Ogłoszenie z dnia 2016-05-06
Wrocław: SR-ŚR-2-2016 G 280-2/16
Nazwa zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 113396 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 370-43-56, faks 071 370-43-56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SR-ŚR-2-2016 G 280-2/16 Nazwa zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zależna od potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. Każda dostawa realizowana będzie na podstawie indywidualnych zapotrzebowań Zamawiającego składanych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja asortymentowo - ilościowa oraz parametry zamawianych materiałów składających się na przedmiot zamówienia została określona w Załączniku nr 2 Formularz cenowy oferty. Załącznik nr 2 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający zamierza zakupić w terminie obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Prosperita Arkadiusz Szczęsny, ul. Lelewela 4A/40, 53-505 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 379583,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 230553,66
Oferta z najniższą ceną: 230553,66 / Oferta z najwyższą ceną: 477490,92
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z zapisem art. 70 Ustawy - przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. Zastosowano tryb zapytanie o cenę gdyż dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia jest dostawą asortymentowo uznaną za powszechnie dostępną. Wyszczególnione tonery posiadają ustalone standardy jakościowe, są dostępne w szerokim asortymencie zarówno w hurcie jak i w detalicznej sprzedaży. Dostawa może być zrealizowana przez każdą firmę prowadzącą działalność gospodarczą w wymaganym zakresie. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot zamówienia w pełnym zakresie. Jednocześnie wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 25 WE WROCŁAWIU
- SZP/242-259/2024 Dostawa urządzenia do wykonywania połączeń drutowych dla Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy radiofarmaceutyku do programu lekowego wraz z aminokwasami
- "Usługi w zakresie wykonania Inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych budynków dla potrzeb gospodarowania nieruchomościami położonymi na terenie Gminy Wrocław
- Remont pomieszczeń dla dużych zwierząt w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49
- Wymiana słupów i opraw na obwodnicy śródmiejskiej we Wrocławiu w ciągu ul. Kuklińskiego, Jeziorańskiego i w ciągu mostu Milenijnego dla Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów
- "Dostawę tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem"
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych tonerów i mat. ekspl.do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkc. na potrzeby SR Szczecin-Centrum w Sz-nie wraz z odbiorem zużytych mat. ekspl.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.