eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKONSERWACJA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 4 PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 23/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Grudziądz: KONSERWACJA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 4 PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 23/2016
Numer ogłoszenia: 113314 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33549 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 4 PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 23/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 przy ul. Bema 3 w Grudziądzu oraz remont węzłów sanitarnych w budynku nr 7 przy ul. Hallera w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zakresem robót oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego. 1)Zadanie nr 1: konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema w Grudziądzu. 2)Zadanie nr 2: remont węzłów sanitarnych w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema w Grudziądzu ROBOTY BUDOWLANE: roboty malarskie i szklarskie stolarki okiennej i drzwiowe; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD 45441000-0 - roboty szklarskie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2)Zadanie nr 2: remont węzłów sanitarnych w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE: roboty murarsko-tynkarskie; roboty malarskie; okładziny ścian i posadzek; remont instalacji sanitarnych; remont instalacji elektrycznej; wywóz i utylizacja odpadów; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD 45111300-1 - roboty rozbiórkowe (w tym płyt azbestowo - cementowych) KOD 45442190-5 - usuwanie warstwy malarskiej KOD 45262500-6 - roboty murarskie i murowe KOD 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD 45431000-7 - kładzenie płytek KOD 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne sanitarne KOD 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania KOD 45310000-3 - instalacje elektryczne KOD 45331200-8 - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie Zadania nr 1 oraz przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową w zakresie Zadania nr 2 oraz ogólne warunki umowy. 4.Budynki w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 8.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 9.Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); bezwzględnego przestrzegania wszystkich zasad, wypełniania obowiązków w zakresie usuwania azbestu wynikających z rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania i usuwania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz.1824) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2010 r. Nr 162 poz. 1089) - dotyczy Zadania nr 2; zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynków i przebywającym w budynkach oraz wokół budynków ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiektach czynnych; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynków przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynków; Wykonawca winien wykonywać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu, użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania 10.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 2003 nr 120, poz.1126, z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz. nr 1409 z późn. zm.) oraz przekazania zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika robót stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa - dotyczy Zadania nr 2. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.). 13.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót remontowych złomu. Wywóz złomu z terenu budowy winien następować po pisemnym powiadomieniu inspektora o zamiarze wywozu według zestawienia ilościowego materiałów uzyskanych z demontażu (złom) odnoszącego się do konkretnych pozycji kosztorysowych ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Zaakceptowany dokument przez inspektora będzie stanowić podstawę i uprawnienie Wykonawcy do wywozu złomu. Wykonawca w zakresie wywozu odpadów itp. jest zobowiązany dostosować się do obowiązujących regulacji Zamawiającego w tym zakresie. Wywieziony złom winien zostać przeważony w obecności inspektora wyznaczonego po stronie Zamawiającego. Wartość złomu zostanie ustalona na etapie rozliczenia wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia - cena kosztorysowa wynikająca z faktury za wykonane roboty budowlane zostanie pomniejszona o wartość złomu zgodnie z § 9 Ogólnych Warunków Umowy. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,36 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - dotyczy zadania nr 1 i 2 - ilość kg złomu żeliwnego x 0,56 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim - dotyczy Zadania nr 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KONSERWACJA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Nieruchomości PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Parkowa 24, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14630,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17837,66

  • Oferta z najniższą ceną: 17837,66 / Oferta z najwyższą ceną: 26126,79

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 7 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD Sp. j. Matczyński, Kosiński, Rybicki, ul. Dąbrowskiego 15, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144511,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165592,39

  • Oferta z najniższą ceną: 165592,39 / Oferta z najwyższą ceną: 172423,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.