Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Warszawa: Dostawa wraz z transportem 18 kompletów specjalistycznego sprzętu do gimnastyki korekcyjnej dla Uczniowskich Klubów Sportowych działających przy Szkołach Podstawowych i Gimnazjach
Numer ogłoszenia: 113649 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Sportu Niepełnosprawnych "Start", ul. Filtrowa 75, 02-032 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6593011, fax 022 6593011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczestnictwo i organizacja zawodów sportowych, promocja sportu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z transportem 18 kompletów specjalistycznego sprzętu do gimnastyki korekcyjnej dla Uczniowskich Klubów Sportowych działających przy Szkołach Podstawowych i Gimnazjach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt rehabilitacyjny ma służyć do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej z dziećmi oraz do treningu ogólnorozwojowego w Uczniowskich Klubach Sportowych. Na jeden komplet specjalistycznego sprzętu do gimnastyki korekcyjnej składa się: 1. Drabina gimnastyczna pojedyncza (220x90 cm) - 3 szt. 2. Drążek składany na drabinę - 1 szt 3. Poduszka hiperkorekcyjna na drabinę - moduł rehabilitacyjny - 1szt 4. Ławka gimnastyczna (250cm) - 2 szt. 5. Poduszka hiperkorekcyjna do ławki - moduł rehabilitacyjny - 1 szt. 6. Materac do rehabi-litacji leczniczej składany, 3 częściowy - 4 szt. 7. Ławka korekcyjno-lecznicza (205x45x81,5) - 1 szt. 8. Zestaw do ćwiczeń wzmacniających mięśnie posturalne - 1 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5.oferowany specjalistyczny sprzęt do gimnastyki korekcyjnej musi posiadać: 1)Opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395 ze zm.) 2)oraz posiadać certyfikat CE lub deklaracje zgodności stwierdzająca, że są to produkty bezpieczne (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie zgodności, tekst jednolity opublikowany w Dz.U. Nr 204 z 2004r., poz. 2087. 1.6.Oferowany sprzęt wskazany będzie na zdjęciach lub folderach załączonych do oferty Wykonawcy wraz z opisem, który potwierdzać będzie, że sprzęt ten jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX. ppkt. 1.1 - 1.5 . 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osobę-y upoważnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał). Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1.dla potwierdzenia warunku określonego w pkt. VIII 1.1. oraz 1.4. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dla potwierdzenia warunków określonych w pkt.VIII 1.2. Zamawiający żąda nw. dokumentów: -Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt VIII 1.5 -Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z pozn. zm.) oraz Opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395 ze zm.) 4. dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt VIII 1.6 -foldery, zdjęcia wraz z opisem oferowanego sprzętu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.atak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-032 Warszawa, ul. Filtrowa 75.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Polski Związek Sportu Niepełnosprawnych START 02-032 Warszawa, ul. Filtrowa 75 Sekretariat PZSN START.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Modernizacja boisk sportowych w ramach kompleksu Orlik w miejscowości Żychlin
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
- Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego, w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.