eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaSukcesywne dostawy artyku³ów medycznych, zestawów medycznych oraz bielizny barierowej dla Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-03-21

Gdynia: Sukcesywne dostawy artyku³ów medycznych, zestawów medycznych oraz bielizny barierowej dla Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni
Numer og³oszenia: 113662 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Spó³ka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy artyku³ów medycznych, zestawów medycznych oraz bielizny barierowej dla Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy artyku³ów medycznych, zestawów medycznych oraz bielizny barierowej, w tym zestawów sterylnych do zabiegów ortopedycznych, zestawów sterylnych do zabiegów neurochirurgicznych, ob³o¿eñ do zabiegów, os³on na koñczyny, pokrowców na stolik Mayo, fartuchów chirurgicznych, sterylnych os³on na ramiê C, sterylnych samoprzylepnych worków (toreb) do przechowywania p³ynów oraz bielizny barierowej dla Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilo¶ciami poszczególnego asortymentu zawiera za³±cznik nr 1 b do SIWZ. Wykonawca zapewni na w³asny koszt dostawê do siedziby Zamawiaj±cego, Szpitala ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego. Zamawiaj±cy wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie sk³adanej oferty spe³nia³ warunki i posiada³ niezbêdne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci wprowadzaj±ce do obrotu i u¿ywania na terytorium pañstwa cz³onkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z pó¼n. zm..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 19.23.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-autoryzowana karta techniczna producenta materia³u - dotyczy pakietu 1, 2, 3, 4, 7 -aktualne wyniki badañ dotycz±ce barierowo¶ci zgodnie z norm± PEEN 137951, 2, 3 dla pakietów 1, 2, 3, 4, 7, 9 -deklaracja zgodno¶ci CE dotyczy pakietów nr 8 i 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1.Zmiany zawartej umowy bêd± wymaga³y, pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu, w zakresie ustalonym w za³±czonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której wy³oniono wykonawcê, mog± dotyczyæ: 1)wynagrodzenia wykonawcy; 2)czêstotliwo¶ci dostaw, miejsca dostaw; 3)zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie; 4)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzeda¿y przez producenta produkt zmodyfikowany - udoskonalony, przy czym zmiana ta nie mo¿e powodowaæ wzrostu ceny zawartej w ofercie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± byæ dokonane w nastêpuj±cych przypadkach: 1)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), przy czym zmianie ulegn± wy³±cznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostan± bez zmian 2)w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a)zmian wprowadzonych przez producentów, obni¿ki mar¿y b)zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabel± NBP 3) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na warunki umowy 4) je¿eli zmiany nie spowoduj± negatywnych konsekwencji dla Zamawiaj±cego. 3.Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o. o., ul. Wójta Radtkego 1,81 - 348 Gdynia Dzia³ Zamówieñ Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o. o., ul. Wójta Radtkego 1,81 - 348 Gdynia Dzia³ Zamówieñ Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Sterylne zestawy ob³o¿eñ do zabiegów ortopedycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw sterylnych ob³o¿eñ do operacji stawu kolanowego (artroskopia kolana, ACL z workiem na p³yny, wykonany z miêkkiego dobrze uk³adaj±cego siê materia³u o du¿ej wytrzyma³o¶ci i odporno¶ci na manipulacje - 280 szt. 2. Zestaw sterylnych ob³o¿eñ do endoprotezy stawu kolanowego - 300 szt. 3.Zestaw sterylnych ob³o¿eñ do operacji stawu biodrowego (Proteza biodra) - 350 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Zestaw sterylnych ob³o¿eñ do zabiegów neurochirurgicznych (trepanacja czaszki, kraniotomia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Serwety g³ówne wykonane z laminatu nieprzemakalnego o gramaturze powy¿ej 60 g na m2, nieprzemakalno¶ci min. 250 cm H2O, wytrzyma³o¶ci na rozerwanie min. 100 Kpa - 25 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Os³ona na koñczynê.