eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Poznań: Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania
Numer ogłoszenia: 113628 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.90.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 93.70.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wypełniony formularz oferty: z ceną oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, -pozostają związani ofertą przez okres 30 dni ( licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert ), e) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4, f) Wykonawca dołączy do oferty przetargowej właściwy dokument tj. kserokopię dowodu rejestracyjnego proponowanego samochodu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną - dotyczy każdego zadania. g) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. h) zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego U. M. w Poznaniu ul. Długa 1/2, 61 - 848 Poznań (zmiana nazwy szpitala zgłoszona do UZPw dniu 25.06.2007), Dział Zamówień Publicznych pok 603.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego Im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 1/2, 61 - 848 Poznań. Dział Zamówień Publicznych pok 603..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport na potrzeby laboratoriów (dot. transportu materiałów do badań) oraz przewóz badań do innych jednostek wykonujących badania. Usługi transportowe w zakresie przewozu materiałów do badań laboratoryjnych dla wszystkich jednostek szpitalnych w godz. od 8:00 do 16:00 (dni robocze oraz w przypadku nagłym dni pozostałe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport na potrzeby zaopatrzenia i magazynu. Usługi transportowe na rzecz zaopatrzenia Szpitala od godz. 9:00 do 15:00 (dni robocze oraz w przypadku nagłym dni pozostałe).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport na potrzeby pralni i sterylizacji do wszystkich jednostek. Usługi transportowe dla sterylizacji oraz pralni szpitalnej od godz. 6:30 do 15:00 (dni robocze oraz w soboty w godz. od 7:00 do 11:00).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport na potrzeby szpitala - 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz (transport) zwłok na ul. Długą z innych obiektów Szpitala oraz przewóz zwłok do S.P.S.K. Nr 2 A.M. ul. Przybyszewskiego (24 godz. na dobę, około 800 kursów rocznie ) celem przeprowadzenia sekcji zwłok (lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.