Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Kielce: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW
ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 113341 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW ARESZTU ŚLEDCZEGO W KIELCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia : 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 10 budynków Aresztu Śledczego w Kielcach, uwzględniający docieplenie ścian zewnętrznych (wraz z kolorystyką), stropodachów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych i orynnowań oraz instalacji C.O. - 8 budynków w zakresie: -termomodernizacja 10 stropodachów - demontaż i montaż instalacji odgromowej, wyrównanie i uzupełnienie podłoża, reperacja i przemurowanie kominów wentylacyjnych (z podniesieniem na części budynków), wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych EPS 100-038 o średniej grubości 17 cm (w zależności od budynku), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej, wymiana rynien i obróbek blacharskich (na blachę ocynkowaną dodatkowo malowaną). Wyjątek w tej technologii stanowi budynek (E) w którym zastosowano technologię wdmuchiwanego granulatu wełny mineralnej w przestrzeń pomiędzy stropem a dachem (granulat już został wtłoczony), pozostają do wykonania pozostałe prace remontu wraz z poszyciem dachu. -termomodernizacja 10 elewacji budynków polegająca na - uzupełnieniu tynków, wymianie instalacji odgromowej, dociepleniu ścian płytami styropianowymi - EPS 80-036 o średniej grubościach 13 cm metodą lekką (cokolików EPS 200-038), wykonanie cienkowarstwowych tynków, wymiana zadaszeń, obróbek blacharskich, rynien pionowych (dodatkowo malowanej), (za wyjątkiem budynku (J), na którym nie wykonuje się docieplenia elewacji a jedynie remont z kolorystyką), -wymiana stolarki okiennej z drewnianej na wysokoudarowe PCV posiadającą certyfikat ITB na zgodność z normą PN-EN 14351-1:2006, przeznaczoną do pomieszczeń mieszkalnych (pomieszczenia bez nawiewu powietrza - okna musza posiadać nawiewniki) z wymianą parapetów zewnętrznych (blacha ocynkowana dodatkowo malowana) oraz reperacją i malowaniem glifów, wymiana luksferów na nowe spełniające obecne wymogi PN-EN 14351-1:2006 w zakresie minimalnych współczynników przenikania ciepła dla zewnętrznych przegród budowlanych w tego rodzaju obiektach z wymianą parapetów zewnętrznych (blacha ocynkowana dodatkowo malowana), reperacją i malowaniem glifów, -wymiana stolarki drzwiowej ze starej drewnianej na aluminiową spełniającą obecne wymogi PN-EN 14351-1:2006 w zakresie minimalnych współczynników przenikania ciepła dla zewnętrznych przegród budowlanych w tego rodzaju obiektach, -wymiana instalacji c.o. w 8 budynkach - pozostawienie w ścianach starej instalacji stalowej (odcięcie wystających elementów), wykonanie nowej instalacji stalowej w połączeniach spawanych na zewnątrz (bez krycia), wymiana grzejników żeliwnych członowych na stalowe panelowe np.: PURMO, reperacja i przywrócenie do stanu pierwotnego po przebiciach i przejściach przez stropy i przegrody. Dodatkowo konieczne będzie zakupienie i montaż 57 głowic termostatycznych (zgodnych z systemem Danfoss) dla wykonanej już instalacji co. w budynku (A) zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-wykonawczą- (załącz. nr. 1) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Poglądowo dołączono: -przedmiary robót, -schematyczny plany sytuacyjnego rozmieszczenia budynków - załącz. nr. 2 Wszystkie materiały wbudowywane muszą posiadać deklarację zgodności z polską normą oraz atesty i dopuszczenia do stosowania w UE oraz musza posiadać dokumenty kontroli potwierdzające pierwszy gatunek. Wykonawca na żądanie Inwestora będzie niezwłocznie przedstawiał dokumenty świadczące bezspornie o jakości zastosowanych materiałów - gatunek pierwszy. 