eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwiceświadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Gliwice: świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 113231 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, fax 032 2308027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: opsgliwice.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kompletowanie niezbędnych dokumentów, w tym aktu zgonu, wszystkie niezbędne przewozy zwłok (w dni powszednie, niedziele i święta), przechowywanie zwłok, przygotowanie zwłok osoby zmarłej do pochówki wraz ze złożeniem do trumny (tj. umycie i ubranie w odzież przyniesioną przez rodzinę lub inne osoby; w przypadku braku odzieży - zawinięcie w całun z grubego płótna; w przypadkach wymaganych przepisami sanitarnymi - worek foliowy), złożenie trumny do grobu, trumna (drewniana, polakierowana z wypukłym wiekiem, wyściełana w środku), miejsce do pochowania zwłok, wykopanie i zasypanie grobu, udekorowanie grobu (pasy, belki, sukna), korzystanie z Domu Pogrzebowego, posługa kapłańska, krzyż (lub inny symbol religijny w zależności od wyznania) i tabliczka, obramowanie grobu, przyozdobienie grobu wieńcem lub palmą. Szacunkowa ilość to 90 pochówków w przeciągu okresu trwania umowy (ilość ta może ulec zmianie). Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Zabranie zwłok do chłodni Wykonawcy musi nastąpić tego samego dnia, w którym otrzymał On zlecenie. Przewozy zwłok będą odbywały się na terenie gminy Gliwice. Miejsce pogrzebu wraz z pochówkiem ma się odbyć na terenie Gliwic. Pochówek organizować należy wyłącznie na terenie Gliwic. Współpraca z parafiami i zarządami cmentarzy w sprawie pochówku należy do Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.00.00 - Usługi pogrzebowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.10.00 - Usługi pogrzebowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach niżej wyszczególnionych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie potwierdzające dysponowanie minimum 3 miejscami dla zwłok w chłodni (oświadczeni składa się na druku oferty - zał. nr 1 SIWZ), potwierdzone zaświadczeniem SANEPIDu w przypadku posiadania własnej chłodni, lub w przypadku braku własnej chłodni do przechowywania zwłok należy przedstawić umowę współpracy z podmiotem posiadającym chłodnie na okres nie krótszy niż wymagany do realizacji umowy, powyższe dokumenty muszą potwierdzić ilość miejsc dla zwłok w chłodni podaną w ofercie, - oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z art.22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, - wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - arkusz cenowy (zał. nr 3 SIWZ), wraz z dołączonym zdjęciem trumny - spełniającej wymogi SIWZ, - wypełniony i podpisany wykaz pojazdów jakimi dysponuje wykonawca przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia - minimum 2 autokarawany (zał. nr 4 do SIWZ), w przypadku dzierżawy autokarawanu należy przedstawić umowę, - oryginał lub kopia potwierdzonego za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 PLN oraz na okres nie krótszy niż wymagany do realizacji umowy, - zaświadczenie wniesienia wadium, - w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana w dokumentach rejestrowych, pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: opsgliwice.bip-e.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Sekretariat (pokój nr 29) ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.