eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaZorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektuProgram wsparcia społeczno - zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Sokółka: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu: Program wsparcia społeczno - zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce
Numer ogłoszenia: 113453 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Sokółce , ul. Wojska Polskiego 7, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 0-85 711 20 64, faks 0-85 711 20 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssokolka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu: Program wsparcia społeczno - zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie czterech usług szkoleniowych z podziałem na części w następującym zakresie: 1) KURS SPAWACZ - SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG (135) 2) KURS OBSŁUGA SPRZĘTU CIĘŻKIEGO OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI (KLASA III) 3) KURS KELNER - BARMAN 4) KURS ASYSTENT PERSONALNO - KSIĘGOWY 2. REGULACJE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1) Program szkolenia musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) i zawierać informacje, o których mowa w § 5 cytowanego rozporządzenia. 2) Uczestnikami szkolenia będą osoby pełnoletnie uczestniczące w projekcie: Program wsparcia społeczno - zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości osób, jednak nie więcej niż o 2 osoby w zakresie każdego z kursów. 4) Celem intensyfikacji szkoleń oraz przeciwdziałania rozciągnięciu szkolenia w czasie, zajęcia powinny być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4 - 5 razy w tygodniu, nie mniej niż po 6 godzin zegarowych dziennie i nie więcej niż po 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym za godzinę zegarową uznaje się: 1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy 5) Przerwa pomiędzy ciągiem zajęć w jednym dniu nie może być dłuższa niż 15 minut (z wyłączeniem przerwy obiadowej). Preferowane godziny zajęć: rozpoczęcie nie wcześniej niż o godz. 800, zakończenie nie później niż o godz. 1700. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu szkolenia, na którą składać się będą: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, listę obecności zawierającą imię i nazwisko oraz podpis uczestnika szkolenia, b) protokół i kartę ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego (o ile zostały przeprowadzone), c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę szkolenia oraz datę wydania zaświadczenia). 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogram, dokumenty związanych z kosztami kursu, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem; e) kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; 10) Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć zapewni dla każdego z uczestników każdego z kursów: a) ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków w wysokości 10 000 zł przypadającej na osobę (wydaje mi się że to jest wysoka kwota). b) pakiety edukacyjne - pakiet powinien zawierać: materiały dydaktyczne, materiały biurowe (teczka skrzydłowa A4: teczka wykonana z twardej tektury o grubości min. 1 mm, powlekana folią polipropylenową, zeszyt w twardej okładce w kratkę A5, min. 86 kartek), artykuły piśmiennicze (długopis). Pakiety przechodzą na własność uczestników kursu. Koszt pakietów należy uwzględnić w cenie szkolenia; c) jedną przerwę kawową każdego dnia szkoleniowego obejmującą serwis kawowy (tj. kawę, herbatę, wodę mineralną, drożdżówkę lub ciasteczka); d) każdego dnia szkoleniowego: obiad składający się z zupy oraz II dania. 11) Wykonawca ma obowiązek przekazania po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych Zamawiającemu. 12) Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestników na kurs, b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób, c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 13) Kursy winny być prowadzenie przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia, praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych powinno mieć odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia, którego kserokopia potwierdzana jest za zgodność z oryginałem i przekazana Zamawiającemu. 14) Wykonawca ma obowiązek poddaniu się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją danego kursu. 15) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zasadami zawartymi we wzorze umowy. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na kurs. 17) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 18) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 19) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom, tj. winien wskazać zakres czynności jakie powierzy podwykonawcy [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym]. 20) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (umowy) o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia tj. w: a) zakresie I części zamówienia - wykonanie minimum 2 kursów w zakresie spawacz - spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi dla co najmniej 10 osobowej grupy (każdy) o wartości minimum 10 000,00 PLN każdy, b) zakresie II części zamówienia wykonanie minimum 2 kursów z zakresu obsługi sprzętu ciężkiego operator koparko - ładowarki dla co najmniej 10 osobowej grupy (każdy) o wartości minimum 10 000,00 PLN każdy, c) zakresie III części zamówienia wykonanie minimum 2 kursów w zakresie kelner - barman dla co najmniej 10 osobowej grupy (każdy) o wartości minimum 10 000,00 PLN każdy, d) zakresie IV części zamówienia wykonanie minimum 2 kursów z zakresu personalno - księgowego dla co najmniej 10 osobowej grupy (każdy) o wartości minimum 10 000,00 PLN każdy, z podaniem dat wykonania i odbiorców, zrealizowane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, i załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocenę spełnienia tego warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy program szkolenia w zakresie składanej oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssokolka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Sokółce, ul. Wojska Polskiego 7, 16-100 Sokółka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 14:00, miejsce: SEKRETARIAT Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce, ul. Wojska Polskiego 7, 16-100 Sokółka, pok. 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach projektu pn. Program wsparcia społeczno - zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 maja 2012 r., przy ul. Wojska Polskiego 7 w Sokółce, pok. 9 o godzinie 14:15. 3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu jest: Małgorzata Tochwin tel./faks 85 711 20 64.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS SPAWACZ - SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG (135).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa opracowano nr W-12/IS-95 pod tytułem Nazwy i numery procesów spawalniczych według zestawienia w normie PN-EN ISO 4063:2011. Wytyczne dostępne są bezpłatnie w formie elektronicznej na stronie http://www.is.gliwice.pl/oferta_wyd.php w Gliwicach. 2. Liczba kursantów: 22 osoby, przy czym zajęcia teoretyczne winny odbywać się w jednej grupie natomiast zajęcia praktyczne z podziałem na dwie grupy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS OBSŁUGA SPRZĘTU CIĘŻKIEGO: OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI (KLASA III).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263). 2. Program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: a) Użytkowanie eksploatacyjne, b) Dokumentację techniczną, c) Bezpieczeństwo i higiena pracy, d) Podstawy elektrotechniki, e) Silniki spalinowe, f) Elementy hydrauliki, g) Budowa koparko - ładowarek, h) Technologię robót, 3. Liczba kursantów: 24 osoby. 4. Zajęcia teoretyczne winny odbywać się w jednej grupie natomiast zajęcia praktyczne z podziałem na dwie grupy. 5. Program szkolenia obowiązkowo obejmuje 202 godz., w tym 116 godz. teorii i 86 godz. praktyki. 6. Czas trwania szkolenia: Rozpoczęcie szkolenia: sierpień 2012 r. zakończenie szkolenia 30.09.2012 r. 7. Miejsce realizacji szkolenia: granice administracyjne miasta Sokółka - jeżeli zaistnieje konieczność odbycia praktyki w innym miejscu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport z Sokółki oraz powrót do Sokółki. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS KELNER - BARMAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce szkolenia: granice administracyjne miasta Sokółka. 2. Ilość uczestników szkoleń: 25 osób. 3. Zajęcia odbywać się powinny w 2 grupach szkoleniowych. 4. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić: minimum 150 godzin, z czego część teoretyczna powinna obejmować minimum 40 godzin, część praktyczna: minimum 70 godzin, praktyka w zakładzie pracy: minimum 40 godzin, przy czym pod pojęciem zakładu pracy rozumie się zakłady gastronomiczne, w tym restauracje, bary z wyłączeniem barów szybkiej obsługi, bistra, jadłodajnie, kawiarnie 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS ASYSTENT PERSONALNO - KSIĘGOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce szkolenia: granice administracyjne miasta Sokółka. 2. Ilość uczestników szkoleń: 23 osoby ogółem, 3. Zajęcia odbywać się powinny w 2 grupach szkoleniowych. 4. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić: minimum 140 godzin. Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje lub doświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.