eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa i montaż wyposażenia przepompowni ścieków w miejscowości Niedzica Zamek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Nowy Targ: Dostawa i montaż wyposażenia przepompowni ścieków w miejscowości Niedzica Zamek
Numer ogłoszenia: 113295 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, faks 018 2640779.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia przepompowni ścieków w miejscowości Niedzica Zamek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącej armatury tłoczni ścieków oraz dobór, dostawa i montaż w jej miejsce kompletnego wyposażenia przepompowni ścieków, wraz z systemem sterowania i telemetrii Szczegółowy zakres doboru, dostawy i montażu: 2.1. Studnia przepompowni - Pogłębienie istniejącej studni przepompowni- skucie istniejącej płyty dennej studni, pogłębienie do żądanej głębokości, wyprofilowanie żelbetowego dna przepompowni w taki sposób, aby w żadnym jego miejscu nie następowało gromadzenie się piasku i zawiesin. Istniejąca studnia betonowa wykonana była pierwotnie jako studnia o głębokości ok. 5 m a następnie zasypana do głębokości ok. 2 m. Pogłębienie studni należy wykonać w sposób zapewniający jej całkowitą szczelność. - Przejścia króćców tłocznych przez ściany zbiornika zaopatrzone w uszczelnienia gumowe. - Przepusty w ścianach dla rurociągów i kabli powinny być szczelne i elastyczne - tak, aby nie nastąpiła utrata szczelności czy uszkodzenie rurociągu w przypadku nierównomiernego osiadania studni i rurociągu. - Zbiornik przepompowni powinien być wyposażony w przewody wentylacyjne zaopatrzone w urządzenia eliminujące uciążliwość odorową, zakończone tak, aby uniemożliwić wrzucanie do przepompowni przedmiotów typu pręty stalowe itp. - Zbiornik przepompowni powinien być wyposażony w podest uchylany umożliwiający wyciąganie pomp, liny i drabinkę zejściową ze stali kwasoodpornej AISI 304 - Obudowę przepompowni należy wyposażyć w uchwyty do zamocowania sondy hydrostatycznej (ciągły pomiar poziomu ścieków) oraz 2 pływakowe sygnalizatory poziomu (zabezpieczenie pomp przed pracą na sucho i poziom alarmowy). Sonda hydrostatyczna i sygnalizatory poziomu mają współpracować z szafą sterowniczą. - Obudowę przepompowni należy wyposażyć w uchwyty do podczepienia łańcucha zabezpieczającego pompę. 2.2. Armatura i wyposażenie - Elementy wyposażenia przepompowni wykonać z materiałów odpornych na działanie środowiska agresywnego. Rury, kształtki połączenia z armaturą na kołnierze, śruby z nakrętkami - stal kwasoodporna AISI 304. Uszczelki między kołnierzami NBR. Wyjątek stanowią elementy nie występujące w wersji wykonania ze stali nierdzewnej - dopuszcza się wówczas elementy żeliwne. - Stosować pompy: zatapialne z wirnikami otwartymi, bądź inne z dużym przelotem, dobranym do średnicy istniejącego przewodu tłocznego, z zabezpieczeniem termicznym (bimetalicznym) oraz przeciwwilgociowym (czujniki wilgoci) części elektrycznej (zabrania się stosowania wirników tnących i pomp z małymi przelotami), kompletne wraz z kolanem sprzęgającym i prowadnicami rurowymi wykonanymi ze stali kwasoodpornej AISI 304, profil zamknięty bezszwowy. - Pompownię należy wyposażyć w żurawik uchylny z wyciągarką do pomp i kosza na skratki z możliwością jego demontażu. - Pompownię należy wyposażyć w kosz na skratki wykonany ze stali kwasoodpornej o wymiarach siatki 30-40 mm i pojemności ok 150 l, wyposażony w linę bądź łańcuch ze stali kwasoodpornej do podnoszenia kosza. - Elementy składowe przepompowni mają być łączone w taki sposób, aby w przypadku awarii można było dowolnie demontować poszczególne elementy armatury , rurociągów i urządzeń bez konieczności demontażu całości uzbrojenia przepompowni. Dodatkowo, należy przewidzieć czyszczaki umożliwiające dostęp do przewodu tłocznego bez konieczności demontażu armatury. - Przepompownie powinny być wyposażone w armaturę dla każdej z pomp (umożliwiającą jej obsługę z poziomu terenu): - zawory zwrotne kulowe - kula powleczona gumą, obudowa z żeliwa GG25, zabezpieczone antykorozyjne - klinowe zasuwy odcinające. 