2. Zakres zamówienia obejmuje również: -ustanowienie kierownika budowy - głównego koordynatora robót, -zabezpieczenie eksploatowanych urządzeń, istniejących a wykorzystywanych mediów oraz podłączeń wykonanych na czas realizacji robót, a związanych z ich prowadzeniem, -doprowadzenie niezbędnych mediów do realizacji robót - Inwestor wskaże miejsca (na terenie jednostki) podłączenia do istniejących mediów, -wykonanie opomiarowania mediów będzie obowiązkiem Wykonawcy - zarówno po stronie fizycznej jak i kosztowej. Obciążenie z tytułu korzystania z mediów (odczyty z opomiarowania) stanowić będą refaktury wystawiane na podstawiane faktur uiszczanych przez Areszt Śledczy za przedmiotowe media, -sporządzenie lub zapewnienie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Ustawy Prawo budowlane, -przygotowanie i likwidacja zaplecza niezbędnego do realizacji robót budowlanych, -zabezpieczenie i przygotowanie podestów, podjazdów, rusztowań, dźwigów, wind niezbędnych do celów realizacji prac w uzgodnieniu ich usytuowania, czasu prac i zabezpieczania z kierownikiem działu ochrony jednostki A.Ś. - plan organizacji (forma pisemna do akceptacji przed przystąpieniem do robót). W szczególności dotyczy to rusztowań segmentowych lub alternatywnie rusztowań linowych (wind) przy pracach realizowanych wokół budynkach B,C,D, -prace prowadzone na ternie Aresztu Śledczego w Kielcach będą mogły odbywać się w godzinach 7.00 do 17.00 -ustawienie niezbędnych zabezpieczeń, wymaganych przepisami BHP, p.poż. i ustawą Prawo budowlane i drogowego dla: ogrodzeń, wygrodzeń, znaków, tablic, itp., -ubezpieczenie budowy - do wglądu dla Zamawiającego, -wykonanie całego zakresu robót z materiałów własnych - dostarczenie atestów, badań i certyfikatów jako załączników do odbioru (do wglądu na żądanie Zamawiającego na każdym etapie robót), -opracowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu (przed rozpoczęciem robót budowlanych) programu utylizacji składowania i transportu odpadów, -elementy rozbiórkowe z instalacji c.o. takie jak rury, grzejniki oraz orynnowania, obróbki blacharskie i parapety, Wykonawca odda na złom, udokumentowując tym samym Inwestorowi ich recykling - przyszłe wynagrodzenie z tytułu sprzedaży złomu przez Wykonawcę, powinno znaleźć odzwierciedlenie w pomniejszeniu wartości składanej oferty. -Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania recyklingu takich materiałów jak stal i szkło oraz przekazania na wyspecjalizowane składowiska pozostałych odpadów i materiałów rozbiórkowych takich jak: gruz budowlany, demontowana stolarka (ościeżnice), zerwana papa nawierzchniowa z dachów itp. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu karty przekazanych odpadów (potwierdzenie podpisem stron przekazującej i przyjmującej) przekazanych na wyspecjalizowane składowiska wraz z kopiami koncesji poświadczającymi możliwość przyjmowania przedmiotowych materiałów rozbiórkowych. -niedopuszczalne jest długoterminowe gromadzenie ww. materiałów rozbiórkowych na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach - minimum raz w tygodniu będą musiały być wywożone z terenu jednostki. a)Wykonawca będzie musiał przedłożyć harmonogram rzeczowo finansowy do podpisania umowy - zgodny z załącznikiem nr 8. Prace realizowane będą na funkcjonujących obiektach, b)Z uwagi na ryczałtowy charakter umowy, załączone przedmiary mają znaczenie poglądowe. Zakres robót wynikać będzie z dokumentacji wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nakłada obowiązek wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy pzp.). Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 100000,00 zł. 1.Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu 06-08-2009r. z tym zastrzeżeniem, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu pełnej kwoty na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust 6 Ustawy muszą być dołączone do oferty. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Na konto nr: 53 1010 1238 0804 0613 9120 0000 do dnia 06-08-2009 roku do godz. 10:00 3.Forma wpłaty wadium w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.nr 109, poz 1158, z późn. zm. ) Oferent wpłacający wadium w pieniądzu, dołączy do oferty oddzielne (podpisane) pismo informujące o nr konta, na które po rozstrzygnięciu postępowania zostanie zwrócone wadium. OFERTA NIE ZABEZPIECZONA WADIUM W WYMAGANEJ FORMIE ZOSTANIE ODRZUCONA BEZ ROZPATRYWANIA. 