To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Lubartów: Sprzęt medyczny jednoraowego użytku - umowa na okres 8 miesięcy
Numer ogłoszenia: 113253 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 47863 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cicha, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8556608, fax 081 8556608.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednoraowego użytku - umowa na okres 8 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie 1 - strzykawki zadanie 2- kaniule do żył obwodowych zadanie 3- aparaty do przetoczeń zadanie 4 - cewniki zadanie 5- higiena dróg oddechowych zadanie 6- igły zadanie 7-igły specjalistyczne zadanie 8- zestawy zadanie 9- ostrza zadanie 10- drobny sprzet medyczny zadanie 11- róźny sprzęt medyczny zadanie 12-osłonki do termometrów zadanie 13- osłonki do termometrów zadanie 14- dreny zadanie 15-elektrody zadanie 16- elektrody do czasowej stymulacji serca zadanie 17- sondy zadanie 18- zestawy do odsysania pola operacyjnego zadanie 19- aparaty do żywienia zadanie 20- pojemnik do posiewu krwi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 101453,72 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: kaniule do żył obwodowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. M.Konopnickiej 11a, 12-230 Biala piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33963.75
- Oferta z najniższą ceną: 15552.00 / oferta z najwyższą ceną: 33963.75
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: aparaty do przetoczeń.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Intergos Sp. z o.o., ul. Legionów 59a, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27867.00
- Oferta z najniższą ceną: 27867.00 / oferta z najwyższą ceną: 28227.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: higiena dróg oddechowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., ul. Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15033.75
- Oferta z najniższą ceną: 15033.75 / oferta z najwyższą ceną: 15033.75
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: igły.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Intergos Sp. z o.o., ul. Legionów 59a, 43-300 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7227.22
- Oferta z najniższą ceną: 7227.22 / oferta z najwyższą ceną: 7569.95
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: ostrza.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. zo.o., ul. M. Konopnickiej 11a, 43-300 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1400.00
- Oferta z najniższą ceną: 1400.00 / oferta z najwyższą ceną: 1400.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Różny sprzet medyczny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4919.00
- Oferta z najniższą ceną: 4919.00 / oferta z najwyższą ceną: 4919.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: osłonki do termometrów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., ul. Al.Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1330
- Oferta z najniższą ceną: 1330 / oferta z najwyższą ceną: 1330
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: elektrody.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIO LEAD - LOK B" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"BIO LEAD - LOK B" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Bio Lead-Lok B Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3498.00
- Oferta z najniższą ceną: 3498.00 / oferta z najwyższą ceną: 3498.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: zestawy do odsysania pola operacyjnego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6215.00
- Oferta z najniższą ceną: 6215.00 / oferta z najwyższą ceną: 6215.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.