2.3. Parametry do doboru przepompowni ścieków (poniższe rzędne wysokościowe mają charakter orientacyjny, przed dokonaniem doboru przepompowni należy dokonać ich sprawdzenia) - maksymalny godzinowy dopływ ścieków Qhmax = 18 m3/h, - średni godzinowy dopływ ścieków w porze suchej, bez turystów Qhśr=6 m3/h, - średnica wewnętrzna zbiornika 2 000 mm, - długość rurociągu tłocznego L= 370 m, - rzędna terenu przepompowni (m n.p.m.) Rt = 536,78 m, - rzędna dna przepompowni (m n.p.m.) Rd = 533,78 m, - rzędna dna kanału grawitacyjnego doprowadzającego ścieki do przepompowni (m n.p.m.) Rdop = 534,18 m, - średnica wewnętrzna istniejącego przewodu tłocznego Dtł = 81.40 mm, DN90, - rzędna osi przewodu tłocznego na wylocie do odbiornika (m n.p.m.) Rtłmax= 543,90 m - rzędna maksymalnego poziomu rurociągu tłocznego (m n.p.m.) Rd = 546,5 m - liczba pomp - 2szt, należy zapewnić możliwość równoległej pracy dwóch pomp (pompy dobrać w taki sposób, aby pojedyncza pompa zapewniła wydajność umożliwiającą przepompowanie podanej powyżej ilości ścieków ). - napięcie zasilania 400V, Po dokonaniu doboru przepompowni wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentację wykonawczą przepompowni zawierającą niezbędne rysunki szczegółowe rozwiązań technicznych przepompowni i wykaz dobranych urządzeń. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą, instrukcje obsługi i konserwacji dla wszystkich elementów robót oraz dokumentacje techniczno-ruchowe dla dostarczonych urządzeń. Instrukcje obsługi i konserwacji powinny być na tyle szczegółowe, aby umożliwiały Zamawiającemu obsługę, konserwację, rozbieranie, ponowne składanie, regulacje i naprawy danej części robót. Dostarczone urządzenia mają być urządzeniami typowymi, dla których wykonawca pozyska od producenta gwarancję dostawy części zapasowych (bądź całego elementu) w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Utrzymanie ciągłości eksploatacji istniejących urządzeń kanalizacyjnych tj. m in. konieczność pompowania ścieków bądź ich przewozu na czas montażu przepompowni zapewni Wykonawca na swój koszt. 2.4. Sterowanie i telemetria przepompowni. Szafka sterująca powinna być wykonana z blach pomalowanych trwałą powłoką proszkową, bądź tworzywa sztucznego i zabezpieczona przed wpływem wysokich i niskich temperatur powietrza (ogrzewanie załączane termostatem). Szafka ma zostać zamontowana w budynku zlokalizowanym obok przepompowni. Drzwi budynku oraz pokrywę przepompowni zabezpieczyć czujnikiem sygnalizującym włamanie. Zamek szafy powinien być odporny na uszkodzenia, otwierany trudnym do podrobienia kluczem. Do sterowania pompowni i rejestrowania jej parametrów pracy powinien być zastosowany sterownik mikroprocesorowy PLC z portem komunikacyjnym swobodnie programowalnym, przystosowany do współpracy z modemem GSM. Szafkę sterowniczą należy wyposażyć w modem GPRS. Wszelkie szczegóły należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. W szafce należy przewidzieć możliwość ręcznego włączania i wyłączania pomp, a także amperomierze do pomiaru prądu pobieranego przez pompy Sterownik należy wyposażyć w zasilacz awaryjny UPS umożliwiający podtrzymanie systemu monitoringu przez 1 godzinę. System sterowania działający w oparciu o sondę hydrostatyczną (pływaki jedynie jako dodatkowe zabezpieczenie pomp przed pracą na sucho i poziom alarmowy), oraz system do zdalnego monitorowania pracy przepompowni. Wymagane sygnały do wprowadzenia ze sterownika do systemu monitoringu/telemetrii: - obecność/brak napięcia, - poziom ścieków w zbiorniku na podstawie sygnału z sondy hydrostatycznej, - praca/stop pompy, - awaria pompy, - sygnalizator suchobiegu, - sygnalizator poziomu alarmowego, - praca ręczna/automatyczna, - czas