Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Gościeszyn: Remont i odbudowa nawierzchni drogi leśnej
Numer ogłoszenia: 113497 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gołąbki, Gołąbki 5, 88-422 Gościeszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024905, 3024911, fax 052 3024905, 3024911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://golabki.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i odbudowa nawierzchni drogi leśnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont i odbudowa nawierzchni drogi leśnej przeciwpożarowej na terenie Leśnictwa Mierucinek w Nadleśnictwie Gołąbki. Istniejąca droga leśna główna wewnętrzna, stanowiąca element ciągu komunikacyjnego Mierucin-Kołodziejewo, przebiega w pasie powierzchni linii podziału powierzchniowego na gruncie leśnym związanym z gospodarką leśną na terenie Leśnictwa Mierucinek w Nadleśnictwie Gołąbki w km 2+830,69÷3+733,80 oraz odcinka drogi bocznej o dł. 203,35 m (początek w km 3+733,80 trasy głównej) - odcinek objęty remontem i odbudową dł. 1106,46 m. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.25 - Drogi jednopasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy pzp, b) udzielą 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia c) przyjmą termin płatności do 30 dni od dnia przekazania faktury, d) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: - pracownicy sprawujący samodzielne funkcje techniczne posiadają stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane i należą do właściwej izby samorządu zawodowego e)posiadają doświadczenie zawodowe jako główny wykonawca w wykonawstwie robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia 2.Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 5. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy - w układzie zgodnym z przedmiarem robót załącznik Nr 8 3. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp (załącznik Nr 2) 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy pzp, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności b) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich stosownych uprawnień budowlanych a także aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik Nr 3 min. pracowników kierowca, operatorzy, pracownicy drogowi - 7 osób c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - załącznik Nr 4 min. wymagań sprzętowych: szczotka do czyszczenia nawierzchni - szt. 1 skrapiarka 250-500 dm3- szt 1 skrapiarka do bitumu samojezdna samochody samowyładowcze - szt 2 walec - 2 szt rozkładarka do masy mineralno-asfaltowej ciągnik -1 szt rozsypywacz do grysów - 1 szt walec samojezdny ładowarka - 1 szt d) posiadane doświadczenie - załącznik Nr 5 (potwierdzone referencjami) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum dwóch robot o podobnym charakterze z podaniem jej przedmiotu, daty wykonania i zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że zostały wykonane należycie. 6. Ocena załączenia wszystkich dokumentów odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golabki.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gołąbki Gołąbki 5 88-420 Rogowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Gołąbki Gołąbki 5 88-420 Rogowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- "Uzupełnienie korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2025 r"
- Przebudowa ulicy Skalskiej w Olkuszu.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łęka Mroczeńska (Zapłocie) w Gminie Baranów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.