4.Zwrot wadium. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art. 46 ust 1 ustawy): upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Oferenta: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Oferenta, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Oferenta prawa do wniesienia protestu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy : 1)posiadają niezbędną wiedzę, środki i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie dla przedmiotowego zakresu robót: a)zrealizowanie w ostatnich 5 latach minimum jednego zamówienia na roboty budowlane o tożsamym zakresie (termomodernizacja) i wartości minimum 2500000,00 złotych brutto (nie należy sumować odrębnych zadań), potwierdzone pozytywnymi referencjami Zamawiających (w których podane będą informacje takie jak: rodzaj robót, wartość robót, terminowość ich wykonania oraz jakość wykonania - minimum dobra), b)osoby realizujące zamówienie muszą posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - zgodnie z art. 12 ust. 2 Ustawy Prawo budowlane (należy dołączyć wykaz osób oraz uprawnienia i aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa dla branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej płynną realizację zamówienia przy założeniu, iż płatności następować będą okresowo - w terminie nie krótszym niż 30 dni po zakończeniu określonych etapów, prac wynikającego z harmonogramu robót, po potwierdzeniu ich przez inspektora nadzoru inwestorskiego, pracownika Zamawiającego oraz przekazaniu faktury wraz z przejściowym protokółem odbioru Zamawiającemu. Należy udokumentować posiadanie wolne środki finansowe (na koncie firmowym) lub zdolność kredytową, na kwotę 1800000 zł. Zaświadczenie o zdolności kredytowej lub wyciąg stanu konta musi być opatrzony datą nie wcześniejszą niż 30 dni od daty złożenia oferty. 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru oferty - załącznik nr 3). 2)Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne czy też społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącz. nr 4), f)wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (minimum jedno) o tożsamym zakresie do niniejszego (termomodernizacja) oraz o wartości minimum 2500000,00 PLN brutto każde, zawierający zakres, wartość i termin realizacji, potwierdzony pozytywnymi referencjami (w których podane będą informacje takie jak: rodzaj robót, wartość robót, terminowość ich wykonania oraz jakość wykonania - minimum dobra. Dodatkowo konieczne będzie zamieszczenie telefonu kontaktowego do byłych Zamawiających celem ewentualnej weryfikacji podanych informacji) poprzednich Zamawiających, (wg załą. nr 5); g)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzłalności gospodarczej. h)uprawnienia kierowników robót do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - zgodnie z art. 12 ust. 2 Ustawy Prawo budowlane (należy dołączyć wykaz osób oraz uprawnienia i aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa dla branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej ). i)Zaświadczenie o zdolności kredytowej lub wyciąg stanu konta musi być opatrzony datą nie wcześniejszą niż 30 dni od daty złożenia oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia oraz załączniki http://proinwest.pl/przetarg_as.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpośrednio w siedzibie zamawiającego - w pokoju 38 (II piętro) Areszt Śledczy w Kiecach ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Bezpośrednio w siedzibie zamawiającego - sekretariat (I piętro) budynku administracji Aresztu Śledczego w Kiecach ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DORADZTWA EKSPERCKIEGO W PROCESIE AKTUALIZACJI STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2030+
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej WSSE w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.