eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinRoboty budowlane uzupełniające przy zadaniu pn. Renowacja wieży Kościoła Farnego w Gubinie - warsztaty transgranicznego rozwoju kultury, sztuki i nauki



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Gubin: Roboty budowlane uzupełniające przy zadaniu pn. Renowacja wieży Kościoła Farnego w Gubinie - warsztaty transgranicznego rozwoju kultury, sztuki i nauki
Numer ogłoszenia: 113715 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, faks 068 4558102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane uzupełniające przy zadaniu pn. Renowacja wieży Kościoła Farnego w Gubinie - warsztaty transgranicznego rozwoju kultury, sztuki i nauki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane uzupełniające przy zadaniu pn. Renowacja wieży Kościoła Farnego w Gubinie - warsztaty transgranicznego rozwoju kultury, sztuki i nauki obejmujące: - roboty związane z klatkami schodowymi okrągłymi ceglanymi (murowanie łęków i schodów z cegły i naprawa stopnic schodowych ceglanych), - wykonanie rusztowania zewnętrznego do 50 m, - przemurowanie łęku na poziomie +27,93 m, - betonowanie płyt stropowych o gr. 20 cm i 25 cm, - montaż stali zbrojeniowej oraz montaż konstrukcji schodów ze stali.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MILBUD Sp. z o.o., ul. Batorego 69A, 65-735 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234683,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224157,33

  • Oferta z najniższą ceną: 224157,33 / Oferta z najwyższą ceną: 224157,33

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Roboty zostały zlecone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. Ponadto: - roboty podstawowe zostały zlecone w wyniku ogłoszonego w dniu 29.06.2010 r. przetargu nieograniczonego, - roboty uzupełniające zostały zlecone (po negocjacjach) dotychczasowemu wykonawcy - Przedsiębiorstwu Inżynieryjno - Budowlanemu MILBUD Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, - roboty te polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zostały one ujęte w zamówieniu podstawowym (poz. 3, 4, 5, 6, 7, 14, 45, 47, 48, 57, 62, 76), - możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu, - zamówienie zostało zlecone (po negocjacjach) w okresie nie przekraczającym 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 10.01.2011 r.), - wartość zamówienia podstawowego wynosi 1.973.087,95 zł brutto, natomiast wartość umowna zleconych robót uzupełniających wynosi 224.157,33 zł brutto, co stanowi ok. 11,36 % robót podstawowych, - dokładnego obmiaru robót nie można było oszacować na etapie projektowanie z uwagi na charakter budynku (zabytek) i brak możliwości uzyskania dostępu do wszystkich miejsc budynku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.