Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-29
Gdynia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w dwóch częściach na dostawę, montaż mebli dla PPNT Gdynia
Numer ogłoszenia: 113453 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w dwóch częściach na dostawę, montaż mebli dla PPNT Gdynia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia: a)W ramach części I zamówienia jest dostawa, montaż mebli ( w tym wyposażenia meblowego) przeznaczonych dla budynku G-321 położonego w Gdyni przy ul. Czechosłowackiej 3 (wewnętrzna nazwa ul. Konstruktorów) w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). b)W ramach części II zamówienia jest dostawa, montaż mebli laboratoryjnych ESD dla Pracowni Elektronicznej w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98 w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). 2)Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia obejmuje w szczególności: a)wykonanie projektu rozmieszczenia przedmiotu zamówienia (poszczególnych mebli, wyposażenia meblowego) w budynku G-321, przy uwzględnieniu wszystkich wytycznych Zamawiającego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia; b)dostawę przedmiotu zamówienia; c)rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem rozmieszenia przedmiotu zamówienia. 3)Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia obejmuje w szczególności: a)dostawę stołów laboratoryjnych ESD w systemie modułowym oraz krzeseł ESD, b)rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I, II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu ich realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5a, 5b oraz 6 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3, 39.18.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przedmiotowym postępowaniu przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach tych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1.1. przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności; 1.2. odstąpienia od realizacji części dostawy i związanej z tym proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia; 1.3. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 1.4. podwykonawców; 1.5. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.6. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 1.7. zmiana sposobu lub terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; 1.8. siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 2.Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają akceptacji Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: PPNT Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A507, (budynek biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro) lub na stronie internetowej www.ppnt.pl (Bip).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: PPNT Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A510, Sekretariat (budynek biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż mebli przeznaczonych dla budynku G-321 położonego w Gdyni przy ul. Czechosłowackiej 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach części I zamówienia jest dostawa, montaż mebli ( w tym wyposażenia meblowego) przeznaczonych dla budynku G-321 położonego w Gdyni przy ul. Czechosłowackiej 3 (wewnętrzna nazwa ul. Konstruktorów) w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). 2.Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie projektu rozmieszczenia przedmiotu zamówienia (poszczególnych mebli, wyposażenia meblowego) w budynku G-321, przy uwzględnieniu wszystkich wytycznych Zamawiającego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia; b) dostawę przedmiotu zamówienia; c) rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem rozmieszenia przedmiotu zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5a oraz 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż mebli laboratoryjnych ESD dla Pracowni Elektronicznej w PPNT Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach części II zamówienia jest dostawa, montaż mebli laboratoryjnych ESD dla Pracowni Elektronicznej w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98 w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). 2. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę stołów laboratoryjnych ESD w systemie modułowym oraz krzeseł ESD, b) rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5b oraz 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.