pracy pomp, - pomiar prądu pobieranego przez pompy, - alarm włamania- otwarcie drzwi budynku/pokrywy pompowni, - funkcja zdalnego załączenia/wyłączenia pomp. System sterowania musi umożliwiać przekaz informacji o stanach alarmowych z poziomu obiektu przepompowni do zdefiniowanego dyspozytora - SMS na telefon komórkowy. Wymagane sygnały: przekroczenie poziomu alarmowego i otwarcie drzwi budynku/pokrywy pompowni - włamanie, a także zanik napięcia zasilania powyżej 30 min oraz w przypadku zaistnienia takiego zdarzenia - informacji o powrocie zasilania. Doprowadzone sygnały do sterownika szafki sterowniczej muszą zostać przekazane drogą GSM do stacji bazowej monitoringu i być przedstawione w formie wizualnej na monitorze jednostki centralnej stacji operatorskiej oraz w zakresie ww. zdarzeń przekazywanych z poziomu obiektu przepompowni na telefon komórkowy dyspozytora. Dostawa kart sim i przygotowanie niezbędnych formalności związanych z uruchomieniem usługi transmisji danych GSM/GPRS, leży po stronie wykonawcy. Stałe koszty związane z utrzymaniem usług GSM/GPRS, w tym dostęp do APN oraz zryczałtowana opłata za transmisję danych min. 10 MB/miesiąc, nie mogą przekroczyć kwoty 50 zł netto/miesiąc. Koszt wysłania 1 SMS nie może przekroczyć 0,25 zł netto. 2.5. Montaż instalacji zasilania awaryjnego pompowni. Montaż agregatu o mocy 7 kW dostarczonego przez Zamawiającego wraz z układem automatycznego załączania i wyłączania agregatu w istniejącym budynku zlokalizowanym obok przepompowni. Podłączenie systemu awaryjnego zasilania do instalacji elektrycznej przepompowni ścieków. Zwiększenie, w razie konieczności, mocy przyłączeniowej obiektu (aktualna moc przyłączeniowa wynosi 5 kW) obejmujące: wykonanie wszelkich niezbędnych przeróbek instalacji oraz przeprowadzenie niezbędnych uzgodnień z dystrybutorem energii elektrycznej. 2.6. Dostawa i instalacja oprogramowania oraz niezbędnych urządzeń niezbędnych do uruchomienia systemu monitoringu na stacji bazowej zlokalizowanej na istniejącym komputerze w oczyszczalni ścieków w Niedzicy, dostosowanego do instalowanego obecnie oprogramowania wizualizacji monitoringu przepompowni (Ecol-Unicon). Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - niezabezpieczone hasłami kopie finalnej wersji oprogramowania sterowników, z opisem zmiennych obiektowych (programowanie przy użyciu oprogramowania narzędziowego dedykowanego przez producenta sterownika, wskazać konkretną wersję oprogramowania narzędziowego) - backup finalnej wersji programu wizualizacyjnego, umożliwiające przywrócenie pracy systemu w przypadku wystąpienia awarii (umieszczone zarówno na dysku twardym komputera jak i na płytach CD bądź DVD), - wersja instalacyjna oprogramowania wraz z licencją na oprogramowanie, - gwarancje na urządzenia. Należy przeszkolić pracowników wskazanych przez PPK Sp z o.o. w zakresie obsługi systemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy, w kwocie nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę przepompowni ścieków (wraz z montażem i uruchomieniem) o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu, że te dostawy zostały wykonane należycie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oferty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy: 1) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione; 3) zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania; 4) zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie w tym w szczególności ze względu na to, że: - przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych; - nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, odkrywki geologiczne itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 35A 34-400 Nowy Targ Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 08:40, miejsce: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 35A 34-400 Nowy Targ Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.