Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Tychy: Zakup i wyposażenie w meble i sprzęt medyczny
Numer ogłoszenia: 113463 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Społeczne Stowarzyszenie Hospicjum im. św. Kaliksta I , ul. Nałkowskiej 19, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2181013, faks 032 3265556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjum.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Hospicjum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wyposażenie w meble i sprzęt medyczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, wolnego od wad fizycznych: 1.1. Sprzętu medycznego, wyszczególnionego w pkt 3.1.1 SIWZ, 1.2. Mebli do pokoi chorych/pracowniczych, wyszczególnionych w pkt 3.1.2 SIWZ, 1.3. Zabudowy meblowej wykonanej wg projektu wykonawczego, wraz z montażem oraz dostawą lodówek - 2 szt. do następujących pomieszczeń: punkty przygotowawcze, gabinet zabiegowy, pomieszczenie socjalne, punkty pielęgniarskie, 1.4. Kuchenki mikrofalowej - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący: 2.1. Sprzętu/mebli wyszczególnionych w pkt 3.1.1, 3.1.2, 3.1.4 SIWZ zawiera załącznik nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowy, 2.2. Zabudowy meblowej wyszczególnionej w pkt 3.1.3 SIWZ zawiera projekt wykonawczy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (w tym przedmiar robót budowlanych, rys. nr III.A/1, III.A/2, III.A/3, III.A/4, III.A/5, III.A/6) oraz załącznik nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1) w przypadku wycofania zaoferowanego asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o tych samych właściwościach bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 2) w przypadkach określonych w §4 ust. 4 wzoru umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hospicjum.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Społeczne Stowarzyszenie Hospicjum im. Św. Kaliksta I, ul. Żorska 17, 43-100 Tychy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Społeczne Stowarzyszenie Hospicjum im. Św. Kaliksta I, ul. Żorska 17, 43-100 Tychy), w sali konferencyjno-szkoleniowej (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przez dokumenty, o których mowa w pkt III.5) ogłoszenia, Zamawiający ma na myśli: 1) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ w zakresie oferowanych: a) Ciśnieniomierzy, b) Inhalatorów ultradźwiękowych, c) Kozetki lekarskiej, d) Lasek trójnóg, e) Wysięgnika transportowego, f) Pulsoksymetrów, g) Ssaków mobilnych dwubutlowych, h) Termometrów bezkontaktowych, i) Wózków do przewożenia chorych z hydrauliczną reg. wysokości, j) Wózka transportowo - myjącego do zwłok z przykryciem, k) Krzeseł, l) Stołów meblowy do pokoi chorych, m) Taboretów szpitalnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Doposażenie placu zabaw przy Skwerze Starego Alojza"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach"
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Porty naczyniowe
- Dostawa drobnego sprzętu
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.