapy zasadniczej z treścią analogowej mapy zasadniczej. Porównanie należy wykonać na stanowisku komputerowym udostępnionym w siedzibie Zamawiającego. Porównanie obejmuje obszar całego miasta Lublin o powierzchni 14 745 ha i dotyczy treści objętej Instrukcją Techniczną K-1 Mapa zasadnicza z 1998 r. Do czynności porównania Ośrodek udostępni skalibrowane rastry mapy analogowej (EVR) oraz istniejącą bazę danych mapy numerycznej w funkcjonującym w ośrodku programie Ewmapa w układzie współrzędnych 2000. Do uzyskania informacji o numerach ewidencyjnych operatów technicznych udostępniony będzie program Ośrodek firmy GEOBID; b)z czynności porównania należy sporządzić informatyczną lokalizację stwierdzonych rozbieżności w formie założonej warstwy w programie Ewmapa oraz związany z tą warstwą informatyczny raport wg wzorca uzgodnionego z Ośrodkiem. Na podstawie tego raportu zawierającego (w pierwszej części) wykaz stwierdzonych rozbieżności z określeniem ich lokalizacji wg identyfikatorów stanowiących: adres (ulica i numer porządkowy), pełny numer działki (obręb, arkusz, działka), numer sekcji mapy zasadniczej (siatka kwadratów, tzw. raster wg programu Ośrodek) oraz informację o rodzaju rozbieżności (w nawiązaniu do Instrukcji Technicznej K-1) należy ustalić numer ewidencyjny operatu technicznego dotyczącego rozbieżności. Za rozbieżność należy rozumieć tylko brak obiektu w bazie danych w stosunku do treści mapy analogowej a nie stwierdzenie bogatszej treści w bazie. Każda rozbieżność musi być także porównana z archiwum bazy danych zawierającego obiekty usunięte. Porównanie należy wykonywać zwartymi obszarami (kolejno wg sekcji mapy zasadniczej) i przekazywać sukcesywnie do Ośrodka celem wybrania operatów z archiwum; c)wybrane z zasobu dokumentacje geodezyjne dotyczące stwierdzonych rozbieżności należy poddać analizie pod kątem ich przydatności do pozyskania danych niezbędnych do usunięcia rozbieżności. Wynikami analizy należy uzupełnić rozpoczęty w punkcie b raport o dane dotyczące numeru KERG, metody pomiaru, układu współrzędnych płaskich i układu wysokościowego oraz oceny standardu technicznego danych i możliwości ich wprowadzenia do bazy danych. Podstawowym kryterium oceny przydatności operatu jest istnienie współrzędnych lub danych na podstawie których można je obliczyć. Dane w innych układach niż układ 2000 należy przetransformować na podstawie otrzymanych z Ośrodka współczynników. Stwierdzone rozbieżności w zakresie treści objętej ewidencją gruntów i budynków należy umieścić w raporcie z opisem ich charakteru i przekazać Zamawiającemu do rozpatrzenia. Niedopuszczalne jest wprowadzanie do bazy przygranicznych trwałych ogrodzeń dla których brak danych pomiarowych. Natomiast dopuszczalne jest uzupełnienie metodą wektoryzacji rastra uzbrojenia podziemnego terenu w przypadku braku danych. Całościowy raport z porównania i analizy należy przekazać w postaci informatycznej oraz wydruku na papierze. Raport z analizy podlega autoryzacji przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe z zakresu 1 (art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) Raport wykonany zwartymi obszarami należy sukcesywnie przekazywać Zamawiającemu do kontroli; d)modernizację (aktualizację) treści numerycznej bazy danych należy wykonać na stanowisku komputerowym udostępnionym w siedzibie Zamawiającego. Aktualizację należy wykonać w funkcjonującym w Ośrodku programie Ewmapa Win. v.9.0 w układzie współrzędnych 2000/8. Każdy obiekt bazy danych musi mieć podane źródło pochodzenia (numer operatu technicznego) oraz zawierać wszystkie atrybuty przestrzenne i opisowe przewidziane instrukcją. Aktualizacja bazy obejmuje 5000 obiektów mapy zasadniczej z różnych asortymentów robót. Podstawową jednostką rozliczeniową będzie obiekt o wielkości do 15 punktów pomiarowych, obiekty z większą ilością punktów będą stanowić wielokrotność obiektu podstawowego. Obiekt wprowadzony do bazy metodą wektoryzacji rastra stanowić będzie jedną jednostkę rozliczeniową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) tj. uprawnienia zawodowe w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie minimum 2 usług z zastosowaniem technologii informatycznego przetwarzania danych o wartości min. 50 000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy o doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączacych go z nimi stosunków, zobowiazany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, 2.Zmiany umowy przewidziane w ust.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 8, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Wojciech Kiwiński - Wydział Geodezji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, pokój 616, telefon (081) 466-21-20. 2.W zakresie procedury: p. Agnieszka Radaj - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon (081) 466-30-22.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.