Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Szczecin: Remont części budynku Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 113580 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku Izby Celnej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem zachodniego skrzydła budynku administracyjno-biurowego mieszczącego się przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, będącego siedzibą Izby Celnej w Szczecinie. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe (ścianki działowe, kabiny natryskowe, schody do węzła cieplnego), demontaż urządzeń węzła cieplnego oraz instalacji c.o., demontaż instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, armatury sanitarnej, demontaż stolarki drzwiowej, krat, demontaż posadzek, zerwanie okładzin podłogowych (parkiet, wykładzina dywanowa i PCV, płytki podłogowe), ściennych (glazura), demontaż-przeniesienie elektrycznej rozdzielni głównej, demontaż-przeniesienie urządzeń serwerowni, demontaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej, strukturalnego okablowania, elementów osprzętu natynkowego, usunięcie odspojonych tynków wewnętrznych, tapet, powłok malarskich ściennych i sufitowych, zabudowa otworów drzwiowych, wymiana stolarki drzwiowej, montaż rolet antywłamaniowych, renowacja skrzydeł drzwiowych, ościeżnic i opasek, uzupełnienie ubytków tynków, wykonanie tynków, gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, wykonanie izolacji termicznej na części sufitu węzła cieplnego, przygotowanie powierzchni pod malowanie, malowanie ścian, sufitów, montaż rastrowych sufitów podwieszanych, prace glazurnicze na ścianach, wykonanie warstw wyrównawczych na posadzkach wraz z izolacją poziomą, wykonanie schodów do węzła cieplnego, wykonanie okładzin podłogowych (wykładzina dywanowa, gres, podłoga techniczna), wymiana węzła c.o., wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacji, klimatyzacji, montaż armatury sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podstawowego i gwarantowanego, oświetleniowej, teletechnicznej, okablowania strukturalnego LAN, wykonanie okablowania, montaż nowych lub przeniesienie istniejących systemów rejestracji czasu pracy, kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru i oddymiania klatek schodowych, telewizji dozorowej CCTV. 3. Zakres rzeczowy robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a) projekt budowlany Remont i przebudowa części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej w Szczecinie, w zakresie Zadanie nr 1 - remont zachodniego skrzydła budynku, wykonany przez Biuro Projektowe i Nadzór Budowlany mgr inż. Marcin Bartoś, m. Rychnowy 1b, 77-300 Człuchów - załącznik nr 7 do siwz, b) projekt wykonawczy, suplement do projektu budowlanego uszczegółowienie, wyjaśnienie w zakresie Zadanie nr 1 - remont zachodniego skrzydła budynku, wykonany przez Biuro Projektowe i Nadzór Budowlany mgr inż. Marcin Bartoś - załącznik nr 8 do siwz, c) projekt budowlano-wykonawczy Remont pomieszczeń węzła cieplnego, przebudowa/wymiana węzła cieplnego oraz wymiana instalacji C.O. wykonany INTERNAL mgr inż. Arch. Dagmar Wolak, ul. Witkiewicza 45 C/6, Szczecin - załącznik nr 9 do siwz, d) projekt wykonawczy - aneks Remont pomieszczeń węzła cieplnego, przebudowa/wymiana węzła cieplnego oraz wymiana instalacji C.O, wykonany INTERNAL mgr inż. Arch. Dagmar Wolak - załącznik nr 10 do siwz, e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki nr 11 do siwz, f) Dokumentacja konserwatorska z badań odkrywkowych korytarzy i klatek schodowych Urzędu Celnego na ul. Energetyków 55 w Szczecinie - załącznik nr 12 do siwz. 4. Projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią o zamawianym zakresie i stanowić będą integralną część zawieranej umowy, a wszystkie wymagania, zawarte choćby w jednym z tych dokumentów, obowiązują Wykonawcę. 5. W związku z przyjęciem zasady wynagrodzenia ryczałtowego, przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 13 a-g do siwz, należy traktować wyłącznie jako dokumenty poglądowe. Nie stanowią one części dokumentacji projektowej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji przedmiaru robót w celu złożenia rzetelnej oferty cenowej. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga udzielenia 25-letniej gwarancji systemowej od producenta okablowania strukturalnego, potwierdzonej stosownym certyfikatem. 7. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami. Zastrzega się, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje możliwości odbycia wizji, jeżeli nie zostanie ona zgłoszona najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia ofert.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.32.43.00 - 45.32.43.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dwa zamówienia polegające na wykonaniu roboty budowlanej, w tym: 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie obiektu kubaturowego, o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych, z wyłączeniem obiektów hal przemysłowych i magazynowych, oraz 1 robotę budowlaną przy obiekcie kubaturowym wpisanym do rejestru zabytków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż dysponuje trzema osobami: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, która zobowiązana będzie do przejęcia obowiązków kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy), 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która zobowiązana będzie do kierowania robotami w tym zakresie, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która zobowiązana będzie do kierowania robotami w tym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania wymaganych funkcji przez jedną albo dwie osoby. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (j.t. Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r., Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał roboty budowlane pozwalające na ocenę spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 lit. b siwz. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy bądź kierownika robót. Przedmiotowa zmiana może nastąpić pod warunkiem posiadania przez nową osobę uprawnień odpowiadających wymaganiom stawianym dla tej funkcji w Rozdz. IX ust.1 pkt. d) siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia robót budowlanych objętych niniejszą umową w przypadku wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55, Szczecin, pokój nr 22, w godzinach 7.30-15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55, Szczecin, pokój nr 21 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.