eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w dwóch częściach na dostawę, montaż mebli dla PPNT Gdynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Gdynia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w dwóch częściach na dostawę, montaż mebli dla PPNT Gdynia
Numer ogłoszenia: 113453 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w dwóch częściach na dostawę, montaż mebli dla PPNT Gdynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia: a)W ramach części I zamówienia jest dostawa, montaż mebli ( w tym wyposażenia meblowego) przeznaczonych dla budynku G-321 położonego w Gdyni przy ul. Czechosłowackiej 3 (wewnętrzna nazwa ul. Konstruktorów) w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). b)W ramach części II zamówienia jest dostawa, montaż mebli laboratoryjnych ESD dla Pracowni Elektronicznej w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98 w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). 2)Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia obejmuje w szczególności: a)wykonanie projektu rozmieszczenia przedmiotu zamówienia (poszczególnych mebli, wyposażenia meblowego) w budynku G-321, przy uwzględnieniu wszystkich wytycznych Zamawiającego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia; b)dostawę przedmiotu zamówienia; c)rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem rozmieszenia przedmiotu zamówienia. 3)Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia obejmuje w szczególności: a)dostawę stołów laboratoryjnych ESD w systemie modułowym oraz krzeseł ESD, b)rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I, II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu ich realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5a, 5b oraz 6 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3, 39.18.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przedmiotowym postępowaniu przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach tych podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1.1. przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności; 1.2. odstąpienia od realizacji części dostawy i związanej z tym proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia; 1.3. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 1.4. podwykonawców; 1.5. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.6. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 1.7. zmiana sposobu lub terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; 1.8. siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 2.Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają akceptacji Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: PPNT Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A507, (budynek biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro) lub na stronie internetowej www.ppnt.pl (Bip).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: PPNT Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A510, Sekretariat (budynek biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż mebli przeznaczonych dla budynku G-321 położonego w Gdyni przy ul. Czechosłowackiej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach części I zamówienia jest dostawa, montaż mebli ( w tym wyposażenia meblowego) przeznaczonych dla budynku G-321 położonego w Gdyni przy ul. Czechosłowackiej 3 (wewnętrzna nazwa ul. Konstruktorów) w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). 2.Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie projektu rozmieszczenia przedmiotu zamówienia (poszczególnych mebli, wyposażenia meblowego) w budynku G-321, przy uwzględnieniu wszystkich wytycznych Zamawiającego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia; b) dostawę przedmiotu zamówienia; c) rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem rozmieszenia przedmiotu zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części I zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5a oraz 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż mebli laboratoryjnych ESD dla Pracowni Elektronicznej w PPNT Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach części II zamówienia jest dostawa, montaż mebli laboratoryjnych ESD dla Pracowni Elektronicznej w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98 w ramach rozbudowy PPNT - Etap 3 (rozszerzenie). 2. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę stołów laboratoryjnych ESD w systemie modułowym oraz krzeseł ESD, b) rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż, ustawienie, rozstawienie przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5b oraz 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.