Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Mirosławiec: Dostawa artykułów i sprzętu biurowego, Nr sprawy 04/SZKOL/12
Numer ogłoszenia: 113634 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299 , 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, faks 0-67 2505920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i sprzętu biurowego, Nr sprawy 04/SZKOL/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów i sprzętu biurowego 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1) CZĘŚĆ 1- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych 2) CZĘŚĆ 2- Dostawa sprzętu biurowego takiego jak:niszczarki,laminatory,kalkulatory biurkowe,bindownice, obcinarki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy 2) Formularz cenowy (odpowiednio, dla części 1 i 2) 3) Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo), jeżeli wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. Należy wskazać zakres umocowania. 4) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja, także spółki cywilne) winni przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - np. z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec
kontakt Renata Kozłowska tel.fax. 67 25 05 662.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 12:15, miejsce: siedziba Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec (Kancelaria jawna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych (szczegółowy opis w załaczniku 4 do SIWZ), takich jak: skoroszyty i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury: (skoroszyty, zeszyty, bruliony, skorowidze) różny sprzęt i artykuły biurowe: (bloki papierowe, kartki samoprzylepne, brystol, artykuły do oprawy dokumentów, jak: grzbiety, okładki, folie do laminowania, bindowania, teczki); wyroby biurowe: (gumki, ołówki, temperówki, wkłady grafitowe, korektory, tablice ogłoszeń, kalka, bloki techniczne, koszulki na dokumenty, albumy, folie samoprzylepne i przezroczyste, taśmy klejące, etykiety, przekładki do segregatora, atrament, naboje atramentowe, tusz do stempli, poduszki do stempli, wieszak do pieczątek, zakładki indeksujące, tuby na mapy, plastelina); produkty kreślarskie: (długopisy, pióra, wkłady, pisaki); organizatory i akcesoria: podkłady oraz przyborniki na biurko, tacki na dokumenty; przybory kreślarskie: (szablon literowy); zestawy do czyszczenia tablic; drobny sprzęt biurowy; (zszywki, pinezki, spinacze, klipsy, szpilki, magnesy do tablic, zszywacze, rozszywacie, dziurkacze) papier do pisania i drukowania: (papier kancelaryjny, wizytówkowy, kolorowy) koperty; kredki; sznurek; noże i nożyczki; kleje; kalendarze; kreda. a) Wykonawca dostarczy artykuły nowe, wolne od wad, nie mogą to być artykuły po naprawie lub regeneracji. b) Dostawy artykułów odbywać się będą koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3299 w Mirosławcu. c) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w ciągu 10 dni po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego pisemnie lub za pomocą faksu, chyba, że w zamówieniu Zamawiający określi termin dłuższy. . d) Zamawiający przewiduje realizację za pomocą max. pięciu dostaw. Cztery zamówienia zostaną złożone do końca czerwca 2012r. i jedno zamówienie w październiku 2012r., (w zakresie dostawy kalendarzy). e) O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8, 30.19.20.00-1, 30.19.21.10-5, 30.19.30.00-8, 30.19.40.00-5, 30.19.57.00-9, 30.19.70.00-6, 30.19.76.00-2, 30.19.92.30-1, 37.82.21.00-7, 39.54.11.30-6, 39.24.10.00-3, 24.91.00.00-6, 30.19.97.92-8, 37.82.23.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego,(szczegółowy opis w załączniku 5 do SIWZ), jak: niszczarki, - 4 szt. laminatory - 7 szt. kalkulatory biurkowe - 4szt. różny sprzęt i artykuły biurowe: (bindownice - 4szt., obcinarki - 5szt.) a) Wykonawca dostarczy artykuły nowe, wolne od wad, nie mogą to być artykuły po naprawie lub regeneracji. b) Dostawa odbędzie się koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3299 w Mirosławcu. c) Dostawa zostanie zrealizowana w ciągu 10 dni od udzielenia zamówienia. d) O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.44.00-8, 42.99.42.30-1, 30.14.12.00-1, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.