Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Sławków: Modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej - zakup urządzeń i wyposażenia
Numer ogłoszenia: 113744 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej - zakup urządzeń i wyposażenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej - zakup urządzeń i wypsażenia 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje dostawę urządzeń: 2.1. Sito - piaskownik - szt.1: Zblokowane urządzenie do oczyszczania ścieku kanalizacyjnego oraz ścieku dowożonego. Urządzenie powinno być wyposażone w dwa niezależne układy czyszczenia mechanicznego. Medium doprowadzane powinno być do dwóch komór rozprężnych- wstępnego oczyszczania oraz komory docelowego doczyszczania mechanicznego. Układ winien zawierać system przegród wykonanych ze stali nierdzewnej AISI 304 zapobiegających mieszaniu się medium. Maksymalna wydajność urządzenia dla dwóch układów: do 140 m3/h - dla ścieków dowożonych wydajność max. do 70 m3/h - dla ścieków dopływających kanalizacją sanitarną wydajność max.do 70 m3/h Moc urządzenia: do 9,0 kW - napięcie: 400 V - częstotliwość: 50 Hz - stopień ochrony: IP 55 Zasilanie: Napływ medium odbywać się będzie grawitacyjnie. Wykonanie materiałowe: Wszystkie elementy mające kontakt z medium wykonane powinny być ze stali nierdzewnej 1.4301 wytrawione w kąpieli kwaśniej (za wyjątkiem armatury, napędów, urządzeń transportujących i łożysk). Urządzenie powinno być wyposażone w następujące systemy: - System pomiaru napływającego medium. Praca urządzenia w pełnym automacie. - Urządzenie wyposażone w awaryjny system przepływu medium w przypadku zaniku prądu. - System automatycznego załączania ogrzewania w zależności od temperatury zewnętrznej, zabezpieczenie przed przypadkowym zamarznięciem. - System hermetycznego odprowadzenia zanieczyszczeń- oddzielny dla każdego rodzaju medium. Szafa sterowania wyposażona w : - sterownik elektroniczny, - wyłącznik główny, - bezpieczniki, - wyłączniki przeciążeniowe silników, - przełącznik ręcznie/automatycznie, - styki bezpotencjałowe umożliwiające przekazanie sygnału (praca, awaria) do centralnej dyspozytorni, - lampki sygnalizacyjne pracy i usterek, - inne niezbędne wyposażenie szafy. 2.2. Prasa filtracyjna do odwadniania osadów o wydajności 2 - 6 m3/h - szt.1. Prasa dwutaśmowa składająca się z trzech stref: - strefy grawitacyjnej - strefy klinowej - strefy wysokiego ciśnienia -wydajność prasy od 2-6 m3/h i 160 kg s.m -szerokość taśmy min 1000 mm -konstrukcja taśmy umożliwiająca jej wymianę bez konieczności rozkręcania prasy -prasa musi posiadać obudowę -rama składająca się z sekcji zewnętrznej i wewnętrznej, niezbędnych kątowników, złączy i podpór elementów funkcjonalnych (S-wałków, układu napinania, układu płukania). Elementy ramy wykonane ze stali AISI 304L zespawanych w stabilną strukturę. - wszystkie wałki umieszczone w łożyskach wahliwych. - żywotność łożysk min 100,000 godzin pracy. - obie taśmy napinane przez jeden wałek odchylany przez mieszki powietrzne - każda taśma musi posiadać własny układ regulacji położenia i musi być napędzana przez oddzielny wałek napędowy -prasa powinna być wyposażona w mieszacz statyczny. -stacja przygotowania polielektrolitu jednozbiornikowa z sondami konduktometrycznymi poziomów, pompa dozująca, pompa śrubowa dozowania polielektrolitu, przepływomierz oraz inne niezbędne wyposażenie - szafa sterowania wyposażona w panel ciekłokrystaliczny, Odwadnianie osadu na prasie filtracyjnej. Wydajność procesu: Q= 2-6 m3/h przy zaw. s.m. na wejściu 1-3% s.m Zużycie flokulanta: 3 - 6 g/kg s.m. Zużycie wody technologicznej do płukania taśm: ok. 4,0 m3/h przy 6 bar. 2.3. Zbiornik retencyjny dla ścieków dowożonych o pojemności 90 m3 - szt.1. Zbiornik przeznaczony do czasowej retencji ścieków komunalnych. zbudowany z polietylenowej, dwuściennej rury PEHD o pojemności min 90 m3 Wyposażenie zbiornika: - 2 kominy rewizyjne DN 1000 o wysokości h=1m - 2 pierścienie odciążające - 2 włazy o 1000 typ lekki - 2 pokrywy Typ lekki - wlot rurą bosą PE 100 sdr 11 o 160 - wylot rurą bosą PE 100 sdr 11o 110 - pompa zanurzeniowa zamontowana na prowadnicach (umożliwiających wyciąganie pompy ze zbiornika ) montaż na rurociągu tłocznym za pomocą stopy sprzęgającej moc pompy: Qn min 5l/s wysokość podnoszenia Hn min 10m - mieszadło śmigłowe dostosowane do objętości zbiornika (do mieszania ścieków). Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia i posadowienia w przewidzianym miejscu pracy wraz z kosztami transportu do miejsca docelowego - oczyszczalnia ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie. Wszystkie dostarczane urządzenia powinny posiadać gwarancję producenta, niezbędne atesty i aprobaty techniczne (np. Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie). 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia urządzeń i przeszkolenia pracowników Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i wyposażenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - potwierdzenia wykonania co najmniej 1 dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia tj. polegającej na dostawie urządzeń i wyposażenia do oczyszczalni ścieków na kwotę co najmniej 500.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym, 3) dowody potwierdzające bezspornie, że dostawy zrealizowane, na które Wykonawca powołuje się zostały wykonane należycie. Dowodami takimi są: poświadczenie lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), 5) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, zobowiązany jest do wskazania w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (zał. nr 6) lub podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w załączniku nr 7 SIWZ - Wzór umowy. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem następujących sytuacji: a) zmiany podwykonawców, b) zmiany terminu realizacji zamówienia, 3. Dokonanie zmian jest możliwe przy zachowaniu następujących warunków: - zainicjowanie zmiany warunków przez Zamawiającego bądź Wykonawcę poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany, - przedstawienie opisu proponowanej zmiany, - akceptacji zmiany przez obie strony umowy w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowienia umowy: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. c) nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacji ). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. d) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, które mogą dotyczyć: - zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu dostaw; - aktualizacja rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny; - zmiany producenta urządzeń i wyposażenia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slawkow.pl/ zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Słwków ul. Łosińska 1 pok. 24, 41-260 Sławków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Słwków Rynek 1 - sekretariat, 41-260 Sławków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte jest dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.