Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Rzeszów: Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Urzędu Miasta Rzeszowa
Numer ogłoszenia: 11351 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Urzędu Miasta Rzeszowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Urzędu Miasta Rzeszowa. Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać raz w miesiącu, w terminie 3 dni od wysłania zamówienia faksem, do pomieszczeń magazynowych usytuowanych w budynkach Urzędu Miasta Rzeszowa przy ulicach: Rynek 1 (Ratusz), Okrzei 1, Kopernika 15, Pl. Ofiar Getta 7, Rynek 7, Rynek 11, Rynek 12, Joselewicza 4, Al. Pod Kasztanami 8, Mickiewicza 13, Wyspiańskiego 16, Kopernika 16. Dostawa towaru (włącznie z wniesieniem na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego) realizowana będzie przez Dostawcę na jego koszt i ryzyko. Wymagane jest przez Zamawiającego aby wszystkie zaoferowane produkty posiadały aktualny termin przydatności do użycia. Środki czystości i higieny powinny posiadać (w dniu dostawy) atest PZH lub certyfikat innej instytucji dopuszczającej do obrotu na rynku i użytkowania przez ludzi albo dokument równoważny (np. w przypadku mydła atesty dermatologiczne). Wymagane jest aby przy określaniu nazwy produktu w formularzu ofertowym produkt oferowany przez Dostawcę był określony jednoznacznie, pozwalając na jego identyfikację. Należy wpisać nazwę oferowanego artykułu oraz jego pojemność w opakowaniu, wagę, wymiary lub gramaturę. Jeżeli dany produkt nie posiada nazwy własnej (handlowej) należy podać nazwę producenta oraz kod produktu producenta. Z dołączonej specyfikacji asortymentu równoważnego powinno wynikać, że asortyment ten posiada takie same lub lepsze parametry decydujące o skuteczności danego środka (techniczne, jakościowe, użytkowe) jak asortyment określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że podane ilości środków czystości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków czystości będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia (rozpoczęcie dostaw może mieć miejsce wcześniej) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, z których każda polegała na sukcesywnym dostarczaniu środków czystości przez okres 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła minimum 100000 zł (brutto).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis, 3) karty charakterystyki produktu, zdjęcia (kopie) etykiet lub opakowań, albo inne dokumenty dla oferowanych produktów, na których będą widoczne właściwości i parametry będące podstawą porównania tych produktów z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega, że podane ilości środków czystości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków czystości będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Joselewicza 4 pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Joselewicza 4 pok. 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch lodówko-zamrażarek do przechowywania odczynników i materiałów badawczych
- Dostawa żywności do stołówki SP nr 5 w Rzeszowie w 2025 r. Część 1: Produkty mleczarskie Część 2: Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne
- Remont nawierzchni wraz z wygrodzeniem skrajni obiektu mostowego przez rz. Trzebośnica w m. Trzeboś w ciągu DW Nr 881 Sokołów Małopolski-Łańcut-Kańczuga-Pruchnik-Żurawica w km 2+624 - II postępowanie
- Dostawa sprzętu AGD dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa sprzętu i artykułów sportowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 34. WOG Rzeszów (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Usługa gastronomiczna w Rzeszowie w dniu 6.11.2024 dla max 35 osób w ramach projektu "NBS4Local".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa czyściwa do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa środków czystości do budynku Aquaparku przy ul. Nowej 54 oraz do budynku Termalnego Parku Zdrojowego z inhalatorium i tężniami przy ul. Zachodniej 5, w Tarnowie Podgórnym.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- ZP3/2736/24 - Sukcesywna dostawa środków czystości (Część 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do sanitariatów (Część 2) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Dostawa środków czystości na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z. o. o.
- Dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości - 85/2024
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.