Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Warszawa: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety dla SZPZLO Warszawa - Mokotów
Numer ogłoszenia: 11356 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów , ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8569745, faks 022 5417270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety dla SZPZLO Warszawa - Mokotów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety dla SZPZLO Warszawa - Mokotów: Pakiet A: w dziedzinie Rehabilitacji ; Pakiet B: w dziedzinie Położnictwa i Ginekologii wraz z wykonywaniem świadczeń zdrowotnych obejmujących pobieranie materiału z szyjki macicy do przesiewowego badania cytologicznego (SIMP) zakres skojarzony Z 02.1450.001.02. ; Pakiet C: w dziedzinie Ortopedii. ; 1. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym 2. Wspólny słownik zamówień CPV: Pakiet A: 85.31.25.00-4 usługi rehabilitacyjne ; Pakiet B : 85.12.12.10-8 usługi ginekologiczne lub położnicze ; Pakiet C: 85.12.12.83-0 usługi ortopedyczne ; 3. Termin wykonania zamówienia: Pakiet A i B: 12 m-cy Pakiet C: 11 m-cy nie dłużej niż do dnia 31/12/2016 r. 4.Termin związania ofertą: 30 dni..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.12.12.10-8, 85.12.12.83-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. ; b) Prawo wykonywania zawodu oraz potwierdzona informacja o specjalizacji, koncesja, licencja lub zezwolenie na prowadzenie zoz-u/podmiotu leczniczego, jeżeli jest wymagane. ; c) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcy, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - Zał. nr 7 do SIWZ - (dotyczy podmiotów leczniczych)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. ; b) Wykaz podwykonawców do części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom posiadającym odpowiadające do tej części uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia - Zał. Nr 8 do SIWZ - (dotyczy podmiotów leczniczych). ; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego - Zał. Nr 9 do SIWZ - (dotyczy podmiotów leczniczych).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: a) Dyplom ukończenia studiów / Dokumenty potwierdzające Specjalizację ; b) Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazane w Zał. nr 1 do SIWZ (załączyć kopie).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) FORMULARZ OFERTOWY - Zał. nr 1 do SIWZ. ; b) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - ZUS - Załącznik nr 3 do SIWZ ; c) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - ROZW. UMOWY - Załącznik nr 4 do SIWZ ; d) UPOWAŻNIENIE DO DANYCH OS. - Zał. Nr 6 do SIWZ ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Kwalifikacje zawodowe - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2016 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, sekretariat II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej Pakiet A: Usługi w dziedzinie Rehabilitacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej Pakiet A: Usługi w dziedzinie Rehabilitacji. Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Lekarska w Warszawie przy ul. Jadźwingów 9, Dzień i godziny przyjęć: Wtorki - godziny 13:00-18:00, Środy - godziny 08:00-11:20, Czwartki - godziny 08:00-11:20, Maksymalna ilość punktów -56280, Termin realizacji : 12 m-cy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. PAKIET B: w dziedzinie Położnictwa i Ginekologii wraz z wykonywaniem świadczeń zdrowotnych obejmujących pobieranie materiału z szyjki macicy do przesiewowego badania cytologicznego (SIMP) zakres skojarzony Z 02.1450.001.02..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. PAKIET B: w dziedzinie Położnictwa i Ginekologii wraz z wykonywaniem świadczeń zdrowotnych obejmujących pobieranie materiału z szyjki macicy do przesiewowego badania cytologicznego (SIMP) zakres skojarzony Z 02.1450.001.02. ; Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Lekarska w Warszawie przy ul. Kolegiacka 3 Dzień i godziny przyjęć: Wtorki - godziny 16:00-18:00, Czwartki - godziny 16:00-18:00, Maksymalna ilość punktów - 4392 + 240 SIMP, Termin realizacji : 12 m-cy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Pakiet C: w dziedzinie Ortopedii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Pakiet C: w dziedzinie Ortopedii. Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Lekarska dla Kombatantów w Warszawie przy ul. Litewskiej 11/13, Dzień i godziny przyjęć: Poniedziałki - godziny 13:00-18:00, Maksymalna ilość godzin - 240, Termin realizacji : do 31.12.2016 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.83-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów i szkoleń w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt III
- Konsultacje i zabiegi rehabilitacyjne w ramach projektu "reGENERATOR 2 - program prozdrowotny dla pracowników UMB"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.