Ogłoszenie z dnia 2016-01-04
Bytom: Dostawa żywności na potrzeby podopiecznych Bytomskiego Centrum Wsparcia w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 1136 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Centrum Wsparcia, pl. Szpitalny 1, 41-923 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 280 16 99, 280 81 65, faks 32 280 16 99, 280 81 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Budżetowa jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby podopiecznych Bytomskiego Centrum Wsparcia w 2016 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby podopiecznych Bytomskiego Centrum Wsparcia w 2016 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych, sypkich, drobnych i przypraw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS sp. j. M. Trojańska, J. Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20693,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21157,22
Oferta z najniższą ceną: 21157,22 / Oferta z najwyższą ceną: 23937,80
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE "HAM" CICHOŃ I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE "HAM" CICHOŃ I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
- Zakłady Mięsne H.A.M Cichoń i Wspólnicy sp.j., ul. Szybowa 7, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51091,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47540,70
Oferta z najniższą ceną: 47540,70 / Oferta z najwyższą ceną: 53369,60
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa produktów mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Mrożonek Śnieżynka Renata Idzikowska, Ślizów nr 93, 56-500 Syców, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4523,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4014,20
Oferta z najniższą ceną: 4014,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6884,10
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. DAMEX Damian Surmański, ul. Witosa 90a, 42-603 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35211,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22977,00
Oferta z najniższą ceną: 22977,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29893,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechne dostępne o ustalonych standardach jakościowych - dostawa artykułów żywnościowych jest zamówieniem typowym i nieskomplikowanym. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny na rynku, jest oferowany przez szerokie grono potencjalnych wykonawców. Zamawiane produkty można nabyć bez względu na miejsce i czas. Produkty objęte przedmiotem zamówienia posiadają ustalone standardy jakościowe, są typowe, popularne, masowe, powtarzalne, odpowiadają przeciętnym wymaganiom, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydawanych na podstawie art. 11 ust. 8 - wartość nin. zamówienia została oszacowana na kwotę netto 180810,85 zł, co stanowi równowartość 42796,48 euro i tym samym nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wymiana kabla zasilającego 20kV relacji GPZ Brzezinka pole nr 29 a Stacja Transformat. 20kV pole nr 8 na odcinku od ul. K. Miarki do ul. Leśnej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/CZOK PS "Mysło
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Kompleksowa wymiana lin nośnych wraz z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych Część I: Górniczy wyciąg szybowy szybu Budryk Część II: Górniczy wyciąg szybowy szybu Jan III
- "Dostawa licencji MS Exchange lub równoważnej - ujednolicenie usług pocztowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.