Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 113309 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3497700, faks 0-52 3286530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100 zł). 2. Dopuszcza się wnoszenie wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 PZP. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy 78 1060 0076 0000 4021 9000 4381. 3. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem biegu terminu ważności wadium jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (z wyjątkiem dowodu przelewu) należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 151, a poświadczoną przez osoby uprawnione kopię tego dokumentu należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 PZP. 6. Wykonawcę, który nie wniósł wadium (w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą) wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uznaje się za odrzuconąIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (na zasadach określonych w art. 23 PZP). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 PZP). 2. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (lub uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ): a) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie, że wykonawca przyjmuje warunki zawarte przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz z załącznikami) oraz warunki, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu, należy zdeponować w siedzibie zamawiającego, ul. Konarskiego 1-3, pok. Nr 151, I piętro). UWAGI: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1. - 8.3. należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie musi być dokonane imienną pieczątką(-kami) i podpisem(-ami) osoby(osób) uprawnionej(-ych) do składania wszelkich oświadczeń i występowania w imieniu wykonawcy lub innych osób upoważnionych stosownym pełnomocnictwem wraz z datą i napisem /za zgodność z oryginałem/. 2. Zamawiający zastrzega, iż może zażądać od wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii stosownych dokumentów w celu potwierdzenia ich prawidłowości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy, ul Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok. nr 150 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy, ul Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok. nr 150 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.