Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-14
Warszawa: Dostawa systemu przesyłania obrazu i dźwięku w technologii IP i systemu monitoringu urządzeń chłodniczych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz aparatu cyfrowego do zastosowań specjalistycznych, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-071/2015
Numer ogłoszenia: 113706 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu przesyłania obrazu i dźwięku w technologii IP i systemu monitoringu urządzeń chłodniczych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz aparatu cyfrowego do zastosowań specjalistycznych, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-071/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa systemu przesyłania obrazu i dźwięku oraz systemu monitoringu urządzeń chłodniczych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, a także przełącznika sieciowego (switcha) oraz cyfrowego aparatu fotograficznego dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, w podziale na następujące części, zwane Pakietami: 1) Pakiet 1: dostawa systemu przesyłania obrazu i dźwięku w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, oraz w Opisie funkcjonalnym systemu audio-video, stanowiącym Załącznik nr 3.1 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) Pakiet 2: dostawa systemu monitoringu urządzeń chłodniczych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, oraz w Opisie funkcjonalnym systemu monitoringu urządzeń chłodniczych, stanowiącym Załącznik nr 3.2 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Pakiet 3: dostawa przełącznika sieciowego (switcha) - 1 szt., dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; 4) Pakiet 4: dostawa cyfrowego aparatu fotograficznego z wyposażeniem - 1 kpl., dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie: 1) Pakietu 1 - został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 3.1 do SIWZ Opis funkcjonalny systemu audio-video wraz z Załącznikiem nr 3.1.1 do SIWZ Rzut parteru budynku ZMS - Instalacja AV; 2) Pakietu 2 - został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ oraz w Załączniku nr 3.2 do SIWZ Opis funkcjonalny systemu monitoringu urządzeń chłodniczych wraz z Załącznikiem nr 3.2.1 do SIWZ Rzut parteru budynku ZMS - Sieć strukturalna i Załącznikiem nr 3.2.2 Rzut I piętra budynku ZMS - Sieć strukturalna; 3) Pakietu 3 i Pakietu 4 - został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.3-2.4 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa urządzeń objętych przedmiotem zamówienia do Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Oczki 1, 02-007 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; 2) instalacja rozumiana jako: - w przypadku Pakietu 1: rozłożenie niezbędnej instalacji, montaż urządzeń, konfiguracja urządzeń, uruchomienie systemu i sprawdzenie poprawności działania systemu, - w przypadku Pakietu 2: wzorcowanie rejestratorów i sond temperatury, montaż urządzeń, konfiguracja, uruchomienie systemu i sprawdzenie poprawności działania, - w przypadku Pakietu 3 i Pakietu 4: podłączenie sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania; 3) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi; 4) przekazanie urządzeń Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00-5, 32.32.00.00-2, 32.34.00.00-8, 32.42.00.00-3, 38.40.00.00-9, 38.65.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku oferty składanej na Pakiet 1 Wykonawca składa wraz z ofertą Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. Wykazie dostaw co najmniej jednego zamówienia, które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegającego na dostawie i uruchomieniu systemu audio-video, potwierdzonego załączonymi do oferty dowodami, że dostawa ta została wykonana należycie, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w ww. dokumentach i oświadczeniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W przypadku oferty składanej na Pakiet 1, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w Wykazie dostaw co najmniej jednego zamówienia, które wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegającego na dostawie i uruchomieniu systemu audio-video, potwierdzonego załączonymi do oferty dowodami, że dostawa ta została wykonana należycie, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku należy złożyć wraz z ofertą: karty katalogowe producenta lub inne dokumenty zawierające dane techniczne, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym - w odniesieniu do każdego zaoferowanego urządzenia objętego przedmiotem zamówienia, dla którego Zamawiający wymagał podania nazwy producenta i modelu urządzenia w Formularzu wymaganych warunków technicznych (odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 13:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 317.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozbudowa i unowocześnienie Centrum Biostruktury w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POIS.13.01-069/08-00 z dnia 6 marca 2012 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-01 z dnia 28 czerwca 2012 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-02 z dnia 25 marca 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-03 z dnia 24 lipca 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-04 z dnia 31 grudnia 2013 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-05 z dnia 31 stycznia 2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-06 z dnia 25 lutego 2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-07 z dnia 7 sierpnia 2014 r., aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-08 z dnia 16 września 2014 r. oraz aneksu nr UDA-POIS.13.01-069/08-09 z dnia 31 marca 2015 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: dostawa systemu przesyłania obrazu i dźwięku w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, oraz w Opisie funkcjonalnym systemu audio-video, stanowiącym Załącznik nr 3.1 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 1 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 3.1 do SIWZ Opis funkcjonalny systemu audio-video wraz z Załącznikiem nr 3.1.1 do SIWZ Rzut parteru budynku ZMS - Instalacja AV..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00-5, 32.32.00.00-2, 32.34.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2: dostawa systemu monitoringu urządzeń chłodniczych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, oraz w Opisie funkcjonalnym systemu monitoringu urządzeń chłodniczych, stanowiącym Załącznik nr 3.2 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 2 - został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ oraz w Załączniku nr 3.2 do SIWZ Opis funkcjonalny systemu monitoringu urządzeń chłodniczych wraz z Załącznikiem nr 3.2.1 do SIWZ Rzut parteru budynku ZMS - Sieć strukturalna i Załącznikiem nr 3.2.2 Rzut I piętra budynku ZMS - Sieć strukturalna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3: dostawa przełącznika sieciowego (switcha) - 1 szt., dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 3 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4: dostawa cyfrowego aparatu fotograficznego z wyposażeniem - 1 kpl., dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 4 został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- D/07/2025 Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.