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Os³ona na koñczynê wykonana z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. 54 g /m2 o wymiarach 35 x 60 - 70 cm z 2 ta¶mami lepnymi o wymiarach 9-10 cm x 49-60 cm - 300 szt. 2.Pokrowiec na stolik Mayo o wymiarach min. 80 x 140 cm wykonany z folii PE o grubo¶ci 0,05 mm i warstwy ch³onnej wykonanej z laminatu o gramaturze powy¿ej 60 g/m2 i nieprzemakalno¶ci min. 250 cm H2O oraz wytrzyma³o¶ci na rozerwanie min. 70 Kpa - 500 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Fartuch chirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Fartuch chirurgiczny - wzmocniony jednokrotnego u¿ytku, do zabiegów wysokiego ryzyka (zabiegi ortopedyczne) sterylny z w³ókniny dobrze oddychaj±cej, z wstawkami nieprzemakalnymi z laminatu z wewnêtrzn± warstw± ch³onn± w czê¶ci krytycznej - przód i rêkawy do ³okcia. Rêkawy zakoñczone elastycznymi mankietami z dzianiny, dobrze utrzymuj±cymi siê podczas u¿ytkowania. Tylne po³y zak³adane i wi±zane na troki (troki nie mog± siê urywaæ) ³±czone kartonikiem, sposób z³o¿enia pozwalaj±cy na aplikacjê z zachowaniem sterylno¶ci zarówno z przodu jak i z ty³u. Przy szyi zapiêcie na rzep - 600 szt. 2.Fartuch chirurgiczny - standardowy jednokrotnego u¿ytku, sterylny, barierowy, z w³ókniny dobrze oddychaj±cej bez wstawek nieprzemakalnych, rêkawy zakoñczone elastycznymi mankietami z dzianiny, dobrze utrzymuj±cej siê podczas u¿ytkowania, tylne po³y zak³adane i wi±zane na troki ³±czone kartonikiem, sposób z³o¿enia pozwalaj±cy na aplikacjê z zachowaniem sterylno¶ci zarówno z przodu jak i z ty³u, przy szyi zapiêcie na rzep. Dopuszcza siê szwy ultrad¼wiêkowe i zwyk³e - 2000 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 19.23.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Sterylna os³ona na ramiê C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sterylna os³ona na ramiê C (aparatu rtg), jednorazowego u¿ytku, wykonany z prze¼roczystej miêkkiej dobrze uk³adaj±cej siê foli polietylenowej o grubo¶æ min 0,05 mm, odporna na przerwanie, sk³adaj±ca siê z jednej os³ony, pasuj±cej na górn± i doln± czê¶æ ramienia C o wielko¶ci min 75 x 150 cm z zintegrowanymi min dwiema ta¶mami mocuj±cymi o wielko¶ci min 3 x 100 cm - 500 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Sterylny samoprzylepny worek (torba) do przechwytywania p³ynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sterylny samoprzylepny worek (torba) do przechwytywania p³ynów Worek (torba) trójk±tny z zaworem i filtrem do pod³±czenia drenu oraz usztywnionym brzegiem umo¿liwiaj±cym formowanie worka. Jednorazowego u¿ytku, sterylny z samoprzylepn± ta¶m± odporn± na przemakanie Wielko¶æ graniczna max 50 x50 cm ? 2 cm - 800 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Zestaw sterylnych ob³o¿eñ do zabiegów okulistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw okulistyczny - 1200 szt. 2.Os³ona na pod³okietnik z ta¶m± lepn± zabezpieczaj±c± przed osuniêciem siê os³ony z ³okietnika lub gumk± max 30 x 55 - 60 cm - 800 szt. 3.Serweta ja³owa wykonana z laminatu dwuwarstwowego, niepyl±cego o gramaturze min 54 g/m2, wytrzyma³o¶ci na rozci±ganie min 92 N, wytrzyma³o¶æ na wypychanie min 100 Kpa o miarach 75-80 x 90-100 cm - 800 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 19.23.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Bielizna barierowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch barierowy wysokiego ryzyka - 24 szt. 2. Fartuch barierowy standardowego ryzyka - 80 szt. 3. Serwety operacyjne barierowe trójwarstwowe - 80 szt. 4. Serwety barierowe operacyjne nieprzemakalne -580 szt. 5. Serweta barierowa ch³onna - 100 szt. 6. Barierowy pokrowiec na stolik instrumentariuszki trójwarstwowy - 38 szt. 7.Ta¶ma lepna sterylna ³atwospieralna do mocowania serwet do pola operacyjnego - 446 szt. 8.Opinaki têpe do opinania bielizny barierowej - 24 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 19.23.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9. Odzie¿ ochronna wielorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Sukienki operacyjne barierowe 66 szt. 2.Garnitur operacyjny barierowy 145 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 19.23.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.