eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawyZP- 271/5/2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawy: ZP- 271/5/2009
Numer ogłoszenia: 113304 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69948 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawy: ZP- 271/5/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości dla 200 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, którego celem jest przygotowanie uczestników do założenie i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. I. 1. Program szkolenia 1. Program szkolenia składać się powinien z 75 godzin lekcyjnych, przy czym należy przyjąć, że 1 godzina = 45 minut, uwzględniających zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz indywidualne konsultacje dla uczestników kursu, podczas których będą oni mogli omawiać z prowadzącymi problemy związane z opracowywanym przez nich planem przedsięwzięcia gospodarczego; 2. Zajęcia praktyczne, w których mieszczą się indywidualne konsultacje, stanowić będą 53 godziny, natomiast zajęcia teoretyczne stanowić będą 22 godziny. 3. Program kursu musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl a także zawierać następujące moduły tematyczne: a) Procedura zakładania działalności gospodarczej z omówieniem zagadnień formalnych związanych z rejestracją firmy w Urzędzie Gminy, ZUS, Urzędzie Skarbowym i Statystycznym; b) Metodologia tworzenia biznesplanu polegająca na szczegółowym omówieniu etapów tworzenia biznesplanu z jednoczesną obiektywną oceną możliwości powodzenia planowanego przedsięwzięcia. Na tym etapie szkolenia uczestnicy posiądą umiejętność rozpoznawania otoczenia konkurencyjnego a także przewidywania efektów finansowych planowanej działalności gospodarczej. Osoba prowadząca zajęcia dokona rzetelnej oceny potencjału zamierzenia gospodarczego, uwzględniającej sytuację na lokalnym rynku pracy w danej branży; c) Podstawy i procedury prawne z zakresu zakładania i funkcjonowania firmy: Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej Procedury prawno - administracyjne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej Umowy cywilno - prawne Zatrudnianie pracowników - informacje ogólne Prawo pracy d) Zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej oraz rozliczania z tytułu ubezpieczeń, w tym ZUS - ogólne omówienie zagadnień dotyczących form opodatkowania oraz zagadnień dotyczących rozliczeń z tytułu ubezpieczeń. Szczególny nacisk należy położyć na zapoznanie uczestników szkolenia z terminami dokonywania rozliczeń; e) Szkolenie z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej z omówieniem obowiązków wynikających w tym zakresie z Prawa Pracy; f) Omówienie wybranych zagadnień z zakresu ekonomii, marketingu i analizy rynku, form promocji w zakresie dotyczącym jednoosobowych firm. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykaże się indywidualnym podejściem do każdego uczestnika szkolenia a także dokona rzetelnej oceny biznesplanów w kontekście możliwości danego kursanta, jego przedsięwzięcia gospodarczego i sytuacji na lokalnym rynku. I. 2. Wymogi organizacyjne A. Zamawiający skieruje na szkolenie 200 osób bezrobotnych. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości osób kierowanych na szkolenie. Margines określa się na plus minus 5 osób. B. Szkolenie realizowane będzie sukcesywnie, harmonogram realizacji zamówienia przedstawia się następująco: LP Miesiąc Ilość osób Podział na grupy 1 Kwiecień 40 2 grupy po 20 osób 2 Maj 40 2 grupy po 20 osób 3 Czerwiec 40 2 grupy po 20 osób 4 Wrzesień 28 2 grupy po 14 osób 5 Październik 26 2 grupy po 13 osób 6 Listopad 26 2 grupy po 13 osób C. W każdym miesiącu (patrz: tabela powyżej), Wykonawca przeszkoli po dwie grupy uczestników, przy czym zajęcia dla obu grup realizowane będą równolegle. Ilość osób kierowanych na kurs w obrębie poszczególnych miesięcy jest założeniem Zamawiającego i z różnych przyczyn, może ulec niewielkim lecz bilansującym się wahaniom. D. Każda grupa szkoleniowa odbędzie, trwające w sumie 75 godzin (1 godzina = 45 minut), zajęcia, które rozpoczną się i zakończą w obrębie jednego i tego samego miesiąca, trwać będą przez 15 dni kalendarzowych, zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach od godziny 8.00 do max 18.00, z uwzględnieniem przynajmniej dwóch kilkuminutowych przerw. E. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć: dostęp do serwisu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek; jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie; materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Odbiór ciepłych posiłków każdy uczestnik potwierdzi podpisaniem stosownego oświadczenia. I. 3. Pozostałe wymogi A. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. B. Kurs organizowany będzie w ramach dwóch źródeł finansowania, tj. Powiatowego Programu Promocji Zatrudnienia i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy Powiatu Krakowskiego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przed rozpoczęciem zajęć dla każdej grupy Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienną listę osób, ze wskazaniem, z jakich środków finansowych opłaci ich szkolenie. C. Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom przeszkolonym w ramach POKL 2007 - 2013 zaświadczenia opatrzonego logo Unii Europejskiej i Projektu 7 Życzeń, natomiast uczestnikom przeszkolonym w ramach FP - zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. D. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. E. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. F. Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będą listy obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za 200 uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. G. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. H. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: Dla części kursu współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej poniższą dokumentację należy oznakować symbolami i logo projektu, w sposób wskazany w punkcie I. 3. D: a) Dzienna listy obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. Dla części kursu finansowanej ze środków Powiatowego Programu Promocji Zatrudnienia i Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy Powiatu Krakowskiego: a) Dzienna listy obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. I. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie Uczestników, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. J. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopia rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopię dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopie list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopię protokołu z egzaminu; h) Oryginał kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopie wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginał oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginał imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, wszystkich biznesplanów wraz z ich szczegółową oceną opisową oraz punktową. K. Miejsce realizacji zajęć musi być usytuowane dogodnie pod względem dojazdu dla osób z terenu Powiatu Krakowskiego, najlepiej w mieście Krakowie. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb jednoczesnej realizacji zajęć dydaktycznych dla dwóch 20-osobowych grup słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych. L. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania niezapowiedzianych wizyt monitorujących, w trakcie których przeprowadzana będzie kontrola przebiegu szkolenia pod względem poprawności realizacji Umowy. W związku z powyższym, Wykonawca zapewni wgląd w dokumentację szkolenia na każdym etapie jego realizacji M. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. N. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 107600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO REALIZOWANY W RAMACH PODDZIAŁANIA 6.1.3 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Doradztwa Gospodarczego Educator Spółka z o. o., ul. Słomiana 21/49, 30-316 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 107600
  • Oferta z najniższą ceną: 86300 oferta z najwyższą ceną: 895200
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.